بارسلونا 6-1 خیرونا؛ برد پرگل کاتالان ها با هت تریک سوارز

بارسلونا 6-1 خیرونا؛ برد پرگل کاتالان ها با هت تریک سوارز

4373
01:09
06 اسفند 1396
بارسلونا موفق شد در خانه در مقابل خیرونا به پیروزی برسد.

وبسایت رسمی برنامه نود - بارسلونا موفق شد در خانه در مقابل خیرونا به پیروزی برسد.

به گزارش وبسایت نود، دو تیم بارسلونا و خیرونا در هفته بیست و پنجم در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند.

در نیمه اول خیرونا خیلی سریع به گل اول رسید. پورتو بعد از جا گذاشتن تراشتگن دروازه را باز کرد. اما خوشحالی بازیکنان خیرونا تنها دو دقیقه طول کشید که سوارز موفق شد روی پاس زیبای مسی دروازه بونو را گشود. فشار بارسلونا ادامه داشت و مسی توانست روی کار انفرادی بسیار فوق العاده بارسلونا را به گل دوم رساند. شش دقیقه بعد بار دیگر مسی اختلاف را دو برابر کرد و دقیقه چهل و چهار سوارز تیر خلاص را زد تا به نوعی بارسلونا کار خیرونا را در همان نیمه اول تمام کند. نیمه اول با نتیجه 4-1 به پایان رسید.

در نیمه دوم شاهد بازی متعادل تری بودیم. کاتالان ها سعی در کنترل بازی داشتند. سوارز در دقیقه پنجاه و چهار می توانست برای بار سوم گلزنی کند که ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد. در دقیقه شصت و شش اما کوتینیو موفق شد دومین گل خود در بارسلونا را به ثمر برساند. در دقیقه هفتاد و شش لوئیز سوارز موفق شد هت تریک خود را کامل کند. در نهایت این دیدار با نتیجه 6-1 به پایان رسید.

 

برای دیدن خلاصه بازی بارسلونا - خیرونا اینجا کلیک کنید.

 

4416

نظرات کاربران
ادیب پرسپولیسی
خدایان فوتبال فقط مسی
۰۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۰:۰۳
پاسخ
2
11
بارسلونا❤
اونایی که امار مسی و رونالدو رو باهم مقایسه میکنند : رونالدو درکل بازیها ، بیش از ۱۳۰ بازی نسبت به مسی بیشتر انجام داده ولی فقط ۳۰ و خوردی گل بیشتر زده .. و این یعنی اینکه مسی میانگش خیلی بهتر از رونالدو بوده در گل زنی حالا پاس‌گل بماند .. مسی ۵۹۷تا گل زده که تقریبا نصفش حرکات انفرادی بوده و بقیش اکثرا شوتهای فنی و کات‌دار بوده ... ولی خودتون بهتر میدونین که رونالدو گلهایی که زده اصلا قابل قیاس با گلهای مسی نیست و همینطور مسی درحالی میانگین گلزنیش از رونالدو بهتره که پستش مثل پست رونالدو نیست ... مسی تقریبا موتور تیمه و همه‌جای زمین حضور داره و اکثر گلهاش وقتی زده شده که شروع کننده خودش بوده ..... در یک کلام : کسی که گلهای رونالدو رو همتراز با گلهای مسی بدونه ، متاسفانه درک فوتبالیش خیلی پایینه ... بارسا❤ فراتر از یک باشگاه .. ادمین لطفا
۰۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۳۶:۴۷
پاسخ
3
52
حمید مسی
در ضمن در مورد پنالتی که اون آقا به بنزما داد تا گل بزنه شاید دیگه خودش خجالت کشید از لقب پنالتیانو و نمیخواست رکوردش را بهبود ببخشه "عشق و سلطان قلبم، لیونللللللللللل مسییییییییییی"=بهترین بازیکن جهان و تاریخ رونالدو=پنالفسایدانو=پنالتیانو=دروازه خالی=یه نفر را نمیتونه دریبل کنه و 5 متر با توپ راه بره زمین میافته=آماده خور به تمام معنا=پاس رونالدینیویی و بساط خنده=سایه زن
۰۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۱۶:۱۶
پاسخ
6
46
Kamyar
رونالدو عمرا نمیخواست بزاره پنالتی رو بنزما بزنه مجبورش کردن ناراحتی بعد از گلش مشخص بود
۰۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۰۰:۳۰
2
16
دریبل فقط دریبل مسی و آموزش به پنالدو
یه وقتی نکنه بارسا بدون باخت قهرمان بشه! آبروی همه طرفداران رئال در خطره?
۰۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۵۹:۴۳
پاسخ
3
43
دکتر مستاجر
رئالی ها ببخشید که بازی های بارسا دیروقت پخش میشه و شما شبها به امید باخت بارسا بیخوابی میکشید حقیقتا تقصیر بارسا نیست همش کار این تباسه که طرفدار رئاله!!
۰۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۵۸:۰۵
پاسخ
2
48
عشق است مسی
من میگم طرفداران رئال مخصوصا ...سکوت کنن خیلی بهتره هیسسسسسس حالا حالاها زیر پرچم مسی هستی... ادمین لطفا
۰۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۵۷:۰۵
پاسخ
2
43
محمدپارسا
زغالیا به تیم ته جدولی 4تا زدن خوشحالن نمیدونن ما تیمی ک زغال رو برد توبازی رفت 6 تایی کردیم خخخخخخ تا بهترین بازیکن تاریخ فوتبال تو تیم هست غمی نیس زغال ک سهله بزرگ تراز اونم تحقیر میشه به دست کینگ مسی ادمین مرسی بسوزین ما بخندیم
۰۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۵۴:۴۷
پاسخ
2
49
کینگ مسی
خیلی خوبه که توی همچین بازی هایی به عثمان دمبله بازی میده تا بتونه خودشو کم کم پیدا کنه ، هر چند بد بازی کرد ولی چند تایی بازی بکنه یقینا میتونه خودشو به اوج برسونه ، ولی از این اخلاق بارسایی ها واقعا لذت میبرم ، گلی که خود کوتینیو میتونه بزنه رو پاس میده سوارز بزنه و این یعنی اخلاق مداری ، نه مثل سلطون پنالتی که خودخواه تر از خودش فقط شامپو کلیر 4 آنزیم هست !
۰۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۵۰:۲۷
پاسخ
2
50
بارسااااا
کوتینیو گل دوم خودش رو به ثمر رسوند نه اولی!
۰۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۴۹:۱۰
پاسخ
2
47
میتی
منظور توی لالیگاست گل قبلیش توی کوپا بود دیشب کورس پاس های زیبا بود بین مسی و کوتی, واقعا چه نمایش بی نظری داشتن هر دو نفر- امیدوارم کوتی شاگرد خلفی برای مسی باشه
۰۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۱:۴۶
1
3
فرانکو
رئالی: ثلطون(!!) خیلی غیرت داره پنالتی رو داد کریم بزنه! بارسایی: حتما اونی هم که پنالتی رو پاس گل داد به سوارز و کل جهان فوتبال رو شگفت زده کرد داداش مسی بود!!!
۰۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۴۸:۰۶
پاسخ
3
62
بارسا
رونالدو دو گل زد خوشحال فکر می کرد به صدر جدول گلزنان لالیگا نزدیک میشه دو ساعت بعدش مسی هم دبل کرد و سوارز ها تریک !!! خخخخخخ..... بارسا فراتر از یک باشگاه
۰۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۴۷:۳۶
پاسخ
2
56
Hossein
عجب بازی جذابی ماشالا ارتش کاتالان و سلامی دوباره به زیدان و رفقاش ک هنوز معتقدن میتونن بارسارو بگیرن شما مرغم نمیتونید بگیرید! ادمین سه تا کامنت گذاشتم چاپ نکردیااااا:)
۰۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۴۶:۵۵
پاسخ
5
65
مهدی - مسی
چه کرد مسی، چه پاس هایی چه گل هایی، تفاوت مسی با رونالدوم همینه، از دیدن بازی مسی لذت می بریم دریبل ها فوق العاده پاس های عجیب!! نیمه دومم بیشتر قدم زد واس استراحت لذت ببرید از بودنتون تو دوران مسی ه
۰۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۴۵:۵۱
پاسخ
2
50
کینگ مسی
جواب دندان شکن مسی به بعضی ها! یعنی گل دوم مسی اندازه 300 تا گل پنالدو ارزش داشت! چه گلی هم زد کوتینیو! البته الان مستاجر که تا الان بیدار نشسته و پیروزی سرورشو تماشا کرده میاد میگه از 6 تا گل بارسا 7 تاش آفساید بوده و 12 بازیکن بارسا هم باید اخراج و به زندان منتقل میشدن ! بسوزید زغالی ها!
۰۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۴۵:۳۷