بازتاب شکست پرسپولیس برابر الاهلی در رسانه‌های عربی

بازتاب شکست پرسپولیس برابر الاهلی در رسانه‌های عربی

8894
09:49
03 اردیبهشت 1398
شکست تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار حساس برابر الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا در رسانه‌های عربی بازتاب داشت.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از ایسنا، تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار برگشت برابر الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد تا کار این تیم برای صعود به دور بعد بسیار سخت شود. شکست سرخ پوشان در این دیدار در رسانه‌های عربی بازتاب داشت.

اسپورت ۳۶۰: "پیروزی ارزشمند الاهلی با درخشش السومه"

این سایت عربستانی نوشت: الاهلی پیروزی ارزشمندی را در لیگ قهرمانان آسیا به دست آورد و توانست برابر پرسپولیس با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد. ستاره الاهلی در این دیدار عمر السومه بود که توانست هر دو گل را به ثمر برساند. این در حالی بود که شجاع خلیل زاده، برای نماینده ایران گلزنی کرد. السومه با دو گلی که در این دیدار به ثمر رساند به بهترین گلزن تاریخ الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا تبدیل شد.

یورو اسپورت: "السومه الاهلی را برابر پرسپولیس پیروز کرد"

این سایت عربستانی هم نوشت: عمر السومه، بازیکن فوتبال اهل سوریه با درخشش خود در دیدار برابر پرسپولیس و دو گلی که به ثمر رساند تیمش را با نتیجه دو بر یک پیروز کرد تا الاهلی پیروزی ارزشمند را به دست آورد. الاهلی این پیروزی را سخت به دست آورد. هر دو تیم بازی را خوب آغاز کردند و این الاهلی بود که توانست در دقیقه ۳۰ از روی نقطه پنالتی گل نخستش را به ثمر برساند.

بازیکنان پرسپولیس بعد از این گلی که السومه به ثمر رساند به بازی هجومی روی آوردند اما ضربات نهایی آنها به گل تبدیل نشد و آنها نتوانستند از فرصت‌هایی که در این دیدار داشتند به خوبی استفاده کنند تا نیمه نخست با همین تک گل به پایان رسد. در نیمه دوم بازی هجومی الاهلی افت کرد و آنها تنها چشم به ضدحملات دوختند، این در حالی بود که بازی هجومی تیم ایرانی بدون فایده بود تا این که السومه گل دوم خود را در دقیقه ۸۳ به زیبایی هر چه تمام‌تر به ثمر رساند تا شرایط حریف را سخت کند. تیم فوتبال پرسپولیس توانست یکی از گل‌های خورده را در آخرین دقیقه بازی جبران کند اما بعد از این گل دیگر فرصتی نبود و داور سوت پایانی بازی را به صدا درآورد تا الاهلی پیروز این بازی حساس شود.

سایت عربی کوره: " پیروزی الاهلی با درخشش السومه"

این سایت عربی هم از نقش تأثیرگذار مهاجم سوریه‌ای الاهلی سخن به میان آورد و نوشت: عمر السومه با درخشش خود در دیدار برابر پرسپولیس و دو گلی که به ثمر رساند باعث شد تا الاهلی سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد. در نیمه اول این الاهلی بود که با نظم و آهنگ بهتری بازی کرد و راحت تر به دروازه علیرضا بیرانوند رسید. در نیمه دوم حملات پرسپولیس به ویژه توسط علیپور خطرناک‌تر بود اما فرصت‌های یکی پس از دیگر از بین رفت به ویژه فرصت علیپور در دقیقه ۶۱ که به شکل عجیبی به بیرون رفت. پرسپولیس فرصت به تساوی کشیدن بازی را داشت اما این الاهلی بود که بار دیگر توسط عمر السومه به گل رسید و پرسپولیس در پایان تنها یکی از گل‌های خورده را جبران کرد.

سایت الواقع: "دبل السومه امیدهای الاهلی را زنده کرد"

این سایت هم نوشت: الاهلی در دیدار حساس برابر پرسپولیس توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید. درخشش السومه باعث شد تا الاهلی برنده این دیدار شود و امیدهای این تیم برای صعود به دور بعد زنده شود. پرسپولیس در ۲۵ دقیقه نخست بازی توپ و میدان را در اختیار داشت و توانست فرصت‌های خوبی را خلق کند اما حملات این تیم تبدیل به گل نشد و در دقیقه ۲۸ این الاهلی بود که توانست توسط عبدالرحمان غریب یک پنالتی بگیرد که السومه آن را تبدیل به گل کرد. در نیمه دوم پرسپولیس تلاش زیادی کرد تا گل تساوی را به ثمر برساند اما حملات این تیم یا با واکنش‌های خوب سنگربان الاهلی مواجه می‌شد و یا این که خط دفاعی مانع مستحکمی بود. الاهلی یک بار دیگر توسط السومه روی یک ضربه آزاد دیدنی به گل رسید و شجاع خلیل زاده در آخرین دقیقه بازی یکی از گل‌های خورده را جبران کرد تا در نهایت الاهلی پیروز بازی شود.

Arabicnews: " الاهلی از پرسپولیس انتقام گرفت"

این سایت عربی هم نوشت: الاهلی توانست شکست دیدار رفت برابر پرسپولیس را جبران کند و با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد تا امیدوار به صعود به دور بعد باشد. مثل همیشه عمر السومه درخشید و توانست هر دو گل تیمش را به ثمر رساند تا امیدهای الاهلی برای صعود به دور بعد زنده شود.

2051

نظرات کاربران
پرسپولیس سرورته
فداسرتون۰.اونا ۶ تا میخورن کم نمیارن.چیزی نشده.همیشه که نمیشه برد.به افتخارشووووووووون
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۷:۰۶
پاسخ
18
46
علی
ها شمام 4 تا از تیم ده نفره میخورین 50 تام نمیخورین تازه ما بدترین تیم تاریخمون بود شما بهترین
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۱:۳۴
11
1
شهربابک
الهلی هفته پیش الهلال برده الهلال تیم قوی نیست
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۵:۴۷
پاسخ
13
37
طلوع سرخ
فعلا که این شمائین که با باخت به تیم 10 نفره باید خاموش بشین! امسالم آسیا پَر..!!
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۴:۱۵
0
5
محمد
چقدر پرروویین شما سرخاا ... وای وای ... به تیم پنجم رده بندی باختین قبول کنید و خاموش بشین
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۶:۲۰
17
1
زلزله 6 ریشتری سرخ
خوبه غارنشینا اومدن بیرون واسه 24 ساعت ولی با باخت فجیع به الهلال امشب بازم میرن تو غار
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۸:۰۵
پاسخ
14
42
این پرچم ژاپن نیست! پرچم عدالتخواهی در فوتبال ایران است
دم السومه گرم که دبل کرد، دم داور هم گرم که بر خلاف داورهای خودمون رأت کرد به شجاع خلیلزاده کارت داد.
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۵:۵۵
پاسخ
39
20
hadi
شجاع فک میکردایرانه خخخخخ
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۸:۴۹
4
2
به یاد 6تای العین یا 5تای السد
شما 6تا از العین خوردی نظر نده عمر عبد الرحمان بغدادی ههههههههههه
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۴:۵۰
1
14
نیما
شما استقلالی ها فعلا برید ابروی خودتونو جمع کنید.6تا از العین مگه شوخیه.شما در جایگاهی نیستید که در مورد پرسپولیس نظر بدید.هر وقت تونستید رنگ صدر جدول رو به چشم ببینید بیاید حرف بزنید.ستاره های شما خیلی واقعیه ؟؟؟ اینقد غیر منطقی نباشید ما خوبه حداقل در طی سالهای اخیر به جایگاهمون رسیدیم.پرسپولیس واقعا خسته بود.در هر حالتی من عاشق پرسپولیس هستم چون لایق ترینه.یکم فرهنگ هوادارای را از لیگ های اروپایی یاد بگیریم.ادمین لطفا بچاپ.ممنون
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۱:۰۵
پاسخ
11
33
شایان حلاج
هرچیزی میشه موقع برد و شکست گفت و شنید . میشه پذیرفت و نپذیرفت . ولی به نظر من شیوه چیدن بازیهای سازمان لیگ به شدت به ضرر استقلال و خصوصا پرسپولیس هستش . شاید طرفداری سپاهان یا تراکتور بیان خیلی چیزا بگن و مسخره کنن . ولی از بعد ملی بازیهای ‌‌‌استقلال و خصوصا پرسپولیس بسیار فشرده هستش و مال پرسپولیس فشرده تر .... آماری و منطقی بررسی کنید فواصل بازیها رو . سپاس گذارم که از سازمان لیگ که براش مهم تمام شدن به موقع بازیهاست . ولی غرور ملی ایرانیان و منافع باشگاه های ایران براش مهم نیست
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۳:۴۸
پاسخ
6
22
آرسن لوپن
تو بازی رفت هم انچنان با اقتدار نبردن 2 تا توپ به تیره شون خورد بعد اصلا تیم الاهلی دروازه بان نداره از هر جا بزنی توی گله یه شیرجه زد توپ و از سمت چپش بگیره توپ با فاصله کم از سمت راستش رفت تو اوت یعنی خدایا میشه این تیم تو پلی اف روبروی استقلال بیافته یه زنگ تفریح حسابی داشته باشیم.
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۲:۰۳
پاسخ
62
64
mehdi
پارسال یادت رفته میگفتید السد تیم ضعیفیه بعد اون بلا رو سرتون آورد بعد گفتید الدحیل ضعیفه اونم کلا نابودتون کرد و این پرسپولیس بود پوزشونو به خاک مالید. یه زره با حافظه ت رجوع کنی بد نیست البته اگه داشته باشی
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۵:۱۸
8
28
سرخ جامه
پرسپولیس عالی بازی کرد تو هر نیمه هم 4_5موقعیت خوب به وجود آورد ... اینکه گل نزدن هم ربطی به شما نداره ! امشب بازی تیم شما رو خواهیم دید
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۳:۰۰
9
22
زرد
تیم با اقتدار فقط پیروزی تهران! با هوچیگری و ناپدید کردن بازیکنای حریف.
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۲:۴۸
20
5
جعفری پرسپولیسی
همین الاهلی بی دروازه از الهلال برده دیگه عاقلان دانند
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۱:۵۸
6
19
علی
ی سر ب برنامه بازی های تیمای ایرانی بزنید ک قطعا زدید می بینید ک فتاحی ایرانیارو قربانی عرباکرد.اخرشم نفهمیدم عجلش چیه ک میخواد لیگوزودتموم کنه
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۱:۲۹
پاسخ
11
69
شازده آبی
امیدوارم در مرحله حذفی به "استقلال" بخورن تا انتقام تحقیر شدن"پیروزی"و بگیریم.
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۴:۴۹
پاسخ
58
55
طلوع سرخ
علی الحساب که خودتون به تیمی که یه نیمه 10نفره بود باختین و 1 گل هم نتونستین بزنین! گلیم خودتونو از آب بکشین بیرون، انتقام ما پیشکش! اول انتقام باخت دربی رو بگیرین تا بعد...! خخخخخخخ....
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۴:۰۵
0
2
HOSSAIN
شش تایی نشی صلوات
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۱:۴۲
4
17
سرخ جامه
شما اول صعود کنید از گروهتون بعد کری بخونید ... میترسم امشب مثل بچه های خوب ساعت 10 برید بخوابید و تا چند روز تو این سایت نبینیمتون ! حالا همش کری بخونید @!!!
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۰:۱۳
5
19
زلزله 6 ریشتری سرخ
انتقام از العین چی شد قرار بود با 7 گل مجازات بشن خخخخخخخخ
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۸:۵۴
5
20
جعفری پرسپولیسی
عزیزم خودتون مواظب باشید امشب تحقیر نشید انتقام گرفتن پیشکش
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۳:۲۳
4
16
Sam Lallana
لوگوی پرسپولیس بدون ستاره بود آسیا هم میدونه ستارشون جعلیه
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۳:۵۲
پاسخ
63
35
محسن6
تیم اصلا مهاجم نداره. کاش منم کروات بودم میومدم ایران پول هنگفتی میگرفتم و اروم اروم شروع به فراگیری فوتبال می کردم و اخرش هم یا مصدوم میشدم یا تو زمین راه میرفتم.
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۸:۲۰
پاسخ
39
43
دسته سه
بازیکن ها گل نمیزنن دیگه ربطی ب برانکو نداره وقتی 4-5 موقعیت خوب رو از دست میدن برانکو میخاد چیکار کنه هر بازی با همین ترکیب بازی میکنیم اینا هم خسته میشن. جای علیپور هم کسی نداریم ک این استراحت کنه
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۸:۰۱
پاسخ
30
42
طلوع سرخ
در جواب دوست شیشدقلالیمون حسام فقط باید گفت: اولاً به خودمون مربوطه که بودیمیر گل میزنه یا نه! بعدشم اگه برانکو 4 ساله تو پرسپولیس(نه بقول سوزشمندان عزیز پیروزی!) سرمربیه، 2 نایب قهرمانی در لیگ و آسیا آورده، به علاوۀ دبل قهرمانی، که خدا بخواد در کمتر از 2 هفتۀ دیگه تبدیل به هتریک میشه، بعلاوۀ قهرمانی حذفی و ناگزیر قهرمانی سوپر جام... این از برانکو! حالا کارنامۀ تیم شما رو در این 4 سال بررسی میکنیم...عه! چی رو باید بررسی کنیم؟! اینا 3 سالشو اصلاً رنگ صدر رو هم ندیدن، قهرمانی.....؟ بماند!
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۳:۱۹
0
4
حسام
ببخشیدا برانکو 4 ساله مربی تیمه! بازیکنا رو کی اورد؟! منشا رو کی بیرون کرد؟! منشا توی پیکان داشت آقای گل میشد توی پیروزی به اون وضعیت افتاد بعد هم برانکو فروختش که هموطنش رو بیاره که نه دوندگی داره نه گل زنی نه حتی مثل کیروش استنلی میتونه با اون قد هد بزنه! تقصیر برانکو نیست تقصیر کیه؟
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۴:۴۴
15
13
عمر السومه یا عمر خربین ، مساله این است
برانکو آبروی ایرانو هم برد .
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۶:۱۷
پاسخ
31
66
...
به نظرم تیم خوب بازی کرد و فقط مشکلمون نداشتن یه نوک گل زن بود. الاهلی نتونست یه موقعیت خودش ایجاد کنه و ما با دو اشتباه شیری بازی رو واگذار کردیم. شیری اون مدافعی که میخواستیم نیست. هم تو دفاع پر اشتباهه هم نمیتونه درست حمله کنه. شما شیری رو با رامین مقایسه کنید تفاوت ها خیلی زیاده. تو این بازیها اگه موقعیت های اون مدلی رو گل نزنی خب جریمه میشی چون اونا نوک عالی دارن و موقعیت نصفه رو گل میکنن چه برسه به موقعیت هایی که علیپور خراب کرد.
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۶:۵۳
پاسخ
45
4
بابک
از باخت پرسپولیس ناراحت شدم ولی به نظرم اگر نماینده ازبکستانی رو بتونه بزنه شانس صعودش خیلی زیاد میشه. به عنوان رقیب امیدوارم تا زمانی که به اس اس نخورده موفق باشه.
۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۹:۲۰