بازتاب جهانی پرتاب دست بیرو/ آلیسون‌بکر، دخیا و ادرسون به چالش بیرانوند دعوت شدند

بازتاب جهانی پرتاب دست بیرو/ آلیسون‌بکر، دخیا و ادرسون به چالش بیرانوند دعوت شدند

77852
11:32
28 دی 1397
پرتاب های دست بلند علیرضا بیرانوند در بازی ایران و عراق توجه زیادی را در رسانه های جهان به خود داشت.

به گزارش وبسایت نود، علیرضا بیرانوند در بازی ایران و عراق بار دیگر با واکنش های خوب خود، آمادگی بالایش را به رخ کشید. این دروازه‌بان که در جام جهانی با مهار پنالتی رونالدو، توانست در صدر اخبار رسانه های جهان قرار گیرد، این بار نیز در جام ملت ها با حرکتی جاللب توجه دیگر، آمادگی بالایش را به رخ کشید.

رسانه کروات dnevnik نوشت پرتاب دست ۷۰ متری علیرضا بیرانوند در بازی با عراق از نکات جالب بازی‌های جام ملت های آسیا بود که برای بازیکن ایران موقعیت گل ایجاد می کرد. او در تریم پرسپولیس در ۹۲ دیداری که به میدان رفته است توانسته ۵۴ بار دروازه تیمش را بسته نگه دارد. حضور در فینال لیگ قهرمانان مهمترین دستاورد او در این تیم بود. بیرانوند در تیم ملی ایران نیز همواره عملکرد خوبی داشته است و توانسته بارها توانمندی ها و آمادگی بالای خود را به رخ کشید.

دیلی میل، سان و ناسیونال نیز از جمله دیگر سایت هایی بودند که به بازتاب این حرکت جالب دروازه بان ایران پرداختند و حضور او را در حملات تیمش با ادرسون دروازه‌بان منچسترسیتی مقایسه کرد.

همچنین صفحات پیج های مختلفی در توئیتر نیز به بازتاب این پرتاب دست های منحصر به فرد علیرضا بیرانوند در بازی ایران و عراق پرداختند. سایت گل که یکی از مشهورترین نشریه های فوتبالی در سطح بین المللی است، به این پرتاب دست واکنش نشان داد و در صفحه توئیترش ادرسون، دخیا و آلسیون بکر را به چالش بیرانوند دعوت کرد.

بیرانوند در هر ۳ دیدار تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا برای ایران به میدان رفت و در هر ۳ دیدار نیز موفق به بسته نگه داشتن دروازه تیمش شد. او و سایر هم تیمی های ایران اکنون به دیدار یکشنبه با عمان فکر می کنند. 

1004

نظرات کاربران
مهدی سرخ جامه
آقا واقعاً فازتون چیه؟ خب اگه اون توپو از زیر طاق در نیورده بود که الان همتون داشتین امن یجیب میخوندین که چطوری از مرحله حذفی رد بشیم...! دیگه چکار کنه بنده خدا؟ اون از درخشش جلو پرتغال و اسپانیا اینم از این تورنمنت اونم از درخشش با پرسپولیس. الان دقیقاً دنبال چی هستین که بیرانوند نداره؟ فقط اسم تیمش الان مشکلتونه؟...ادمین پیلیز...به خدا چشممون سفید شد
۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۵۲:۵۲
پاسخ
27
290
پرسپولیس ایران
رحمتی هم شوت میکنه تو اوتا بی طرف باش ادمین از رحمیتی هم بگید جام جهانی چقدر رفته همه رو بگید ممنون
۲۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۰:۳۹
پاسخ
73
138
آرسن لوپن
سلام دوستان این پرتاب ها یک موهبت الهی که یک دروازه بان داشته باشه خیلی خوب میشه که فدراسیون فوتبال یه چالش بین بیرانوند و احسان حدادی برگذار کند که تو این چالش یکبار با توپ فوتبال هر دو پرتاب کنن و یک بار با دیسک هرکدوم هم 3 پرتاب خیلی جذاب و پربیننده خواهد بود. حتی بعد جهانی خواهد داشت.
۲۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۵:۴۷
پاسخ
15
173
V.28
استقلالیا سعی کنن یه نفس عمیق بکشن...
۲۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۸:۳۴
پاسخ
45
158
Melika
خسته نباشد با غیرت ❤️
۲۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۹:۴۸
پاسخ
9
135
Amir.L
جووووونم بیروووو
۲۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۱:۵۸
پاسخ
10
129
شهرام
من خودم هم پرسپولیسی ام ولی نباید از حق گذشت که رحمتی بهترین دروازبان کل تاریخ ایران بوده و هست.عابدزاده بخاطر کاریسما و روحیه بخشیش معروف شد و ناصرخان بخاطر خوش تیپی و مرام و مکتب خودش. ولی اگه صرف قابلیت فنی نگاه کنیم بدون شک رحمتی بهترین دروازبان کل تاریخ فوتبال ایران بوده ک متاسفانه بخاطر کیروش حروم شد.
۲۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۹:۳۰
پاسخ
327
44
حمید
قوبونت برم پرچم ژاپن پیدا نکردی اومدی پرسپولیسی شدی.
۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۴۹:۲۲
22
177
عشقممم نیمار
حالا هوچی گرای شیش_پولیسی بخاطر این افتخار بگن :...‌ببینید..بیرانوند شیش_پولیسه :-)زمانی باید شیش_پولیسیا ب یه بازیکنشون افتخار کنن و بهش بگن‌اسطوره..ک از اکادمی خود شیش_پولیس ..پرورش یافته :-P و ن ستاره تیم‌دیگ بوده :-P درست مث علی دایی..مهدوی کیا ..علی مریمی ..ک هیچ‌کدومشون از اکادمی شیش_پولیس نبودن و‌شیش_پولیسیا ..اونارو‌ اسطوره خودشون‌کردن :-P
۲۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۶:۲۷
پاسخ
612
142
ایداسادات25بهمن1380
تو چرا سوختی بیرانوند پرسپولیسیه نکنه نکنه اسطور های 666تقلال از پایه های شیشیتقلال اومدن بیرو پرسپولیسیه تو بسوز بیرانوند بهتون می گه 6666تایی ها
۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۳۰:۰۷
26
127
طلوع سرخ
برات متأسفم! خیلی حالت بده!
۲۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۹:۴۹
14
90
من
اون وقت با این شرایط اسطوره شما کیه؟
۲۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۳:۰۸
11
91
ایرانی
شش پولیس ما نداریم و لی تا دلت بخواد شیشتقلال داریم .
۲۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۵۴:۳۳
17
99
حسین ص
خخخ حتما بازیکنان شما آکادمی تیمتون هستن ادمین شیتقلالی نیستی بچاپ
۲۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۶:۴۱
11
76
مسلم بیگ‌زاده
یعنی جواد نکونام یا تیموریان از آکادمی باشگاه استقلال به فوتبال باشگاهی رسیدن وشدن اسطوره استقلال؟
۲۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۰:۴۱
10
81
محمد
الان رونالدو یکی از اسطوره های رئال مادریده بعد اصن تو اکادمیش نیومده بالا!!!!چی میگی این وسط؟
۲۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۱:۴۳
7
75
saman
فعلا که ندیدم پرسپلویسیا قبل تو نظر بدن ولی در جواب چیزایی که گفتی فقط یه چی بهت میگم از کوزه همان برون تراود که در اوست
۲۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۲:۲۱
3
53
توماج
چقدر در چند خط حرف بی ربط زدی
۲۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۹:۳۴
6
58
محمدیونایتد
یه بنده خدایی بود به اسم مستاجرخدا یه مدتیه نیست. یاهمونی اسم عوض کردی یا قراره جای اونو بگیری،یعنی واقعا اینقدر سخته رنگی نبینی و از موفقیت هموطنت خوشحال بشی؟؟اگه مثلا سیدمهدی رحمتی دریه نشریه معتبرازش تعریف و تمجید بشه لازمه ما پرسپولیسی ها حالمون بهم بخوره؟یه ایرانی پرچمش رفته بالا. بزرگ شیم
۲۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۸:۲۳
4
89
تاج نامی
دمت حرف حساب جواب نداره
۲۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۹:۱۴
8
43
جماعت متوهم مکتب کاج
شما خوب باش!!!
۲۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۸:۱۵
5
41
علی
کجا این دروازه بان خوبه؟تو این ۳تا بازی اصلا توپی طرف دروازمون اومده؟ما تیممون دفاعی بازی میکنه.توپم به این گلر نمیره.بعدشم دخیا تو منچستر تو هر بازی بیش از ۵تا واکنش داره.که هر واکنش دروازه رو نجات میده.بعدشم وقتی توپ سمت دروازه نمیاد بهش نمیگن گلر.
۲۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۸:۵۳
پاسخ
489
56
فقط قرمز
بدور از تعصب اگه دقت کنی از پرتاب دستش تعریف کردن..... یکم حقیقت پذیر باشین
۲۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۳:۵۰
2
67
حسین قارتال
آفرین واجبه شما نظربدی نده داداش نده
۲۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۹:۳۵
2
42
علیرضا
نمیدونم‌ چرا واسه بعضی ها همیشه مرغ همسایه غاز.ی ذره حس وعرق وطن و ایران داشتن چیز بدی نیست،هویت ملی....... دوست گرامی همینه هااااااا
۲۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۷:۲۶
2
54
ریش قرمز
تعصب کورت کرده . کمی وجدان بد نیست
۲۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۶:۴۶
2
45
علی
چشمون که از مربی اب نمیخوره امیدمون به بیرانونده برا قهرمانی علیرضا با همین فرمون برو جلو
۲۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۶:۲۲
پاسخ
84
345
هادی معروفی
با احترام به بیرانوند به نظر من هنوزم مهدی رحمتی بهترین دروازبان ایران و آسیاست ولی بخاطر لج بازی و کارهای عجیب کیروش که همه شاهدش هستین واقعا به حقش نرسید. اگه بود صد درصد بهترین بازیکن آسیا میشد
۲۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۵:۳۸
پاسخ
427
101
امیرِدلها
اره، دو دفه بهترین بازیکن آسیا میشد خخخخخ
۲۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۶:۰۵
5
42
کیروش تیم ملی
داداچ اون زمانیکه مهدی رحمتی توی تیم ملی(زمان مربی گری کیروش) بود چه گلی به سر ما زد?! بازی با ازبکستان(انتخابی جام جهانی گذشته تو تهران) یادتون هست چه گلی خورد?!?!بگم بازممم?!
۲۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۳:۲۱
5
47
محسن
کدوم دروازبان خوب شیش تا گل میخوره خخخخخ
۲۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۱:۱۱
4
45
سنگ پای دسته 3
چند ساله فوتبال ندیدی برادر؟
۲۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۷:۱۷
5
41
فیروزه
یه دروازه بانی هم هست که سوتی مفتحضانه ش تو سایت یاهو سرگرمی جهانیان شد...
۲۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۸:۰۳
پاسخ