بازیکن ملی پوش استقلال به خاطر اینستاگرام محکوم شد

بازیکن ملی پوش استقلال به خاطر اینستاگرام محکوم شد

28415
11:41
08 مهر 1398
روزبه چشمی به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی و توبیخ کتبی محکوم شد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، احکام صادره جدید کمیته انضباطی به شرح زیر است:‌

لیگ برتر فوتبال
* کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد با توجه به این که روزبه چشمی- بازیکن تیم استقلال تهران در دیدار برابر نفت مسجد سلیمان از هفته سوم لیگ برتر از طریق صفحه شخصی خود مطالبی را با ادبیات دور از شان بازیکن لیگ برتر که سابقه پوشیدن لباس تیم ملی ایران نیز دارد نسبت به داور دیدار منتشر کرده است، نوع ادبیات به کار رفته هتک حرمت داور است و بر همین اساس صرف نظر از ارسال دفاعیه باشگاه استقلال ، انتشار مطالبی که حاوی هتک حرمت از سوی روزبه چشمی - بازیکن ملی پوش باشگاه استقلال نسبت به داور دیدار این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان محرز بوده، وی طبق ماده ۷۱ مقررات آیین‌نامه انضباطی و با اعمال ماده ۹۳ همین مقررات، به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی و توبیخ کتبی محکوم شد.

بدون شک تکرار چنین اعمالی از سوی مشارالیه مستوجب تنبیهات شدیدتر خواهد بود.

* پس از بررسی کمیته انضباطی درباره تخلفات تماشاگران تیم نفت مسجد سلیمان در دیدار برابر استقلال، این تیم به مدت یک جلسه از همراهی تماشاگران خود از حضور در ورزشگاه محروم و باید ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. لازم به ذکر است، نظر به صدور دستور موقت در تاریخ ۲۵ شهریورم ماه، محرومیت یک جلسه‌ای تماشاگران تیم نفت مسجد سلیمان در بازی این تیم با تیم شهر خودرو در مورخ ۳ مهر ماه اعمال شده است.

این رای در بخش محرومیت یک جلسه‌ای تماشاگران قطعی و در بخش مربوط به جزای نقدی قابل تجدید نظر در کمیته استیناف است.

* تیم صنعت نفت آبادان به دلیل فحاشی تماشاگرانش در دیدار برابر ذوب آهن اصفهان باید مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

لیگ برتر فوتبال ساحلی
* مسابقه تیم‌های شهریار ساری و پارس جنوبی جم بوشهر برگزار که قرار بود در تاریخ یکم شهریورماه برگزار شود، به دلیل حضور نداشتن تیم شهریار ساری، این دیدار برگزار نشد. ضمن اعلام نتیجه سه بر صفر به سود تیم پارس جنوبی بوشهر، این تیم باید ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

این رای از حیث نتیجه قابل تجدید نظر است.

*مسابقه تیم های شهریار ساری و ایفای اردکان برگزار و از سوی هادی عباسی- سرپرست تیم ایفای اردکان تخلفاتی مبنی بر بدرفتار در قبال مقام رسمی مسابقه رخ داد. وی به توبیخ کتبی و پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

باشگاه ایفا اردکان به دلیل داشتن ۳ بازیکن اخطاری باید ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

* حسن جوادی - بازیکن تیم دریانوردان بوشهر به دلیل رفتار غیر ورزشی و اقدام به بیرون کشیدن تیم که سبب وقفه در ادامه مسابقه برابر تیم موج سواران نوشهر شد، به توبیخ کتبی محکوم شد.

لیگ برتر فوتسال بانوان
دیار تیم‌های هیات فوتبال خراسان و دختران کویر مس کرمان برگزار و از سوی ایرانمنش-سرمربی تیم دختران کویر مس کرمان تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داوری و اقدام به بیرون کشیدن تیم که سبب وقفه در ادامه بازی شد، وی به توبیخ کتبی و پرداخت یک میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

*گفتنی است، مهدی عبدی- بازیکن تیم پرسپولیس پاکدشت و امید سینک - بازیکن تیم نساجی مازندران مبنی بر اجرای رای کمیته وضعیت بازیکنان و همچنین درخواست ولی خورسندی- کارگزار رسمی فدراسیون فوتبال، هر کدام از همراهی تیم خود در مسابقات رسمی محروم بوده و حق شرکت در مسابقات را ندارند.

لغو این محرومیت منوط به کسب رضایت خواهان و اعلام کتبی آن به کمیته انضباطی است.

2051

سایت فدراسیون فوتبال
نظرات کاربران
علی
یکی هیس نشون میده یکی توپ میزنه زمین توپ با سر میزنه تو سر بازیکن حریف اون حرکت زشتو نشون میده به هوادار تراکتور یه معذرت خواهی میکنه سه جلسه محرومیتش با قانون جدید معذرت خواهی که فقط برا سوگولی هست میشه یه جلسه ولی تیمهای دیگه نه اینکه دنبال ایستاگرمشون هستن که محرومشون کنن بلکه میگردن ببین تد خونه دعواشون شده که محرومشون کنن شورش در اوردن
۰۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۲۵:۳۷
پاسخ
9
8
استقلال
کالدرون این همه راجع به تیم استقلال صحبت کرد گفت وزارت میخواد فرزندشون قهرمان بشه و از سوی مشارالیه هر هفته تکرا میشه چرا جریمه نداره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۰۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۴:۰۵
پاسخ
64
135
علیرضا کورد
ظاهرا تمام تنبیهات فقط شامل پرسپولیس و استقلال میشه ،و باشگاههای سپاهان و تراکتور با خیال راحت هواداراشون و دستندرکارهای تیم ،میتونن انواع اقسام تخلفات از قبیل فوش و ناسزا و ترقه و دودزا استفاده کنن و کوچکترین تنبیهی واسشون در نظر نمیگیرن .
۰۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۷:۴۷
پاسخ
22
120
mehrdad
دوستان توجه کنید این مهدی عبدی در پرسپولیس پاکدشت بازی میکنه و محرومه و هیچ ربطی به بازیکن پرسپولیس نداره که تو دربی گل زد.. فقط تشابه اسمیه و البته مهدی عبدی ما تو پرسپولیس پاکدشت تاحالا بازی نکرده! فردا برامون حرف درنیارید
۰۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۳:۴۶
پاسخ
14
52
هادی
چی میگی؟ جماعت شیشتایی که کاری با واقعیت ندارن. یه خبر جعلی رو انقدر تکرار میکنن تا خودشون باورشون میشه. عین آش ملانصرالدین.
۰۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۸:۵۸
5
7
کیروش کبیر
وقتی محرومیت نفت مسجد سلیمان سپری شده چه نیازی هست که بنویسن قطعیه. اگه قطعی نبود و اعتراض میکرد و پذیرفته میشد باید چی کار میکردن؟اونوقت احتمالا باید تو یه بازی ۲ بار میزبان میشدن.
۰۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۴:۲۰
پاسخ
5
41
علی پرسپولیسی
عجب درآمدی داره کمیته انضباطی.فکر کنم از فیفا بیشتر باشه.هرکی تکون می‌خوره جریمه میشه
۰۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۰:۴۱
پاسخ
1
94
ققنوس سرخ
ولی من میگم دو جلسه دیگه شجاع رو محروم کنین تا روزبه حساب کار دستش بیاد!
۰۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۸:۰۳
پاسخ
35
68
جعلی های بی منطق
عالیه کمیته انظباطی همینطور ادامه بده.استقلالیم ولی بسیار خوشحال میشم که محروم کنن.فوتبال ما دیگه خیلی مسخره شده.ی نگاهی بندازین به بقیه لیگا ببینید اندازه لیگ ایران داد و هوار و اعتراض و بی اخلاقی داره؟همش درگیری همش فحش همش تنش و جنگ اعصاب.بسه دیگه کی میخواین به فکر فوتبال بازی کردن باشین.کدوم فوتبالیست خارجی اندازه بازیکنای ایرانی پست و استوری میذارن و از اون بدتر در مورد همه چی نظر میدن!!!اقا شما خوب فوتبالتو بازی کن پیش هوادار هم محبوب میشی.نیازی به جنگ و جدل و حاشیه هم نیست. ادمین جان لطفا
۰۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۵:۳۶
پاسخ
12
57
حسام
ظاهرا کمیته اخلاق را تعطیل کردند.هر اتفاقی هر کجا چه تو زمین چه بیزرون ... همه اتفاقات را کمیته انضباطی رسیدگی می کنه!
۰۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۹:۱۵
پاسخ
4
81
پرسپولیس
روزبه چشمی تخلف کرده فرشاد احمد زاده سه جلسه محروم ، شجاع دو جلسه ، تماشاچیای پرسپولیس 1 جلسه باید جریمه بشن
۰۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۷:۳۸
پاسخ
142
73
پیروزی قهرمان اسیا
توهم بالاستا برادر.تخلف چشمی مال بیست روز قبل دربیه
۰۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۷:۱۳
26
41
مصطفی
بیخود نیست ک بهتون میگن هوچیگر… چیو ب چی ربط میدی عمویی
۰۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۶:۰۱
26
35
هوچی قرمزه
پس برخوردتان با روزنامه پیروزی بخاطر اهانت به سایر تیم ها چی شد.
۰۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۶:۵۲
پاسخ
82
122
۶
یاخودا، مدرست ب این زودی تعطیل شده!!! مث این میمونه ک ی دزد بزنه ب خونت و طرفدار ی تیمی باشه بنظرت کی باید ب دزدی رسیدگی کنه؟ پلیس؟ قوه قضاییه؟، مسجد محل؟ باشگاهی ک طرفدارش؟ هرتخلفی از هرارگانو نهادی، مرجع رسیدگی ب تخلف خودشو داره، عیبی نداره بزرگ میشی متوجه میشی خیلی چیزارو و یاد میگیری هرحرفی ک از بقیه شنیدیو بدون تحلیل خودت تکرارش نکنی
۰۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۴:۰۲
25
14
کوهمره.جروق
من نمیدونم تو چی میگی و درباره چی حرف میزنی.ولی روزنامه چه پرسپولیس و چه استقلالی ربطی به فدراسیون و کمیته فوتبال نداره.و به فوتبال پرسپولیس و استقلال هم ربطی نداره. پس کمی تفکر کنی بد نیست
۰۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۶:۳۹
9
31
پوگبا هستم
نیت خاصی نداشت فقط خواست با یه پست به هوادار بگه رو این تیم غیرت داره .حالا بماند میگن تا قطب جنوب رفت واسه تیم ولی کسی نخواستش مجبور شد برگرده
۰۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۵:۰۶
پاسخ
62
66
تاج .. بارسا
موافقم باهات، اگه هوادارا چند نفر رو دیگه به تیم راه ندن بقیه حساب کار دستشون میاد، هر سال بدنسازی رو میپیچونه قیمتشم میبره بالا با کلی ناز و ادا میاد قرارداد میبنده بعد با چندتا جار و جنجال میخواد بگه تعصب دارم، هیس نشون دادنشم یادش رفته، از ماست که بر ماست
۰۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۰:۲۴
1
14
MOHSEN
توهین های کنعانی بر علیه استقلال جریمه نداشت؟
۰۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۲:۵۰
پاسخ
64
96
کوهمره.جروق
مگر اخبار را دنبال نمیکنی.کنعانی زادگان جریمه شد.
۰۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۸:۰۰
21
17
حمیدرضا
جالب بیرانوند و خلیل زاده قبل فینال جام حذفی استوری میذارن که یه دستهای تو کار که ما جام حذفی رو نگیریم چطور کمیته محترم حواسش به همه بازیکنان استقلال هست ولی بازیکنان یه تیم خاص اصلا نظر نمیدن که بخوان حکمی بدن بعد از اون قبل و بعد دربی مدیرعاملشون میاد تو رسانه ها میگه دستانی در کار که امسال تیم ما قهرمان نشه هیچ کس هیچ چیزی نمیگه
۰۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۳:۳۱
پاسخ
46
78
۶
میدونی مشکل اینجاس ک هیچکدوم از شما مثلثای ژاپنی بفکر موفقیت تیم خودتون نیسین و فقط تمرکزتون رو اینه ک جلوی پرسپولیسو بگیرین، (پرسپولیس قهرمان نشه حالا هرکی شد: این استدلال اتحاد بظاهر ایرانی ولی دراصل ژاپنی)
۰۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۸:۴۷
37
19
پیروزی قهرمان اسیا
اینستاگرام بیراوند و شجاع رو هم میبینید ایا