بازی پرریسک پرسپولیسی‌ها در قطر؛ بالاتر از خطر!

بازی پرریسک پرسپولیسی‌ها در قطر؛ بالاتر از خطر!

21544
20:13
24 اسفند 1397
پرسپولیس باز هم مقابل السد با یک خطا و یک ضربه ایستگاهی مغلوب شد.

به گزارش وب‌سایت نود، بردهای السد مقابل پرسپولیس معمولا یک فرمول ثابت داشته است. کاشته بگیر و گل بزن. اتفاقی که در بازی رفت مرحله گروهی فصل گذشته هم افتاد. در آن بازی شجاع خلیل‌زاده چند خطای خطرناک پشت محوطه جریمه انجام داد و در نهایت اصرار او بر این کار یک گل را برای السدی‌ها از روی ضربه ایستگاهی به دنبال داشت. در بازی هفته گذشته هم این نقش را کمال کامیابی‌نیا انجام داد. بازیکنی که چند خطای خطرناک در نزدیکی‌ محوطه مرتکب شد و آخرین ضربه به گلی تبدیل شد که امتیازات بازی را برای پرسپولیسی‌ها برباد داد.

شجاع خلیل‌زاده در دو بازی رفت و برگشت مقابل السد در فصل گذشته 11 خطا انجام داد که 9 خطا در زمین خودی بود. آماری که با حضور بازیکنانی مانند ژاوی و بونجاح حتی حرف زدن از آن ترسناک است. عکس زیر هم خطاهای بازیکنان پرسپولیس در بازی این فصل مقابل السد را نشان می‌دهد. این با کمال کامیابی‌نیا، نقش فصل قبل شجاع را داشت و سه خطا در موقعیت‌های خوب به السد داد.

از این ضربات ایستگاهی که پرسپولیسی‌ها تقدیم حریف خود کردند دو گل بدست آمد. یک گل را داور آفساید اعلام کرد که البته درست یا غلط بودن این تصمیم جای بحث دارد. یک گل دیگر هم در آخرین دقیقه بازی با اشتباه کمک داور بازی ثبت شد تا باز هم ضربات ایستگاهی مقابل السد کار دست شاگردان برانکو بدهد.

شجاع خلیل‌زاده، این بار با دقت‌تر از فصل قبل بازی کرد و یک خطا در یک سوم دفاعی خودی داد. سهم نادری و شیری هم یک خطا بود و کامیابی‌نیا، به تنهایی به اندازه مجموع این سه نفر نزدیک محوطه خودی خطا کرد! در جریان بازی، یک بار هم در محوطه جریمه پرسپولیس توپ به دست کمال خورد و می‌توانست بیش از این، تیمش را به دردسر بیندازد.

مشخص نیست چه زمانی قرار است اینطور گل خوردن، مایه عبرت پرسپولیسی‌ها شود و آنها را توجیه کند که در بازی مقابل این تیم کمتر و دورتر از محوطه جریمه خطا کنند.

30388

نظرات کاربران
سعید سعیدی
خلاصه بازی رو ببینید پرسپولیس16 موقعیت گل داشت و السد فقط 14 موقعیت گل.شانس و عدم تمرکز درضربات آخر باعث باخت شد.پرسپولیس عالی بود و اگه همینطوری بازی کنه راحت تو آسیا قهرمانیم.
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۱۲:۵۶
پاسخ
47
222
محسن
مرد حسابی یه چیزی بگو مرغ پخته نخنده پرسپولیس از تو هجده قدمش نمی‌تونست بیاد بیرون بعد میگی ۱۶ موقعیت گل داشت؟
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۵۱:۲۴
241
58
Alireza
تینکه زیاد خطاگرفتن بخاطر این بود که تمام بازیکناشون فانتزی و قدرت دریبل بالایی داشتن بازیکنا هم مجبور میشدن این کارو کنند.ما فقط ترابی و رفیعی و بشار داریم که فانتزی بازی میکنند مصلح هم هست که مصدومه.
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۰:۳۶
پاسخ
8
123
طبیعیه
جلو السد امکان نداره بدون خطا بتونید کاری کنید.... همچنین خستگی لیگ و برنامه ریزی بد باعث خستگی ذهن بازیکنا هست خصوصا تیمای ایرانی که همه جوره این فصل برنامه بد نوبر بوده و براشون
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۴:۳۲
پاسخ
11
144
حیدر
از واقعیت نگذریم اونجا کمال هند کرد و گلی که از السد افساید گرفتند هم مشکوک بود در عوض گل افساید رو پذیرفتند اعتراض ما به کنفدراسیون بیهوده است ریگ قهرمانان ایران نیست که با بیانیه و هوچیگیری بشه امتیاز گرفت
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۱:۳۹
پاسخ
153
37
پرسپولیسیم تا ابد
جناب کامیابی نیا هافبک دفاعی رو با هافبک خطایی اشتباه گرفته. امیدوارم از دربی محروم شه و سال بعد هم تو تیم نباشه. همیشه تو حساس ترین لحظات به پرسپولیس ضربه زده.
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۵۹:۰۳
پاسخ
131
32
جواد
نکته مهمیه باید مربی ها رو این موضوع کار کنند. بیشترین دلیلیش بنظر من قدرت فیزیکی-بدنی اونها بود باعث می شد بچه ها جا بمونند و ناچارا خطا کنند. تیم بزرگی بود السد و پرسپولیس با این بضاعتش عالی کار کرد. یادتونه که ژاپنی رو زدند که ما رو تحقیر کرد!!
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۱:۳۹
پاسخ
13
73
تاج کبیر اسیا
تو فوتبال ایران هرچی حریفا رو میزنن خطا نمیگیرن فکر کردن اسیا هم اینجوریه هرچی بزنن داور نباید خطا بگیره
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۳:۲۱
پاسخ
272
118
MRS
آخه تا چه حد آدم باید رو داشته باشه ششتقلالیا و تیم بی افتخار تراکتور تو آسیا هر عددی که بلد باشی باختن سه هیچ ۴ هیچ ۵ هیچ ۶ هیچ حالا دارن به ما که با گل آفساید باختیم ایراد میگیرن آخر و زمان شده دیگه !!!
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۵۵:۴۴
18
107
محمد
داداچ تو ایران تیمی مثل السد نداریم که پرسپولیس مجبور بشه دفاع کنه نهایتش 3 بار به دراوزه پرسپولیس نزدیک میشن.اگه اشتباهات داوری رو هم تو این فصل و فصول قبل حساب کنی همیشه پرسپولیس متضرر شده. لطفا توهم نزنید. ادمین مخلصیم
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۷:۴۲
22
91
کامیار
نه اصلا اینجوری نیست خطا خیلی هم خوب میگیرن اونم به ضرر پرسپولیس ولی تیمهای لیگ از این ضربات استفاده نمیکنن کاش یاد بگیریم وقتی طرفدار یک تیم هستیم خیلی بی منطق بر علیه تیم رقیب نظر ندیم حداقل اینقدر مطمن نظر ندیم
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۱:۱۵
15
58
کیومرث
اون وقت این بازیکنا با این ضریب ریسک بالا ادعاشونم می شه که باید تو تیم ملی هم باشن !!!! از پستا و استوریهای خجالت آور اینستاگرامیشون علیه سرمربی تیم ملی که دیگه بگذریم .خدا لعنت کنه کسانی رو که کی روش رو فراری دادن .
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۵:۲۰
پاسخ
227
150
تیراختورچی
پیروزی باخت نسبتا شیرینی رو تجربه کرد همین هم براش زیاده!
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۳:۵۸
پاسخ
264
76
گلادیاتور سرخ
باشه قهرمان، همون که تو میگی! من به نوبه خودم قهرمانیتونو با عمو تونی تبریک میگم مجددا!
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۵:۱۸
11
67
مهران تاجــــی
روی صحبت من با اقای تبانیه دوست عزیز یعنی تیم شما هزار تاجام اورده ؟اینا یک هزارم شما هم افتخار ندارن ؟!!نکنه شما تاجید ؟ اقا اینا باید با شما کل کل کنن والا میان خودشونو سوژه خنده ما ینی دومین تیم پر افتخار اسیا و پر طرفدار ترین اسیا عشقتقلال میکنن که ادمین فوتبال با کری شیرینه بچاپ