بازیکنان پور موسوی را از استعفا منصرف کردند

بازیکنان پور موسوی را از استعفا منصرف کردند

4242
22:34
25 مرداد 1397
بازیکنان فولاد از استعفای پورموسوی جلوگیری کردند.

وبسایت رسمی برنامه نود - بازیکنان فولاد از استعفای پورموسوی جلوگیری کردند.

به گزارش وب‌سایت نود، فولاد خوزستان در حالی از سد نساجی با نتیجه‌ی 2 بر یک گذشت که ابتدا با یک گل از میهمان خود عقب افتاده بود و بعد توانست 2 گل به حریف بزند و بازی را ببرد. تماشاگران فولاد بعد از گل خوردن این تیم و عقب افتادن از نساجی، به سیروس پورموسوی سرمربی این تیم فحاشی کردند. پورموسوی هم بعد از پایان بازی که با برد فولاد همراه بود تصمیم گرفت چهار گوشه‌ی زمین را ببوسد و از هدایت این تیم استعفا دهد که بازیکنان فولاد خوزستان او را از این تصمیم منصرف کردند تا پورموسوی همچنان به کارش در فولاد ادامه دهد.

این اولین بار نبود که در اهواز هواداران فولاد به پور موسوی بی احترامی می‌کردند و در گذشته هم سرمربی فولاد از این فحاشی‌ها ناراحتی خود را بیان کرده بود.

1870

نظرات کاربران
علیرضا
من نمیدونم طرفداران فولاد دنبال چی هستند ؟ موسوی یکی از بهترین مربی های لیگ برتریه. نمونه اش همین بازی امروز بازی باخته رو با برد عوض کرد. بابا 7 متر دروازه اس دیگه بالاخره تیم گل میخوره دیگه. نکنید اینکارارو. شما همیشه جزء بهترین طرفداران تماشاگران فوتبال بودید. و انشاا..... از این به بعد هم هستید. قدر مربی تون رو بدونید.
۲۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۵:۲۳
پاسخ
3
9
پرسپولیس قهرمان
اره بابا مشکل از آزادی هستش وگرنه اینا که مشکلی ندارن. صد درصد هم پور موسوی پرسپولیسیه.
۲۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۰۰:۵۶
پاسخ
5
16
فولاد خوزستان
فولاد تیم بزرگیه ..چهارمین تیم پرافتخار لیگ ایران هست .اقای پورموسوی در حد و اندازه ی تیم نیست
۲۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۱۷:۱۰
پاسخ
55
17
علیرضا
ببخشید مثلا" کی رو میخواهید که در حد و اندازه تیم باشه؟ بابا بهترین مربیان دنیا هم تیمشون گل میخوره. نزنید این حرفهارو. پور موسوی والله بخدا مربی با دانشیه.
۲۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۷:۱۲
2
9
بابک
چقدر تماشاگرا کم ظرفیت شدن. بابا بذارید بازی تموم شه اگه بازی رو باختید شعار بدید نه وسط بازی روی اعصاب بازیکنا و سرمربی برید... ادمین
۲۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۱۷:۰۷
پاسخ
2
78
فولاد آسیایی
فرصت رو به مربی جدید میدن ن مربیه که یکساله همش حرفای تکراری میزنه و تیمش هیچ برنامه ایی نداره توی زمین..
۲۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۰۸:۴۷
20
9
mehdi
من واقعا موندم که خواسته طرفدارایه فولاد چیه؟اخه الان اول فصله تیم خیلی از بازیکن خوباشو ازدست داده باید به تیم فرصت بدیم....مطمئن باشین با این اخلاق تیم دهمم نمیشه ماها که همه فوتبالی هستیم باید این چیزا رو دیگه بدونیم اخه چرا لیدرها به تماشاگرها خط میدن یا کیه که به لیدرها خط میده
۲۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۱۶:۵۲
پاسخ
4
65
marin
دوست عزیز با شما در مورد داشتن مربی عالی برای این تیم که امکانات بالایی دارد کاملا موافقم. اما فولاد آسیایی اولا که همه آزادند تا نظراتشان را بیان کنند، درثانی این درست نیست که به مربی یا هر کس دیگری فحاشی بشه. هواداران تیمها اگر فکر میکنند که مربی در حد و اندازه تیمشان نیست باید خواسته خود را از مدیر و صاحب باشکاه تقاضا کنند. طرف صحبتم با هواداران همه تیمهاست. بابا زشته بخدا، تو قرن 21 هستیم.
۲۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۲۹:۴۹
1
8
یه هوادار فولاد
فولادی ها خیلی منطقی خواسته یشان زیاده اگه ما هم مثل سایر تیم ها ضعیف بودیم چیزی نمی گفتیم اما ما تیمی هستیم که شرایطمان حتی از تیم ملی و سرخابی ها با فاصله اوله کی مثل ما آکادمی فوتبال داره کی مثل ما توانایی ساخت ورزشگاه سرپوشیده رو داره کی مثل ما سه تا زمین تمرین عالی رو داره کی مثل ما ............ خوب بایدم توقع زیادی داشته باشیم اصلا برای ما شرم آوره که حریف حتی گل بزنه اما ببازه چه برسه تو غدیر گل بخوریم اما بازم به هوادارا توصیه می کنم اگه زیبا بازی کنیم حتی ببازیم هم فقط تشویق کنن چون هیچ تیمی با فحاشی به مربی موفق نمیشه