بازی استقلال و گل گهر در ورزشگاه ۳۲۰۰ نفره!/ فقط ۲۵۰۰ بلیت فروخته می‌شود

بازی استقلال و گل گهر در ورزشگاه ۳۲۰۰ نفره!/ فقط ۲۵۰۰ بلیت فروخته می‌شود

19586
01:15
13 شهریور 1396
وبسایت رسمی برنامه نود - دیدار دو تیم استقلال و گل‌گهر سیرجان در جام حذفی در ورزشگاهی با ظرفیت ۳۲۰۰ تماشاگر برگزار می‌شود.

وبسایت رسمی برنامه نود -  دیدار دو تیم استقلال و گل‌گهر سیرجان در جام حذفی در ورزشگاهی با ظرفیت ۳۲۰۰ تماشاگر برگزار می‌شود.

به گزارش وبسایت نود، دیدار دو تیم استقلال و گل‌گهر سیرجان در مرحله یک شانزدهم جام حذفی روز جمعه ۱۷ شهریور ساعت ۱۷:۴۵ در ورزشگاه اختصاصی گل‌گهر برگزار می‌شود. ظرفیت این ورزشگاه فقط ۳۲۰۰ تماشاگر است. البته با توجه به اینکه قرار است ۱۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه در اختیار تماشاگران میهمان قرار بگیرد در مجموع ۲۵۰۰ بلیت برای این بازی فروخته خواهد شد.

تیم استقلال در سفر به سیرجان در هتل عطر سیب مستقر می‌شود و تیم گل‌گهر هم در هتل جهانگردی اسکان پیدا می‌کند.

تیم گل‌گهر در لیگ دسته اول حضور دارد و هیات مدیره باشگاه استقلال هم به علیرضا منصوریان سرمربی این تیم دو بازی فرصت داده تا تیم را از بحران خارج کند. یکی از این مسابقه‌ها دیدار با گل‌گهر است.

 

 

2020

نظرات کاربران
باراد عشقپولیسی
من که امیدوارم گل گهر رو ببره بازی با پارس جنوبی رو باهاش مساوی کنه تا شیشعلی لندنی بمونه و این دفعه جای العین توسط عشقپولیس ششتقلال شیشتایی شه
۱۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۱:۲۷
پاسخ
6
14
سرخپوشان ایران
به امید اینکه استقلال رو در لیگ دسته یک ببینیم نه تو لیگ برتر با بازیهاش که فقط یک گل زده اخه خجالت داره برید تیمتون رو عوض کنید بشید پرسپولیسی
۱۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۵:۲۱
پاسخ
8
12
امین
خدایش خوشم میاد درگیر اخبار استقلال بزرگ هستید همین نشون میده چقدر سوزش دارید ادمین لطفا بچاپ دمت گرم
۱۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۲:۰۴
پاسخ
15
8
محمد جواد
مطمئن باشید استقلال کار خیلی سختی در سیرجان دارد...هر چند ظرفیت استادیوم گل گهر کم هست ولی خیلی از تیم ها در استادیوم گل گهر غافلگیر شدن...به امید دیدن یه بازی پاک!!!
۱۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۳:۱۵
پاسخ
3
16
پیام
ببین منصوریان چطوری سوزوندشون که کل کامنتا مال ویتنامی هاست
۱۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۸:۰۸
پاسخ
19
10
استقلوله....
این روزها برای تماشای بازیهای مالکانه استقلال بیست نفر هم نمی رن
۱۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۵:۰۶
پاسخ
5
18
محمدرضا
زیادم هست بالاخره شاید استادیوم رو بتونن پر کنن شاید
۱۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۲:۴۸
پاسخ
15
27
نبی استقلالی
ببین کی داره از پرکردن استادیوم حرف میزنه شما توآسیا بیشتراز 40 50هزارتاپرنکردید پرتماشاگرترین بازی آسیا کیه؟ بجز استقلال؟ اونم نه یه بازی بلکه 3تابازی پشت سرهم السد الاهلی ولوکوموتیو استادیوم پرپرشد
۱۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱:۳۲
29
15
مهدی تاجی
واقعاً شرم آوره که اینطوری پیگیر تیم ماهستید دوستانِ درگیر! شما همونایی هستید که پارسال دعا کردید منصوریان ابقا بشه و بعد هفته ششم به خودتون فحش میدادید....خخخخخخخخخخخخ
۱۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۹:۵۷
پاسخ
35
18
پر۳پولی۳
کامنتای این خبر خیلی خیلی جالب هستن!! این طرفدارهای تیم سوم پایتخت چقدر درگیر تیم ما هستن!!!!مرسی که هستید(͡° ͜ʖ ͡°)
۱۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۶:۲۷
پاسخ
41
17
Mohammad 6+4=ss
مطمعناً اگر 20هزار نفری هم بود 10% بیشتر استقلالی نمی رفتن!!! گل گوهر خودش هوادارای زیادی تو خونه داره....
۱۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۴۴:۴۹
پاسخ
8
47
ایمان
عاشق حرکات شیشعلیم
۱۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۲۸:۲۵
پاسخ
14
41
دختر پرسپوليسي
خخخخخخ گل گهر توروخدا ببازين بزاريد لندني بمونه ششتقلال ما بهش نياز داريم !!!
۱۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۵۰:۳۲
پاسخ
50
155
چهار دربی پشت هم
مثل =ارسال که اشک ریختید بعد باخت در دربی.تازه یک گل هم داور براتون زد.
۱۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۶:۰۳
38
16
نبی استقلالی
نتذس قشقایی ازجام حذفی امسال حذف شد!!!!!!!!
۱۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۸:۱۱
45
18
دنیزلی
به عنوان یه پرسپولیسی باید عرض کنم نقش والدین خیلی کمرنگ شده بچه تا ساعت ۳صبح بیداره آخه چرا،کجا داریم میریم!؟
۱۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۳:۴۲
38
27
ایوب عشقپولیسی
ب امید برد و ابقا شدن استاد منصوریان فعلا تیم های لیگ برتری به وجود آقای شیشعلی نیاز دارن همه دست ب دعا میشیم تا حداقل این دو بازی و ببره و بازم شاهد حرکات موزون استاد در کنار زمین باشیم
۱۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۱۷:۳۹
پاسخ
50
162
فيفا
اقا اگه شيشعلى بره ديگه سوژه خنده نداريم.... مگه چينى بياد جاش...
۱۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۳:۰۰
13
56
بارساپلیس
تو آزادی هم بود همینقدر میومد ورزشگاه
۱۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۰۳:۰۳
پاسخ
52
177
زانیار
واسه بازی با گل گهر هلی شات فرستادن زمین تیم ملی 6تقلالیا :)
۱۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۵۹:۰۶