بازیکن سابق پرسپولیس دوپینگی از آب در آمد!

بازیکن سابق پرسپولیس دوپینگی از آب در آمد!

53573
18:42
31 شهریور 1397
بازیکن سابق تیم پرسپولیس به دلیل استعمال ماده مخدر و مثبت شدن دوپینگ با محرومیت روبرو شد.

وبسایت رسمی برنامه نود - بازیکن سابق تیم پرسپولیس به دلیل استعمال ماده مخدر و مثبت شدن دوپینگ با محرومیت روبرو شد.

به گزارش وب‌سایت نود و به نقل از فارس، بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس که بعد از جدایی از این تیم در لیگ دسته دوم و لیگ دسته اول بازی می‌کرده به دلیل استعمال ماده کوکایین و مثبت شدن تست دوپینگ با محرومیت روبرو شده است.

این محرومیت تا اطلاع ثانوی است و این بازیکن باید منتظر حکم قطعی خود از سوی نادو (کمیته ضد دوپینگ) باشد.

این بازیکن در زمانی که در پرسپولیس بازی می‌کرد هم دچار برخی حواشی شده بود اما چند سالی بود که در لیگ دسته اول و دسته دوم بازی می‌کرد که با این اتفاق احتمالا باید مدتی را دور از فوتبال باشد.

گفتنی است این تست فصل گذشته از این بازیکن گرفته شده و همان زمان دوپینگ این بازیکن مشخص شد و به همین دلیل امسال در لیگ دسته اول اجازه فعالیت ندارد.

1870

 

نظرات کاربران
foad
ای بابا .... چقدر بد..اگه جک تریدی بود قطعا محروم که هیچ تشویقشم میکردن
۰۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۲۵:۴۷
پاسخ
3
29
کاظم
باسلام به همه عاشقان فوتبال عزیزان همیشه چیزی که گذشت دیگه تمام شده است تیکه انداختن هم بی فایده است فعلا پرسپولیس رو عشقه که بی رقیب است
۰۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۵۶:۲۶
پاسخ
19
104
حامد ساوه ای
کسی که میخواست پیشرفت کنه و یادش رفت توی پرسپولیس پیشرفت کرد. بعد هم پشیمونیش دیگه فایده نداشت
۳۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۸:۱۲
پاسخ
10
76
اس اسی
تا پرسپولیسه صداش در نمیارن
۳۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۹:۱۶
پاسخ
264
81
۶تقلال
مجیدی دوپینگی
۳۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۱:۵۸
32
162
حسین ص بهشهر
جک تری دی !
۳۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۹:۵۲
19
158
Omid Jafari
عقل کل داره میگه بازیکن سابق. مگه الان تو پرسپولیسه که ربطی بهش داشته باشه؟؟
۳۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۹:۳۹
24
176
محسن حیدری
هر جا سخن از دوپینگ است نام پرسپولیس میدرخشد
۳۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۹:۰۷
پاسخ
412
134
بردیا
انگار یادت تون رفته همین چند ماه پیش سرپرست سابق استقلال تو برنامه نود در مورد دوپینگ چی میگفت در ضمن بازیکن سابق پرسپولیس بوده الان هم خیلی از بازیکنان سابق استقلال دارن ...... ادمین لطفا بی طرف باش
۰۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۱۴:۵۸
19
134
سرخ
بزرگترین دوپینگ ایران که یه تیم گروهی از جک تری دی استفاده کرده بودن نمونه ها مثبت اعلام شد یه جوری ماست مالی شد که هنوزم که هنوزه من نمیدونم چطور نمونه مثبت تبدیل به منفی شد!
۰۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۳:۳۸
20
150
پرسپولیسی ازپایتخت شوروشعورحسینی
عقده گشایی درخبرهای سرورتون عادتتونه بسوزین
۳۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۱:۴۵
27
169
mojtaba
اصلا خوندی چی نوشته یا همین جوری یه چیزی پروندی؟
۳۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۴:۲۳
20
171
پارسه
یاد و خاطر فتل فتوشاپ گرامی باد Jack3d
۳۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۴:۱۱
30
270
مجید تک
چه ربطی داره به پرس طرف تو تیم بازی کرده که چی.راستی دوپینگ دست جمعیتون به کجا رسید خخخخ
۳۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۷:۲۶
31
229
عمر عبدالرحمان
فرهاد مجیدیم پرسپولیسی بود؟؟؟؟؟
۳۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۱:۱۴
59
367
شازده آبی
نتایج تست دوپینگ لیگ آسیا کی اعلام میشه؟ ؛)
۳۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۳:۰۵
پاسخ
342
100
smtzo1379
وقتی اعلام میشه که شما بتونید ثابت کنید امید عالیشاه غیر قانونی بازی میکنه.
۳۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۰:۰۷
33
220
Omid Jafari
الان زنگ میزنم آتش نشانی بیان خاموشت کنن :)
۳۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۱:۰۵
40
263
محمد
اونو از 125 بپرس!
۳۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۹:۰۹
46
320
سونامی قرمز
یادی کنیم از بازیکن استقلال که علی اقا پروین به دادش رسید.
۳۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۸:۳۷
پاسخ
98
351
شیش
جمعی از شیشتقلالی های سوخته رو میبینید که در بالا درباره سرورشون اظهار نظر فرمودند!
۰۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۳۶:۲۶
21
46
مسعود گل باشی
خیلی دیگه رو دارین شماها
۰۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۲۶:۳۰
36
13
پرسپولیسی ازپایتخت شوروشعورحسینی
عشق استقلال سونامی بودن پرسپولیس رابایدازعقابتون بپرسی۱۰دقیقه۱۰نفره ۴تای۹۵و...
۰۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۲۳:۴۵
16
48
دکتر مثبت
نسیم قرمز بهتر نیست به فکر تیم خودت باشی؟! منطق هم خوب چیزیه در عجبم که چطور این یکی رو سرپوش نذاشتن!
۰۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۴:۰۱
131
61
عشقم استقلال
شما نسیم هم نیستید تا بمونه سونامی خخخخ نمکدون بازیکن شما گند زده چرا اسم سرورتو میاری...واسه شما که این کارا عادیه ادمین اگه بیطرفی بچاپ