بازی پرسپولیس و پیکان لغو شد

بازی پرسپولیس و پیکان لغو شد

30548
15:22
17 مهر 1397
پرسپولیسی‌ها قبل از بازی با السد به مصاف نود ارومیه می‌روند.

وبسایت رسمی برنامه نود - پرسپولیسی‌ها قبل از بازی با السد به مصاف نود ارومیه می‌روند.

به گزارش وب‌سایت نود، با توجه به اینکه بازی هفته‌ی نهم پرسپولیس در لیگ برتر مقابل پیکان کمتر از 5 روز قبل از بازی برگشت با السد قطر در مرحله‌ی نیمه نهایی جام حذفی بود، باشگاه پرسپولیس به انجام این بازی اعتراض داشت. با موافقت باشگاه پیکان، سازمان لیگ فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت پرسپولیس به جای رویارویی با پیکان در تاریخ بیست و هفتم مهرماه، در تاریخ بیست و ششم  مهر ماه با نود ارومیه از مرحله‌ی یک شانزدهم نهایی جام حذفی در ورزشگاه آزادی بازی کند تا این تیم قبل از بازی مقابل السد، بازی سنگینی نداشته باشد.

 

1870

نظرات کاربران
تراختور
بازم سازمان لیگ و فدراسیون حمایت از دردانه های پایتخت یه شاهکار دیگه ای کرد بالاخره دردانه پایتخته باید هواشو داشته باشه این همه هزینه از بیت المال نمیشه که باید همه جوره هواشو داشت هه
۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۸:۰۷
پاسخ
9
1
قرمزته
در جواب اون کاجی عزیز بگم تو فکر تیم خودت باش یه جور حرف میزنی انگار که هر دوره یه پای فینال بودی .از سوزشتون کم کنید چون دیگه مواد اولیه پوماد وارد نمیشه شششششییییییششش تاییییییییییییی جون
۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۶:۵۵
پاسخ
1
10
میلاد اسبو
تقدیر و تشکر از تیم پیکان و مجید جلالی مربی فهیم و بادانش. آبی ها یه جوری میگن وزیر پرسپولیسی انگار عمدا دوروز قبل از بازی های آسیایی استقلال بازی میذاشتن که استقلالو حذف کنن. اگه پیکان قبول نمیکرد خب نمیشد لغو بشه. شماهم یکم از قطری ها حمایتو یاد بگیرید. به نظرتون الان هوادارای الدحیل میگن وزیر السدی نمی خوایم؟
۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۵:۴۷
پاسخ
3
9
اس اسی
فتاحی خواهشا دیگه نگو که تقویم جا نداره اینکه بازی پرسپولیس پیش از بازی آسیایی به تعویق بیافته یا هر تیم ایرانی دیگه کار درستیه ولی اینکه میگی تقویم واسه سوپر جام جا نداره کاملا اشتباه و دور از منطقه بعد این بازی باید تو نیم فصل اول انجام بشه نه نیم فصل دوم که پرسپولیس تیمش کامل تر میشه چون بازی واسه زمانی بوده که پرسپولیس محروم بوده
۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۶:۳۸
پاسخ
23
7
حمید از مشهد
در جواب اس اسی.. چی میگی داداش برا خودت!!! زمان بازی سوپرجام کلی وقت داشتین برای اماده کردن تیمتون بعد توقع داری ما برای بازی با السد ۳ روز همش استراحت کنیم ؟انصافم خوب چیزیه بخدا اولا که ماها درخواست لغو پیکان ندادیم و گفتیم دو روز زودتر برگزار شه ..مثلا فدراسیون میتونست روز بعد بازی تیم ملی بازی با پیکان رو برگزار کنه که موافقت نکرد ..فکر میکنی با تعویض بازی چیزی فرق کرد ؟الانم فقط ۴ روز استراحت داریم..حالا استراحتش به درک اگه خدانکرده در بازی نود ارومیه که برای خودنمایی حتی ممکنه خشن هم بازی کنن بازیکن دیگه ای از ما مصدوم بشه دگ با کی بریم تو زمین؟ بازی با تیم لیگی به مراتب خطرناک تر از تیم برتری و پیکان هست ..همه کار میکنن تا خودی نشون بدن در بازی پخش زنده!!!
۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۳:۵۱
2
10
مرضیه
saeed فکر کنم کاربر پرسپولیس قهرمان ایران بهترین جوابو بهتون دادن پرسپولیس بجای استراحت با نود ارومیه بازی میکنه درجام حذفی
۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۴:۲۷
پاسخ
5
25
امیر
هیچ‌ اشکالی نداره که به خاطر منافع ملی بازی پرسپولیس رو اینجوری تعویق بندازن ما استقلالیا اصلا اعتراضی به این قضیه نداریم.بحث ما تبعیضه و میگیم چرا برای پرسپولیس همیشه ازین کارا میکنن ولی بازی های استقلال با فاصله زمانی سه روز رو حتی یک روز به تأخیر نمیندازن! موضوع تبعیضه.اینکه برای پرسپولیس خیلی کارا میکنن ولی براس استقلال شدنی نیست!!
۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۲:۳۷
پاسخ
27
8
مهدی
یه عده میگن آره آقاوزیرپرسپولیسیه اگه این حرف شما درست بود چطوری استقلال تویک هفته 14میلیاردطلب صاف میکنه
۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۷:۲۰
پاسخ
5
32
احمد رضاا
نمیخوام جو بدم ولی ی حس عجیبی بهم میگه حماسه ساز میشیم وقتی با این بازیکنا تا اینجا اومدیم پس حتما ی خبرائی هست مرسی از ادمین ک میچاپه
۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۶:۱۲
پاسخ
8
38
Alex
خدا رو شکر
۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۰:۱۱
پاسخ
3
25
roya
فقط امیدوارم سازمان لیگ بازی های عقب افتاده پرسپولیسه نندازه واسه نیم فصل دوم.
۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۷:۵۵
پاسخ
30
4
7 تایی استقلال پرورنده ای که هیچوقت باز نشد
فرض کنید مثلا رفتید فینال که نمیرید فکر میکنید حریف تیم اسیای شرقی میشید؟
۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۷:۱۲
پاسخ
41
8
مسعود
پرورنده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟سوادم آرزوست
۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۱:۲۶
3
15
saeed
بازی سوپرجام..... سازمان لیگ..... امکان برگزاری در هیچ تاریخ دیگری نداریم...اصلا هیچ جای خالی نیست!!!!!
۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۸:۲۱
پاسخ
102
27
پرسپولیس قهرمان ایران
الان یه عده میان میگن سازمان لیگ فقط برای تعویق بازی سوپر جام جا نداشت باید بگم که پرسپولیس قراره با نود ارومیه بازی کنه بجای بازی با پیکان و اینکه هیچ استراحتی در کار نیست گفتم ناراحت نشین یدف بگین ما واس بازی با السد با این همه کمبود بازیکن و مصدوم داریم استراحت میکنیم
۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۷:۳۰
پاسخ
16
88
سید جلال صخره تکرار ناپذیر
خب اگه خدای نکرده بدون ملی پوشا و با تیم جوونتر تو جام حذفی حذف بشیم یا بازی به پنالتی بکشه و بازیکنا بیشتر خشته بشن که پرسپولیس بیشتر ضربه میخوره! هوادار کم صبر ایرانی راضی میشه یه جام از دست بره و فدای جامی بشه که معلوم نیست قطعا فینالیست میشیم یا نه میترسم مثل شفر که سوپرجام و آسیارو از دست داد ما هم دو جامو به باد بدیم
۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۴:۳۰
پاسخ
22
84
سعید
خب تقصیر خودمون هواداراست. وگرنه به نظر منم بهتره قید حذفی رو بزنیم (واقعا پرسپولیس محروم امسال ظرفیت حتی یه بازی اضافه رو هم نداره) و کاملا با جوونا بریم. گرچه احتمالا ببازیم، ولی فدای سر برانکو و بچه ها. گرچه اگه این اتفاق بیفته هوادارای استقلال خیلی درکی از شرایط ندارند، و افتخار باخت تیم زیر 20 سال پرسپولیس و حذفش از جام حذفی رو میذارن در کنار باختمون به قشقایی تا دومین افتخار بزرگشون تو 7 8 سال اخیر بلاخره به دست بیاد. ولی خب اینجور جو سازیا رو جدی نگیرید....
۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۶:۴۶
9
44
احمد
به نظرم باید به جای پیکان از متخصصین امجدیه کسب تکلیف میکردن.
۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۴:۱۲
پاسخ
23
135
امید
چه قدر 6تایی ها جالبن...از ابراهیم اشتیانی که 2سال هست فوت کرده مایه میذارن..از همین جمله میشه به عمق اطلاعات فوتبالی این افراد پی برد
۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۳:۱۰
7
60
منطق سرخ!!
در جواب احمد :عمو جون چند سالته ؟برو از پیش کسوت تون ابر اهیم آشتیانی بپرس چجوری با لابی بازی و جعل از دسته سوم تیم پیروزی رو کشیدن بالا...!
۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۷:۴۰
64
14
زانیار
afc پرتماشاگرترین بازی های اسیایی رو بازی های پرسپولیس اعلام کرده
۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۸:۱۰
13
61
اصالتت دسته سه ای باشه و با امتیاز شاهین بیای بالا
چهارتا فینال تو آسیا که اخریش سال 78 بوده اسمش امجدیس بعد بزرگترین افتخار فوتبالیتون تودهه 50 از ذهنتون پاک نمی شه. ای اف سی پر تماشاگرترین بازی آسیایی رو به بازی ما با جوبیلیو نسبت داده. ای اف سی دو بار قهرمانی و دو بار نایب قهرمانی تو سایتش برای ما ثبت کرده... اونوقت چهارتا فینال آسیا ندیده می خوان خوشمزه بازی درارن. عزیزم جای این صحبت ها برید خاطراتمونو مرور کنید تا یکم به اقتدار باشگاهی برسید.
۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۷:۱۳
134
36