باشگاه استقلال اعلام کرد؛ کلیه مطالبات استراماچونی به سفارت ایران در ترکیه تحویل داده شده است

باشگاه استقلال اعلام کرد؛ کلیه مطالبات استراماچونی به سفارت ایران در ترکیه تحویل داده شده است

3652
17:42
22 آذر 1398
باشگاه استقلال اعلام کرد؛ کلیه مطالبات آندره‌آ استراماچونی توسط اسماعیل خلیل‌زاده به سفارت ایران در ترکیه تحویل داده شده و سفارت ایران در ایتالیا ضمانت پرداخت این پول به حساب اعلام شده توسط استراماچونی را داده است

به گزارش وب‌سایت نود، به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، درحالی‌که باشگاه استقلال پیشتر از رسانه‌ها درخواست کرده بود از نشر اخبار کذب و دور از واقعیت جدا خودداری کنند، متاسفانه امروز شایعات ادامه‌داری از سوی برخی رسانه‌ها منتشر شد که موجب تشویش اذهان هواداران عزیز استقلال شد.

یکی از این اخبار، مسائل مربوط به پرداخت مطالبات آقای استراماچونی بود که باشگاه استقلال ضمن تکذیب اخبار نادرست پیرامون این ماجرا، اعلام می‌کند که کلیه مطالبات آقای استراماچونی توسط اسماعیل خلیل‌زاده به سفارت ایران در ترکیه تحویل داده شده است و سفارت ایران در ایتالیا ضمانت پرداخت این پول به حساب اعلام شده توسط آقای استراماچونی را داده است.

اما خبر دوم که نوعی بی اخلاقی رسانه‌ای بود، در یکی از رسانه‌ها مصاحبه‌ای از قول آندره‌آ استراماچونی منتشر شد که طی آن از قول ایشان درخصوص معاون سابق باشگاه استقلال و مدیریت وقت آبی‌پوشان مطالبی مطرح شده بود که آقای استراماچونی اظهارات منسوب به خود را تکذیب کرد.

استراماچونی در همین رابطه گفت: من به جز مصاحبه‌هایی که در تلویزیون‌های مختلف انجام داده‌ام، اظهارات دیگری در خصوص مدیریت باشگاه استقلال و مسئولان سابق این باشگاه نکرده‌ام و این نقل قول‌ها را تکذیب می‌کنم.

گفتنی است که باشگاه استقلال به طور قطع با این شیطنت رسانه‌ای برخورد خواهد کرد.

4416

نظرات کاربران
ایران پرسپولیس
خدایی چقد دروغ میگن اینا از این ور میگن پولشو دادیم از اونور خودش میگه چیزی نگرفتم خیلی جالبه
۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۰:۳۲
پاسخ
0
2
مسعود گل باشی
فقط دروغ
۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۸:۰۷
پاسخ
0
2
مهراد
استراماچونی دیگه نمیاد تمام
۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۳:۱۰
پاسخ
0
2
علی
خداوند از شما انتقام بگیره تقریبا هر 5 دقیقه یکبار چک میکنم ببینم استرا اومد یانه. این مساله ساده اینقدر بزرگ شد با عدم درایت هیات مدیره... خدا نگذره از تک تک مسببانش... زندگیمونو فلج کردن. برگشتنش هم دیگه هیچ حسی نداره بی ارزش شد از دید ما و بازیکنانش.
۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۱:۵۳
پاسخ
1
2
ستارگان سرخ ایران
بابا بیا استرا دیگه خب پولت رو دادن دیگه بلندشو بیا تهرون تیمت فردا بازی داره
۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۰:۴۸
پاسخ
0
1
عشقممم نیمار
تا الان ک استراشاهی در تهران و‌فرودگاه امام خمینی نمیبینم :-P
۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۹:۰۲
پاسخ
5
0
سیروان
اره بابا اینا همش شایعه اس و رسانه های ایتالیا پرسپولیسی ان ادمین مشکلی داری!؟
۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۲:۳۰
پاسخ
1
5
جواد
اگه استرا یه کم حرفه ای بود نیم فصل میرفت نه قبل بازی با پیکان.
۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۲:۲۶
پاسخ
0
2
امیر
جدی یه سوال خیلی ساده دارم بدون تعصب جواب بدید چرا برا برانکو تحریم و امریکا اجازه نمی داد مطالباتش پرداخت بشه؟
۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۷:۰۶
پاسخ
1
3
رضاSh
من پرسپولیسی ام.باید بگم که این حرکت باشگاه استقلال نه تنها منزلت و شان استقلال بلکه فوتبال ایران رو به کلی خراب کرد.قرارداد از دو سال شد یه سال،مبلغ قرارداد افزایش پیدا کرد و کل پول رو یکجا دادن به مربی! اگه من مدیرعامل تیم بودم به استرا میگفتم اگه یه هوادار رو به عنوان مربی بزارم تو یکی فقط میتونی تدارکات تیم باشی و بس.هیچ مربی یا بازیکنی بزرگتر از باشگاه نیست
۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۶:۳۷
پاسخ
0
5
علی
فردا هم بازی بدون مربیه.من که اصلا نگاه نمی کنم.
۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۲:۰۹
پاسخ
1
0
استقلال
یه حساب واسه استرا توی ترکیه یا کشور های حاشیه خلیج فارس باز کنین پولشو بریزید حسابش . استرا شما هم اینقدر ایراد نگیر بیا دیگه . پولتو میدیم . به مادیات توجه نکن .
۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۶:۳۲
پاسخ
0
1
هاتف
کاش یکی هم واسه طلب برانکویِ موفق قدمی برمیداشت!
۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۹:۰۵
پاسخ
1
4
خان دایی
اما هیچکی پیگیر طلب برانکو نبود! وزارت پرسپولیسی! عجب روزگاریه !
۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۶:۵۷