بازتاب واکنش ویلموتس در رسانه‌‌های آلمانی و بلژیکی

بازتاب واکنش ویلموتس در رسانه‌‌های آلمانی و بلژیکی

6037
10:24
14 آذر 1398
انتشار خبری مبنی بر فسخ قرارداد سرمربی بلژیکی از طرف ایران، مارک ویلموتس را به واکنش وادار کرد و این نکته از چشم رسانه‌های اروپایی دور نماند.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از فارس، ویلموتس هرچند از ایران دور است اما به نظر می‌رسد به دقت امور مربوط به تیم ملی و خودش را در رسانه‌های کشورمان، پیگیری می‌کند.

مربی 50 ساله پیشین تیم ملی بلژیک و ساحل‌عاج که چند ماه قبل با کلی شورو هیجان به عنوان جانشین کارلوس کی‌روش به تیم ملی ایران آمد، حالا بر «قطع همکاری با تیم ملی» تاکید دارد اما هنوز خودش را دارای قرارداد می‌‌داند و به زعم خود در حال مذاکره است.

بعد از آنکه یکی از رسانه‌های کشورمان از قطع همکاری از طرف فدراسیون فوتبال ایران خبرداد، او شب گذشته نسبت به این امر واکنش نشان داد و عنوان کرد همچنان مذاکرات برای اتمام همکاری ادامه دارد که این موضوع از دید رسانه‌های اروپایی نیز دور نماند.

سایت اشپورت‌بوتسر آلمان عنوان کرد در حالی که رسانه‌ها از قطع همکاری توسط ویلموتس با ایران خبردادند، این چهره بلژیکی از طریق توییتراطلاع داد که چنین اتفاقی نیفتاده و هنوز در حال مذاکره است تا بلکه راه‌حلی منطقی پیدا شود.

این سایت عنوان کرد ویلموتس به خبری که از فسخ قرارداد توسط فدراسیون فوتبال ایران با او توسط یکی از رسانه‌های ایرانی انتشاریافته بود، واکنش نشان داد.

اشپورت‌بوتسر برای خوانندگانش توضیح داد که مربی بلژیکی بعد از آنکه ماجرای به موقع پرداخت نشدن حقوقش پیش آمد،‌ درخواست فسخ قراردادش را در ماه گذشته مطرح کرد.

سایت نیوزبلاد بلژیک نیز همین نکته را بیان کرد. این رسانه از قول ویلموتس نوشت برخلاف گزارش رسانه‌ها،‌ هنوز هیچ توافقی حاصل نشده است.

1870

نظرات کاربران
کوهمره.جروق
دسته گل تاج و ساکت و دارودسته اش. آوردن ویلموتس بزگترین اشتباه بود.حالا سنگی که به چاه انداختن که در آوردنش غیرممکن هست.ویلموتس که هیچ روزمه ای نداره معلومه که نتیجه نمیگیره.
۱۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۵:۱۵
پاسخ
3
38
محدثه
همیشه هم این ماییم که پول ازمون رفته و تازه بدهکار هم میشیم همه این ها برمیگرده به ضعف مدریت و توانایی تاج که ی قرارداد درست حسابی با هیشکی نمی تونه ببنده اونم ازون کیروش که هر 4 فصل خدا از ما پول بدهکار بود و ما باج میدادیم اینم از این که تمام رکورد ها و موفقیتهامون و ازمون گرفت با حقوق از پیش گرفتش هم رفت به ریشمونم خندید
۱۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۱:۱۹
پاسخ
4
32
استقلال
لطفا برانکو رو دوباره به ایران بر نگردانید . بعد حدود نیم قرن تازه رفته بود . مگه با همون برانکو ایران تونست جام ملتها رو ببره . که حالا دوباره بیاد . چرا یه اشتباه رو دوبار تکرار کنیم . یه مربی ایرانی بیارید هزینه هایی که قرار بود به مربی خارجی بدین رو صرف بازی تدارکاتی کنین .
۱۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۷:۲۶
پاسخ
40
37
جعلی های بی منطق
بذار برانکو‌پولشو کامل از پرسپولیس بگیره،اینم پولشو بگیره،شفر هم بگیره،بعد ببینم بازم سرخود و الکی میرن مربی خارجی بگیرن
۱۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۳:۴۲
پاسخ
3
23
گروهان سرخ
تمام این داستانها بخاطر آوردن برانکو بوده.حتی قبل از زمان رفتن کی روش
۱۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۰:۵۰
پاسخ
61
57
قلب تهران به عشق تراکتور میتپد
عزیزان دل.......تازمانیکه به فوتبال پایه ما ضعیف هس همین آش و همین کاسه اس. نهاااااااااااااااااایتش بشیم مثه زمان حضور کی روش تو ایران.
۱۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۸:۳۵
پاسخ
10
40
مهدی نجفی
چقدر آدم بی جنبه ایه!!،پولش حقشه ولی ما هم حق داریم مثل تو که پولت رو میخوای، برد و بازی خوب از تیم ملی بخوایم. کاری به موافق و مخالفین برانکو ندارم،ولی حداقل معرفتش از این آقا خیلی بیشتره و با وجود گرفتن نتایج خوب و محبوبیت ،تا یکسال حقوق نگرفت و مثل ایشون موضع نگرفته بود و یا کیروش با وجود اخلاق خاص خودش و گرفتن نتایج خوب و همچنین محبوبیت،هیچ وقت سو استفاده نکرد و با تیم ملی راه میومد و برای تیم ملی و زیر ساختش زحمت کشید!! و اگه ویلموتس جای کیروش یا برانکو بود،الان دیدن داشت که چه برخوردی با ما میکرد!!!. حیف که یک عده بی منطق و حسود و نابلد باعث اختلاف برانکو و کیروش شدن و نتیجه ش جدایی هر دو بود و ایکاش برانکو مربی پرسپولیس بود و کیروش مربی تیم ملی و استراماچونی مربی استقلال و .... و اونوقت فوتبال باشگاهی و آسیایی و ملی دیدن داشت!. واقعا صد افسوس برای فوتبال دوستان وطن دوست.
۱۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۴:۴۳
پاسخ
28
58
احسان
به نظرم ویلموتس با این کارها و واکنش ها فقط دنبال اینه که بگه من اخراج نشدم بلکه خودم هستم که دیگه نمیخوام با ایران ادامه بدم.واسه اینکه زیاد براش بد نشه بلکه یه تیم دیگه بهش پیشنهاد مربی گری بده. ( چون این سومین تیم ملی هست که داره اخراجش میکنه) . از طرف دیگه فدراسیون ما هم که پول نداره بابت جریمه بده از خداشه که اخراج نکنه و ویلموتس خودش بذاره بره.
۱۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۲:۱۶