بازیکن کروات پرسپولیس دیرتر به تهران برمی‌گردد

بازیکن کروات پرسپولیس دیرتر به تهران برمی‌گردد

3936
15:11
07 تیر 1398
زمان بازگشت دروازه‌بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس به تاخیر افتاد.

به گزارش وب‌سایت نود، در حالی که قرار بود بوژیدار رادوشوویچ دروازه‌بان کروات تیم پرسپولیس روز یکشنبه به تهران بیاید تا در تمرینات این تیم شرکت کند اما بازگشت این بازیکن به تاخیر افتاد. 

به دلیل کسالت رادوشوویچ این بازیکن دیرتر به تهران خواهد آمد و این موضوع را با محسن خلیلی مدیرت تیم پرسپولیس هماهنگ کرده است. 

براساس برنامه جدید قرار است رادوشوویچ صبح دوشنبه وارد تهران شود و احتمالا از همان روز در تمرینات شرکت خواهد کرد. 

4416

نظرات کاربران
عشقممم نیمار
چ بازیکن مهمی :-) اخرین بازمانده کروات ها :-) حداقل هوادارا ..با دیدنش یاد برانکو جونشون میفتن :-)
۰۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۹:۴۸
پاسخ
48
15
سید محمود
همین بازیکن هفت بار جام گذاشته رو پرچم کرواسی و اشکتون رو در اورده
۰۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۳:۱۰
5
18
رامین تاجی
قطعا تقصیر استقلالیاست که دیر میاد.. اصلا همه اتفاقاتی که واسه پرسپولیس میوفته تقصیر استقلاله.. اینکه برانکو یهو رفت و وقت مارو کشت،،، اینکه مدیریت نتونسته هنوز مربی انتخاب کنه، اینکه بیرانوند میخاد بره، اینکه عرب مدیرمونه، همش تقصیر استقلاله... نمیخان پرسپولیس قهرمان بشه... (یه هوچی قرمز)
۰۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۸:۳۵
پاسخ
40
14
پرسپولیس زلزله
تا جایی که یادمه شما شیشتقلالی ها همیشه کم کاری و ضعف هاتون رو گردن ما مینداختید نه ما. حالا هم .... شب درازه!
۰۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۵:۳۶
5
14
آبی تر از آبی
دقیقا نکته خوبی اشاره کردی، برانکو با طرز رفتنش و دیر اعلام کردنش باعث همه مشکلات پرسپولیس شده ولی اینا همچنان نمیخان قبول کنن و بقیه رو مقصر میدونن.. جالبه حرفشون اینه چرا استقلال مربی داره و ما نداریم؟؟ چندین سال قضیه برعکس این بود و اینا همین موضوع رو بعنوان حرفه ای بودن تیمشون اعلام میکردن حالا که خودشون همون بلا سرشون اومده، حرف از حمایت از استقلال میزنن.. نمیبینن استقلال 8تا بازیکن اصلیشو از دست داده و خودشون کا تیمشونو دارن
۰۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۴:۱۸
5
9
شادوماد
تقصیر استقلاله این دیر میاد.. میخان مارو زمین بزنن.. چرا استقلال داره منظم تمرین میکنه و ما نمیکنیم؟ چرا استقلال مربی ایتالیایی آورده و ما نیووردیم؟ چرا استقلال انقدر مدیریتش خوبه و مدیریت ما خوب نیست
۰۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۷:۴۹
پاسخ
42
9
رضا کریمی
شما همونهایی بودین که سه هفته قبل از اخراج شوفر مینداختینش هوا و براش جشن قهرمانی برگزار میکردید. حالا صبر کن چند هفته شاید استقلال انقدر مدیریتش خوب نبود!!!!
۰۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۵:۳۵
11
28
ماکسیمیلیانوس
امسال فیکس بشه تا شما هواداران متوهم تیم سوم پایتخت متوجه بشین که چقدر سوشا مکانی از این بهتر بود