بازتاب پیروزی قاطع الدحیل برابر استقلال در رسانه‌های قطری

بازتاب پیروزی قاطع الدحیل برابر استقلال در رسانه‌های قطری

6222
10:23
15 اسفند 1397
پیروزی سه بر صفر الدحیل برابر استقلال بازتاب زیادی در رسانه‌های عربی و قطری داشت و همه به اتفاق از بازی خوب نماینده قطر نوشتند.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از ایسنا، الدحیل فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را مقتدارنه آغاز کرد و توانست در دیدار برابر استقلال با سه گل به پیروزی برسد. پیروزی الدحیل بازتاب زیادی در رسانه‌های قطری داشت.

روزنامه الرای تیتر "شروع رویایی برای الدحیل" را انتخاب کرد و جالب اینکه این روزنامه قطری یک سوتی داشت و نوشت که الدحیل با دو گل در این دیدار به پیروزی رسید این درحالی است که آنها با نتیجه سه بر صفر پیروز بازی شدند.

این روزنامه قطری نوشت: گل‌های این تیم را مهدی بن عطیه و یوسف العربی به ثمر رساندند تا در همان آغاز با تفاضل گل بیشتر نسبت به الهلال در صدر جدول قرار گیرد. بازی سخت و قوی بود و الدحیل به ویژه در نیمه نخست اذیت شد تا جایی که از فرصت‌های خود به خوبی استفاده نکرد و از طرف دیگر استقلال هم در ضد حملات خطرناک نشان داد.

در ادامه آمده است: الدحیل در نیمه دوم عملکرد بهتری از خود نشان داد. شاگردان روی فاریا در مجموع بازی بهتری را به نمایش گذاشتند و در هر دو نیمه بهتر از حریف خود بودند. آنها در نیمه نخست بد شانس بودند که به گل نرسیدند. کلود امین سنگربان الدحیل نقش زیادی در این پیروزی داشت. زمانی که بازی یک بر صفر بود او فرصت بسیار خوبی را از تیم حریف گرفت و اگر استقلال آن گل را به ثمر می‌رساند شرایط بسیار سخت و پیچیده می‌شد.

العرب: " الدحیل با سه گل استقلال را شکست داد"

این روزنامه هم نوشت: الدحیل توانست پیروزی آسانی را به دست آورد و استقلال را با سه گل شکست دهد. با وجود آنکه نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید اما الدحیل در نیمه دوم بازی خوبی را به نمایش گذاشت و با شایستگی به پیروزی رسید. کلید بازی الدحیل در این دیدار ناکاجیما ژاپنی و ادمیلسون و یوسف العربی بودند و آنها وظیفه خود را به خوبی انجام دادند.

استاد الدوحه: " سه گل با طعم مراکشی"

این روزنامه قطری هم نوشت: الدحیل آغاز خوبی داشت و استقلال را با سه گل از پیش رو برداشت تا در همان آغاز در صدر جدول رده بندی این گروه قرار گیرد. در این دیدار یوسف العربی و مهدی بن عطیه دو بازیکن مراکشی الدحیل گلزنی کردند. الدحیل همچنانکه پیش بینی می‌شد بازی را هجومی آغاز کرد و از همان ابتدا نشان داد که به دنبال کسب پیروزی است اما خط دفاعی استقلال توازن لازم را در نیمه نخست داشت. الدحیل در نیمه نخست بازی را در اختیار داشت اما خط دفاعی استقلال خوب ظاهر شد و تیم ایرانی چشم به ضد حملات داشت و به خاطر تاکتیک خود دروازه‌اش را در نیمه نخست بسته نگه داشت. الدحیل در نیمه دوم به بازی هجومی خود ادامه داد.

در ادامه آمده است: استقلال جدی ترین موقعیت خود را در آغاز نیمه دوم خلق کرد و اگر توپ فرشید باقری با واکنش خوب سنگربان الدحیل همراه نمی‌شد ممکن بود که نتیجه دیگری رقم خورد. الدحیل توپ و میدان را در اختیار داشت و با شایستگی سه گل به ثمر رساند تا پیروز بازی شود.

الوطن: "الدحیل آسیا را با سه گل آغاز کرد"

این روزنامه قطری هم نوشت: الدحیل کار خود را با صدرنشینی در گروه آهنی آغاز کرد و توانست در دیدار نخستش استقلال را با سه گل در هم کوبد. الدحیل در همان ابتدا بازی را هجومی آغاز کرد و فرصت‌های خوبی را هم خلق کرد اما توازن و استحکام خط دفاعی استقلال مانع از گلزنی الدحیل در نیمه نخست شد. در نیمه دوم الدحیل توانست سه گل به ثمر رساند تا با شایستگی پیروز این بازی شود.

2051

نظرات کاربران
hojat
چند نکته رو باید قبول کنیم.1.شفر از نظر فنی ضعیف هستش و سن زیادش هم باعث شده خیلی با احتیاط کار کنه.با 2تا هافبک دفاعی3تا گل بخوری؟؟؟.2.مدافعانمون خیلی ضعیف هستن.سهرابیان و زکی پور و دانشگر.3.فشردگی بازیها باعث خستگی و عصبی شدن بازیکنانی مثل غفوری و نورافکن شده بود.
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۸:۳۳
پاسخ
3
4
تاجی با افتخار
این را الان به هشتولیسیایی میگم که تازه 2 ساله تو آسیا برامون کری خون شدن ،با تموم کارشکنیها و ظلمها ما حتما از گروهمون صعود میکنیم،ولی شما با این بازی افتضاح تو آزادی حتما از گروهتان بالا نخواهید آمد(ادمین متشکرم)
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۱:۵۰
پاسخ
14
59
شیشتقلال متخصص هوچی گری
خخخخ.ظلم رو خوب اومدی! فقط مجازات شیث و نصرتی با صیادمنش و اون یکی بازینکن تون رو مقایسه کن. یا ماجرای منشا با خانزاده یا ماجرای وریا با صادقیان و جریمه های دو ماجرا رو با هم مقایسه کن اون وقت می فهمی ظلم یعنی چی!
۱۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۲۹:۱۴
4
13
شیشفر 6در4
اگه به حرف باشه که منم به شما میگم بیست تقلال پس خواهشا میخوای کری بخونی باسند و مدرک حرف بزن شیش در چارتقلالی که ما میگیم واقعیه چون دوبار چارتاییتون کردیم یبارم شیش تایی همه دنیا هم اینو میدونن پس خواهشا بامدرک حرف بزنین مثلا من میگم شما فینال اسیا نرفتین تا حالا مدرکشم فیفا و ای اف سی پرسپولیس رو سومین تیم ایرانی راه یافته به فینال معرفی کردن بعداز سپاهان و ذوب ادمین خواهش میکنم چاپ کن
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۵:۰۱
2
15
ح
ششتقللال طوری از تیم های گروهش حرف میزنه انگا با سپید رو و نفت مسجد سلیمان میخاد بازی کنه. همینه میری اسیا تحقیر میشه
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۰:۴۰
پاسخ
43
15
جاوید
گروه دشواری داریم وکار بسیارسختی ایشالله با تدابیر شفر وفرهاد بازیهای بعدی جبران میکنیم و امیدوارم بازیهایی که میزبانیم ورزشگاهو پر کنیم و بعد تو مجازی انتقادکنیم اونایی که قدمی برنمیدارن(مثل خودم که وقتشو ندارم)لطفا جز حمایت و انتقادبجا وسازنده صحبت نکنن
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۷:۲۹
پاسخ
7
35
صابخونه
چیز جدیدی نیست. همون متن چندماه پیش رو نوشتند فقط با کمی تغییرات.مثلا بجای پرسپولیس نوشتند الدحیل.بجای الدحیل نوشتند استقلال. والا...
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۸:۱۸
پاسخ
72
61
امیر رحیمی
امسال نه استقلال نه پرسپولیس نه ذوب آهن به هیچ جا نمی رسند. پاراسال هم شانسی پرسپولیس به لطف بازیهای مهم در آزادی تونست برسه به فینال. امسال توی ایران هم هیچ کدوم تیمها توان شکست تیم مقابلشون رو ندارند.
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۴:۴۱
پاسخ
126
21
رضاا
اره برا شما ها که اسیا براتون رویاست و جامی ندارین اینا شانسیه :))
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۹:۳۸
5
20
حسین فرجام دمقی
خدایا باز این استقلال باعث عابرو ریزی شد،تو رو خدا به فکر پرچم خودتون نیستین به فکر پرچم ایران عزیز باشین، با تشکر از سایت خوب نود
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸:۵۵
پاسخ
140
8
Omid
دوست عزیزssss پرسپولیس درسته باختهای بدی داشته ولی برد های خوبی هم داشت همین الدحیل که استقلال سه تا خورد پرسپولیس فصل قبل سه تا بهش زد..ولی شما همینجور نتیجهاتون بروز رسانی میشه خخخخ
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۳:۵۳
1
8
SSSS
هههههه... انگار دو ساله فوتبال میبینی... الهلال4_1...الغرافه 5_1...الهلال 3_0...الاتحاد 3_0...النصر 3_0...لخویا 3_0...الهلال 4_0...اینه باختهای شماست...هههههه.. الهلااااال.... هههها
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۰:۴۶
7
30
استقلال ، ترکیه تو را می خواند!!
به نظر من استقلال بهتره سفر کنه ترکیه و مثل سوپرجام انصراف بده، در غیر اینصورت هوادارای استقلال، من شما رو دوست دارم، شما هموطن ما هستید، خودتون رو برای بازی هایی مثل بازی با الدحیل آماده کنید، خودتون رو برای نتیایج فجیع و آبروبرانه آماده کنید تا بهتون شک وارد نشه، درسته پرسپولیس هم چند وقتیه کمتر از حد انتظار ظاهر میشه، اما ما اگرم حذف بشیم، خیلی بد حذف نمیشیم، اما من روزای سختی رو برای استقلال پیش بینی می کنم، الهلال از الدحیل قوی تره!! العین هم که ازش خاطرات زیادی دارید!! دربی هم ک نزدیکه، به فکر تور مسافرتی ترکیه باشید!!! خخخخخخ
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۱:۲۰
پاسخ
62
65
عشقممم نیمار
خیلیا میتونن از شکست عشق_تقلال خوشحال باشن ..چون‌میدونم‌در ایران خیلیا خوشحالن از شکست عشق_تقلال ..مخصوصا حامیای خاص شیش_پولیس ک در عرض یه هفته ..کلی حاشیه برای عشق_تقلال درست کردن تا شکست بخوره ک‌ب هدفشون رسیدن :-P فک کنم بحث قضیه ملی ..فقط برای شیش_پولیس ایرانه و‌بس ..چرا؟؟ چون اگ برای عشق_تقلال ..قضیه ملی میدونستن ..هیچوقت قبل بازی حساس با الدحیل ..حکم کمیته اخلاق ..ب دست عشق_تقلال نمیرسید و کل روحیه منشا و‌عشق_تقلالیارو‌ خراب نمیکرد ..:-P پ من از هوادارای تاجی میخام‌ک تنها در حال حاضر فقط شما حامی تیم‌ مظلوم‌واقعا عشق_تقلال هستین ..چون اگ شما نبودین ..الان‌عشق_تقلاله بعضیت نابود میکرد و‌مث پاس تهران سابقش میکردن‌ ک‌ الان‌ نابود شدست و‌یا نفت تهران ..:-P پ در بازی با العین بیاین‌و‌ ورزشگاه با بلیط گرون ۱۵هزاری پر کنید (ن مث شیش_پولیس با اینک‌بلیط ۱۵هزاری ..۵هزاری کردن ..باز ورزشگاه پر نشد ..:-) ) و از تیم محبوبتون حمایت کنید ..چون الان‌عشق_تقلال جز خدا ..فقط شما هواداره داره و‌خیلیا در کشورمون ..از نام‌عشق_تقلال ب لرزه در میان و تصمیم‌ب نابودیش دادن ..پ بیاین و‌ب دشمنان عشق_تقلال نشون بدید ک‌عشق_تقلال هرچند دشمن داره ..ولی۴۰میلیون‌هوادار تاجی داره ک‌تا اخرین لحظه از تیمشون‌حمایت میکنن :-P در ضمن همونطور ک روزنامه‌گفت ..عشق_تقلال خیلی قوی بازی کرد و‌الدوحیل شانس اورد ک‌گل نخورد ..مخصوصا نیمه‌اول ..ک با گفته این روزنامه ..‌همه چی مشخصه ک‌عشق_تقلال چ تیم‌ ترسناکی الان شده و‌اگ‌موقعیتاش گل میشد ..الدحیل صدرصد بازنده بود ..:-) در ضمن عشق_تقلال.. مقابل حریف پرستاره و‌‌پرقدرت الدحیل باخت و‌ن‌مث بعصیا ..مقابل نونهالان‌پاختاکور ..و ضعیف ترین تیم‌گروه‌ (منطورم از ضعیف ..اینه‌ک‌..ضعیف بودن‌ نسبت ب دو‌تیم همگروه شیش_پولیس )تو‌ ورزشگاه‌خودت مساوی کنی ..و جوجه اخر میشمارن ..ک عشق_تقلال صعود میکنه و شیش_پولیس و‌الدوحیل حذف میشن ..بهتون قول میدم‌همین‌ک‌گفتم‌میشه :-) ادمی جون‌بچاپ‌لطفاااا:-)
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۲:۲۸
پاسخ
33
124
ارتش سرخ
عشق نیمار، عجله نکن!!! به قول شما جوجه ها رو باید اخر پاییز شمرد! داستان سرایی خوبی کردی! اما شک نکن اینا فایده نداره !! مظلوم نمایی نکنین. نکنه انتظار داشتین بعد از افتضاح منشاء فدراسیون بهش کاپ اخلاق رو می داد. طوری به اون بنده خدا حمله کرد که انگار قاتل فراری رو گرفته. در مورد حوشحالی پرسپولیسی ها تا حدودی راست می گی! راستش تا قبل از اینکه شما و هوادارای استقلال پرچم ژاپن رو رو نکردن، به هیچ عنوان از باخت هیچ تیم ایرانی مخصوصا روبروی تیم های عربی حوشحال نمی شدم و حتی ناراحت هم می شدم. اما متاسفانه بعد از اون حرکت هوادارای استقلال و تراکتور، بدون شک از باخت استقلال و تراکتور خوشحال میشم. چیزی که عوض داره گه نداره!!!!!
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۰:۵۷
0
7
هوادار پرسپولیس
به به آقا نیمار میبینم که از غار در اومدی بیرون
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۳:۵۶
26
9
مرتضی
خودت میتونی یبار بخونی و بفهمی چی نوشتی؟
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۲:۳۱
26
10
هوادار
متاسفانه امسال بدترین سال ایرانیا تو آسیا خواهد بود اگه اتفاق خاصی نیافته پرسپولیس میاد بالا و به این الدحیل میخوره و اونجا حذف میشه متاسفانه چون امسال واقعا تیمای عربی تا دندون مسلح شدن و مطمئنن یکیشون قهرمان آسیا خواهد شد
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۲:۴۵
پاسخ
64
16
من
اسیا تخصص شماست (استقلال) و دیگر هیچ .
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۱:۴۴
پاسخ
52
59
M.g
خیلی جالبه حتی بین دو نیمه هم میگفتن ما بازیو میبریم الان میگن ترجیح میدادیم این بازیو ببازیم ای خدا چی بگیم به این جماعت
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۷:۵۹
پاسخ
50
35
پیمان
خواب‌نما شدی عزیزم
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۷:۱۰
4
0
حسین
وقتی جلوی دحیل فوق العاده هجومی و خطرناک این فصل، سیستم بازی و ترکیب مثل بازی با پارس جم و ذوب آهنه باید انتظار باخت و داشت.. شاید این ترکیب خیلی بهتر جواب میداد : زکی پور دفاع چپ بود و نورافکن هافبک ، شجاع حرکتی وریا هم کمتر میشد. هربار وریا زیاد جلو بود بلافاصله یه ضد حمله از سمت چپشون زدن ، به جای فرشید اسماعیلی شجاعیان بازی میکرد فرشید و پاتوسی هر دو طراحن ولی تو دفاع خیلی کمکی نمیتونن بکنن ... میشه همه کاسه هارو سر دانشگر بشکنیم ولی وقتی تیم حریف بارها از خط هافبکت رد میشه ینی ضعف دفاع تیمی.
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۹:۱۱
پاسخ
1
48
S p
از اول ترکیب اشتباه بود . شفر خط حمله رو پر کرده وسط زمین رو خالی گذاشته . نور افکن باید میرفت دفاع چپ . شجاعیان باید میومد عقب جای نور افکن . خسرو هم فروارد راست ..الدحیل تیمی نبود که سه تا بزنه ...
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۶:۱۲
پاسخ
41
63
خربین هستم همون پنج تا
به ۹ پولیسیا ربطی نداره.... خاطرات خربین و کاشیما محاله یادمون بره ...
۱۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۲۶:۲۹
7
0
Mohsen
استقلال دو جا ضربه خورد یکی قبل بازی کمیته انظباطی اومدن وریا غفوری و منشا رو بردن درصورتیکه وقتی یه مشکل مشابه برای پرسپولیس بازی سایپا براش پیش اومد گفتن پرسپولیس بازی آسیایی داره بعد بازی آسیایی بازیکنشونو احضار میکنیم نکته دوم اعتراض های مسخره چشمی و مصدومیت های بی پایان علی کریمی
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۵:۴۹
29
49
من آنم که رستم بوَد پهلوان!
چی داری مینویس؟ شجاعیان هافبک دفاعی و خسرو حیدری فروارد و نور افکن دفاع چپ؟
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۳:۲۳
47
2
M.g
بازم میباختید هیچ فرقی نمیکرد
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۱:۵۳
59
6
پرسپولیسیم تا ابد
به دوستان استقلالی یه حقیقت رو گوشزد میکنم، تنها تیمی تو اون گروه که اون تیم قبلی نیست الهلال و دلتون رو خوش نکنید به جمله معروف تون که این الدحیل اون قبلی نیست. خخخ ما مقابل پاختاکور و داور مساوی گرفتیم شما با داور باختید.
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۳:۵۵