بازگشت حاتمی به تراکتورسازی

بازگشت حاتمی به تراکتورسازی

2273
17:45
15 تیر 1397
مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال تراکتورسازی به اردی این تیم در کشور ترکیه اضافه شد.

وبسایت رسمی برنامه نود - مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال تراکتورسازی به اردی این تیم در کشور ترکیه اضافه شد.

به گزارش وبسایت نود، بعد از پایان لیگ برتر خبرهایی در مورد جدایی قطعی فرزاد حاتمی از تراکتورسازی مطرح شد و حتی این بازیکن در تمرینات سرخپوشان تبریزی هم غایب بود.

حاتمی اما با تشخیص کادر فنی تراکتورسازی به جمع بازیکنان این تیم برگشت. او در حال حاضر در اردوی ترکیه به سر می‌برد و احتمالاً نامش در فهرست این تیم قرار خواهد گرفت.

 

1004

نظرات کاربران
Servati
مطمئنم این تیم تراکتور مثل همون تیم فصل 93-94 خواهد بود،یک دست ومتعصب و جنگنده....اون فصل تراکتور 8تا از ستاره هاش مثل نصرتی،مهدی کریمیان،میلاد فخرالدینی،مرتضی اسدی،سعید دقیقی،علی کریمی،کریم انصاریفرد....از تراکتور رفتند و جای اینا به جز ادینیو همه بازیکنای گمنام و معمولی اومدن مثل میرهانی هاشمی،احمد کامدار،خالد شفیعی،شاهین ثاقبی،ایرانپوریان جایگزین فخرالدینی شد،محسن دلیر، پوررحمت اله...اومدن وهمون تیم خط حمله اش سومین خط حمله تاریخ لیگ برتر شد،و قهرمانی که حقش بود و فغانی و بعضی ماجراها ازش گرفتن...مطمئن باشید این تیم همون تیمه،فقط یه مهاجم خارجی مثل ادینیو میخواد
۱۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۵۳:۲۵
پاسخ
2
15
امین اردبیل
به نظرم فرزاد اگه توسط هافبک ها خوب تغذیه بشه میتونه موثر بازی کنه ، هنوز یادمون نرفته که چه گل های حساسی زده .
۱۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۲۰:۳۴
پاسخ
2
13
...T
فرزاد حاتمی !!!؟؟؟ یا خدا !!! بدترین خرید ممکن در تمام نقل وانتقالات لیگ امسال . پس چی شد بازیکنایی که میگفتی آقای مهندس زنوزی ؟؟؟؟؟
۱۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۱۶:۱۳
پاسخ
9
2
مهدی
چی شد پس بازیکنان خوب؟؟؟ چی شد نادری، دفاع خوب تیممون که به دروغ گفتین مصدومه و الان میبینم که رفته از تیم شکایت کرده؟؟؟ چی شد جایگیزین مهدی کیانی؟؟؟ نگین که نگفتین ؛ با این وضع مقام ششم هفتم در انتظار ما و تیممون خواهد بود.
۱۵ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۸:۱۲
پاسخ
16
15
Servati
ببین اینا کی هستن!!!چقدر خوشحاله از اینکه نادری درخواست رسیدگی به قراردادش رو کرده....چقدر عقده دارن نسبت به تراکتور!!!!!
۱۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۳۷:۳۶
2
10
مسعود
چرا خودتو جای طرفدارهای تراکتور جا کردی.مگه مجبوری جعلی خان مثل تیمت جعل پولیس