باشگاه استقلال بازنده پرونده شکایت پروپیچ/ آبی‌ها به پرداخت ۳۶۰ هزار دلار محکوم شدند

باشگاه استقلال بازنده پرونده شکایت پروپیچ/ آبی‌ها به پرداخت ۳۶۰ هزار دلار محکوم شدند

17883
15:01
28 فروردین 1397
با حکم کمیته انضباطی فیفا باشگاه استقلال در پرونده پروپیچ محکوم شد.

وبسایت رسمی برنامه نود - با حکم کمیته انضباطی فیفا باشگاه استقلال در پرونده پروپیچ محکوم شد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از فارس، پروپیچ بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال که در زمان حضور پرویز مظلومی به عضویت این تیم درآمد بعد از جدایی وی از آبی‌پوشان راهی کشورش شد و همان زمان علیرضا منصوریان اعلام کرد نیازی به این بازیکن ندارد.

پروپیچ بعد از این اتفاق در زمان مدیریت افشارزاده از استقلال شکایت کرد که بعد از برکناری افشارزاده پرونده به حالت نیمه کاره رها ماند و سیدرضا افتخاری بعد از حضورش در استقلال که در شهریور 95 اتفاق افتاد این پرونده را بلاتکلیف رها کرد و در نهایت مدیرعامل باشگاه استقلال در مهر ماه حکمی را از فیفا مبنی بر اینکه این باشگاه باید مطالبات 500 هزار دلاری پروپیچ را بپردازد، دریافت کرد.

4 ماه بعد سیدرضا افتخاری با ارسال نامه به فیفا و دادگاه CAS به این رای اعتراض کرد . این اعتراض تا جایی پیش رفت که مسئولین باشگاه استقلال چندین بار عنوان کردند در مورد پروپیچ مشکل خاصی نخواهند داشت اما در نهایت باشگاه استقلال بازنده این پرونده شد و طی نامه‌ای که امروز به دست مسئولان این باشگاه رسیده آنها موظف هستند طلبی حدود 360 هزار دلار را به پروپیچ پرداخت کنند.

این اتفاق در حالی افتاده که به نظر می‌رسد سیدرضا افتخاری در بحث بین‌الملل موضوعات مهم را جدی نگرفته و در حالی که وی مطالبات بازیکنان قبلی و داخلی این تیم را به صورت کم کم پرداخت می‌کرد اما از پرونده پروپیچ غافل شد. اتفاقی که در زمان عادل شیحی رخ داد و باشگاه استقلال از فعالیت‌های نقل و انتقالاتی در زمان مدیریت افتخاری محروم شد. حالا این باشگاه در شرایطی که فصل نقل و انتقالات تا یکی دو هفته دیگر برگزار می‌شود باید رقم سنگینی را به پروپیچ پرداخت کند که در صورت پرداخت نشدن آن تبعات سنگین‌تری برای باشگاه استقلال در پی خواهد داشت.

 

2051

نظرات کاربران
حسام
چرا کم کاری؟؟ پونصدهزارتا مطالبه کرده باشگاه هم اعتراض زده شده 360هزارتا این جوری 140هزارتا به نفع شده دیگه . کار دیگه ای می تونستن بکنند؟الانم باهاش چونه می زنن با 200هزارتا راضیش می کنند.
۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۵:۰۰
پاسخ
1
1
کیروش کبیر
عیبی نداره همین دیروز بابت مرحله گروهی 350 هزار دلار درآمد کسب کردیم از اون پرداخت میکنیم. در ضمن با قهرمانی تو آسیا به درآمد هنگفتی میرسیم.
۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۱:۰۵
پاسخ
22
11
amir
با چیه اسیا؟ :))) پارسال همینا رو میگفتین اخرش 6 تا از العین خوردین!!! پرسپولیس هم با بی ادعایی رفت نیمه نهایی! چقد ادعا دارین شماها!!!
۲۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۴۰:۵۰
0
4
joseph09
حالا که دلار گرون شده باید اعتراض کنی .. 360 هزار تا اون موقه الان 500 هزار دلار میرزه ..
۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۸:۰۵
پاسخ
5
6
حمید
به باشگاه ها هم دلار 4200 میدن خوبه دیگه ارزون میوفته!
۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۹:۰۵
پاسخ
2
28
آرسن لوپن
بی تردید پروپییچ بهترین مهاجم استقلال بوده بازیکنی که میتونست تا الان هم شاهد بازی کردنش تو تیم باشیم و این مهاجم از نظر من بهترین واقعا از توانایی های بی نظیری برخوردار بود ولی متاسفانه پرویزخان به اشتباه اون رو نیمکت نشین کرد و دودش هم تو چشم خودش رفت این پول حقشه طبق قرارداد رسمی بوده و باید زودتر از اینها بهش پرداخت میشد گلهای بسیار موثری برای استقلال زد بازی با سایپا اگه پروپییج اون گل سخت رو نمی زد استقلال اصلا سهمیه آسیایی کسب نمیکرد. بدید هر چه زودتر نوش جونش یکسال تو ایران تمرین کرده و وقت گذاشته و حقشه مسئولین استقلال میتوانستند یکسال دیگر از این گوهر نایاب استفاده کنن که متاسفانه با تصمیم گیری های غلط این اتفاق نیافتاد. پرو دوست داریم هر جا هستی خوش و خرم و سلامت باشی
۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۷:۴۰
پاسخ
21
29
امیر
آخه کِی باشگاه های ایرانی تو پرونده های خارجی پیروز شدن که این دومیش باشه ؟ :))
۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۲:۱۵
پاسخ
1
44
asad
امیدوارم که دیگه مدیرا متوجه شده باشن نمیشه از همه چی سرسری گذشت حتی طلب بازیکنای داخلی پس بیخود قیمتا رو با رقابتای بیهوده تو جذب مربی و بازیکن نبرن بالا که بعدش تو گل گیر کنن و دست به دامن مردم و دولت بشن ، علم مدیریت چیز دیگه ایه !
۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۲:۱۶
پاسخ
2
35
سیستان ابی
اقای افتخاری تو را خدا پول بدهی پروپچیچ را هر طوری هست بدهید و اجازه ندید برای تیم مشکلایجاد بشه... هنوز از بابت محرومیت پارسال ناراحتیم ....
۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۰:۰۸
پاسخ
88
74
زانيار
الان وزیر میاد کمکتون میکنه
۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۵:۳۳
پاسخ
77
135
Abedi
فعلا فکر نکنم بیاد چون سرش گرم سوگولیه تا پرونده های طارمی و گولچ و ژوزه و دایی و غیره رو برطرف کنه جدیدا هم که پیگیر پنجره نقل و انتقالاتیه
۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۸:۵۸
47
35
شانسپولیس
پس کی طلب 14 میلیاردی ژوزه رو پرداخت کرد؟ 100 میلیارد چی شد؟ و .... هنوز مونده
۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۵:۳۴
57
37
اس اس
اون وزیر بود که رفت برای شانسپولیس تو ترکیه جریمه طارمی بخشیده بشه
۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۳:۲۵
61
47
مستاجر خدا
حالا مونده این آنالیزهای من هستش نه نتیجه یک بازی حالا ببینید چک های برگشتی پشت هم اعتصاب خود بازیکنها و ادامه شو در فصل بعد خواهیم دید
۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۳:۱۴
پاسخ
141
130
Mostafa1984
انالیزور ؟ شیب ؟ بام؟ بابا تو با اختلاف سلطان دیسلایک سایتی ...انالیزور از کجا زد بیرون؟؟؟
۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۵:۴۲
38
54
جواد**لیوانغربی**
** دوست عزیز : این چیزی که شما گفتید: آنالیز نیست!!! بلکه بیشتر شبیه به یک رویاست و یا کابوسی برای 4پولی3ی ها بنام استقلال برای فصل آتی...
۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۵:۵۹
52
40
e
مثه اینکه از اشتباه وریا تو دربی و صدرنیشنی تو گروه مرگ هنوز داری میسوزی
۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۲:۰۰
55
43
شانسپولیس
آنالیزم بلد بودی و ما خبر نداشتیم ؟!!!
۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۴:۲۱
52
42
تاج زیبا
:))) برو پسر جان کندی کرشتو بازی کن.
۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۹:۳۷
43
44
میثم بارسایی
ای بابااااااا ولی عیب نداره این دیگه آخرین پروندس تو فیفا... از طلب 10 میلیاردی ژوزه و 4میلیاردی دایی بهتره!!! ۳۶تا میشه یه میلیارد و دویست میتونیم‌پرداخت کنیم
۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۱:۴۸
پاسخ
238
108
خطاب به بالایی
اتفاقا خود شما در جریان نیستی... دلار رسمی ۴۲۰۰ تومانه
۲۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۳۳:۱۰
18
6
ریزبین
360 تا میشه یک میلیاردو دویست ؟؟؟؟ داداش دلار از کجا میگیری یه ندا بده ما هم بگیریم !!!!
۲۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۰۸:۱۷
3
15
سعید
خدا خیرت بده همون طلبا هم از جیب ما میره وقتی تیم دولتی باشه تمام هزینه هاش از مالیات ما و از جیب ما پرداخت میشه
۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۰:۵۴
6
72
Babak Irani
تو محاسباتت دچاراشتیاه شدی رفیق، میشه دو میلیارد و صدوشصت میلیون تومان، نوش جونش
۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۳:۴۷
22
80
ابراهیم۶۶۶۶۶۶
مثل اینکه حواست به‌پرداختی های کلان به امثال شجاعیان و تیام‌ نیستی...سر جمع حساب کن بعد متوجه میشی
۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۵:۳۱
30
107
reza
شما انگار اینروزا از قیمت دلار بی خبری ... میشه حدود سه میلیارد
۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۴:۳۱
27
125
s.m
خدا لعنت کنه کسانی که دارند این وسط سود می برند . این مرد کلا پنج تا گل برای استقلال زده و سه ساله که هر سال شکایت می کنه و پول می گیره . چه فوتبال پاکی ! همه چیز آرومه !
۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۱:۲۳
پاسخ
8
198
رائول
360 هزار دلار (بخاطر بی کفایتی مدیران) خدانکرده قرار نیست از بیت المال داده بشه ؟!
۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۱:۱۶
پاسخ
39
267
میثم
معلومه کی پولشو میده همون که 3 میلیارد منصوریان رو داد یه کادر جدید با بازیکنای جدید استخدام کرد. همونکه خلاصه تو یه فصل هزینه دو سال خرج کرد.
۲۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۴۷:۳۹
10
38
گروهان سرخ
از همون جایی داده میشه که برای شانسپولیس دویست میلیارد دادند