باشگاه استقلال رسماً از زاهدی‌فرد شکایت کرد

باشگاه استقلال رسماً از زاهدی‌فرد شکایت کرد

1253
12:33
11 آذر 1398
باشگاه استقلال از داور دیدار روز شنبه این تیم مقابل سپاهان در هفته دوازدهم لیگ برتر به فدراسیون فوتبال شکایت کرد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از تسنیم، به دنبال اشتباهات داوری دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال در هفته دوازدهم لیگ برتر، باشگاه استقلال از محمدحسین زاهدی‌فرد داور این بازی به فدراسیون فوتبال شکایت کرد. این شکایت روز گذشته تنظیم و به فدراسیون فوتبال ارسال شد.

در جریان دیدار سپاهان - استقلال کی‌روش استنلی، مهاجم تیم فوتبال سپاهان داخل محوطه جریمه تیمش توپ را با دست زد، اما زاهدی‌فرد این صحنه را ندید و آبی‌پوشان از یک ضربه پنالتی مسلم محروم شدند. همچنین باشگاه استقلال در نامه شکایت خود به گل دوم سپاهان که در موقعیت آفساید به ثمر رسیده، اعتراض کرده است.

2051

نظرات کاربران
حامد
خیلی صحنه ها داور واقعا نمیبیند اما این صحنه داور کاملا دید و مخصوصا پنالنی نگرفت این داور باید تا اخر فصل محروم بشه و کمک هایه بی انصافش
۱۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۱۷:۲۰
پاسخ
5
47
ژنرال
اشتباهات داوری برای همه تیمها هست هرتیمی هم نفع میبره هم ضرر حتی باvarهم مشکل حل نشده اگر ضررهارو حساب میکنید بنفع ها هم حساب کنید
۱۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۲:۰۵
پاسخ
42
9
Majid تاجی
دیگه چیجوری میشه سر یک تیمو برید؟پنالتی مسلم که بازد اخراج و یا اخطار میداد رو نگرفتن و وقت اضافه رو طولانی تر محاسبه کردند و گل آفساید رو هم قبول کردند.
۱۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۹:۰۰
پاسخ
9
47
کوهمره.جروق
اینم عاقبت چاپلوسی سپاهان توسط هوادارهای آبی.مافیای زرد دامن خودتون هم گرفت.
۱۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۷:۱۸
پاسخ
33
12
محمد
واقعا ندید؟!!! فیلمش هست قشنگ صورت و چشمش به سمت توپه چطور ندید. دیدش هم خیلی مناسب بود و هیچ بازیکنی جلوی دیدش نبود. فیلم بازی هست و همه چیز مشخصه.
۱۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۵:۰۷