باشگاه تراکتورسازی: گمانه‌زنی‌ها درباره انتخاب سرمربی مورد تایید نیست

باشگاه تراکتورسازی: گمانه‌زنی‌ها درباره انتخاب سرمربی مورد تایید نیست

2992
17:57
17 مهر 1397
باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد که گمانه‌زنی‌های مطرح شده درباره انتخاب سرمربی مورد تایید این باشگاه نیست.

وبسایت رسمی برنامه نود - باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد که گمانه‌زنی‌های مطرح شده درباره انتخاب سرمربی مورد تایید این باشگاه نیست.

به گزارش وب‌سایت نود، سایت باشگاه تراکتورسازی نوشت:

«با توجه به گمانه‌زنی‌های مطرح شده در ارتباط با انتخاب سرمربی برای این تیم، به استحضار می‌رساند، این اخبار مورد تایید باشگاه نیست و دیدگاه مالک، هیئت مدیره و مدیرعامل به عنوان ارکان باشگاه، حفظ آرامش کادر فنی و بازیکنان است. در همین راستا اتخاذ هر تصمیمی از طریق وب‌سایت رسمی به اطلاع هواداران و اصحاب محترم رسانه خواهد رسید.

یادآور می‌شود انتقال اخبار درست به مخاطب، انتظار باشگاه تراکتور از ارباب جراید است زیرا این روزها این تیم در ساحل آرامش قرار دارد.»

1870

 

نظرات کاربران
تهران تراختورچیلاری
تا نیم فصل فرصت بدن
۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۴:۰۱
پاسخ
8
20
نیما تراکتوری
سال 2022 میلادی: مذاکرات برای سرمربی گری تراکتور سازی همچنان ادامه داره
۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۸:۳۴
پاسخ
64
10
سولدوز تراختور
نیما من حاضرم قسم بخورم تو تراختوری نیستی.ببینین تراختور با بعضیها چیکار کرده که حتی خودشونو جای هوادار تراختور جا میزنن...
۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۶:۴۶
5
40
عشقممم نیمار
خداکنه‌فقط مربی بیارن تراکتور ک باعث نشه ک تراکتور برای نیفتادن ب لیگ‌پایین تر ..مبارزه کنه و بخودش بیاد و بیاد برا رده های ۷تا ۱۰ بجنگن و یکم‌پیشرفت کنن ک بسود فوتبال کشورمونه چون‌تراکتور ..خیلی هوادار داره ... :-) فقط یه خواهش از هوادارای عزیز تراکتور... تخدا ورزشگاه همیشه پر کنین ..چون‌من با دیدن هوادارای تراکتور ..یاد یاشاسین میفتم :-)
۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۹:۴۲
پاسخ
61
21
Riza
مرسی بابت کامنتت همین کامنتا و سوزشای شما باعث میشه بفهمم طرفدار چه تیم بزرگیم که خیلیا ازش میترسن خدایا شکرت
۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۷:۵۲
6
33
ARYOBARZAN
اگه برنامه بلند مدت دارین برای تراکتور با هر موفقیت برای تیمتون هزینه کنید /نذارین بلایی که سر استیل آذین اومد سر تراکتورسازی هم بیاد مربی بزرگ امکانات بزرگ میخواد بهتره با محمد تقوی که با امکانات فوتبال ایران آشنا هست فعلا ادامه بدهید
۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۴:۵۱
27
5
امیر
وقتی شما رو میبینم یاد سوختگی میوفتم.
۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۱:۲۵
2
36
رضا خوی
ترختور تو با اینا چه کردی که اینجوری برات نامه مینویسن!!!
۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۲:۱۳
8
68
تراختورپاشا
منم شماهارو اینجا میبینم خوشحال میشم از هفته آینده زود بیایید که پماد ارزون میدیم