باشگاه تراکتور: دنیزلی کلا ۲ روز در ماشینش خوابید!

باشگاه تراکتور: دنیزلی کلا ۲ روز در ماشینش خوابید!

15897
11:39
17 آذر 1398
باشگاه تراکتور آذربایجان به مصاحبه سرمربی سابق خود با یک رسانه ترکیه‌ای واکنش نشان داد

به گزارش وب سایت نود و به نقل از ایسنا، پس از مصاحبه مصطفی دنیزلی با سایت ترکیه‌ای مبنی بر این که مجبور بوده روزهایی را در اتوبوس تیم بخوابد، باشگاه تراکتور به این موضوع واکنش نشان داد و اعلام کرد: چنین چیزی درست نیست. ما انتظار چنین صحبت‌هایی را از او نداریم و فکر می‌کنیم اشتباه یا شیطنتی در ترجمه صورت گرفته است. این مربی ترکیه‌ای در مجموع دو بار و آن هم به دلیل ترس شخصی از زلزله در ماشین خود خوابید و ما حتی با او در این خصوص صحبت کردیم و گفتیم که خطری او را تهدید نمی‌کند.

مصطفی دنیزلی دیروز (شنبه) و پس از توافق با باشگاه تراکتور، از این تیم جدا شد و به کشورش بازگشت. او در مصاحبه‌ای، شرایط ایران و بیماری نوه‌اش را بهانه خداحافظی با تراکتور عنوان کرده است. باشگاه تراکتور پس از موافقت با کناره‌گیری سرمربی ترکیه‌ای، احد شیخ‌لاری را به عنوان سرمربی موقت تیم انتخاب کرده است.

2051

نظرات کاربران
نیما
با سلام ببینید دوستان به عنوان یه ایرانی باید همه مون فرهنگ نوع دوستی داشته باشیم و به هم توهین نکنیم. من خودم تراکتوریم اما چند روز پیش به شجاع رای دادم تا تو آسیا رای بیاره. چون همه تیمها رو دوس دارم و بهشون احترام قائلم. الانم بعنوان یه تراکتوری برای تیمهای استقلال، پرسپولیس و بقیه آرزوی موفقیت دارم. لطفا وقتی تیمی دچار حاشیه میشه به هوادارنش دلداری بدیم و کمکشون کنیم نه اینکه توهین کنیم. هر چه تیمهامون قوی تر باشه فوتبالمونم پیشرفت میکنه. مطمنم هیچ پرسپولیسی دوس نداره تراکتور تضعیف بشه و اونا قهرمان شن. پس به همدیگه احترام بذاریم. ممنون.
۱۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۱:۴۹
پاسخ
29
338
AZADI
اینم به افتخاراتتون اضافه کنید خخخ
۱۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۲:۴۴
پاسخ
57
114
Ali
این هفته تراکتور با تیم خودش ماشین سازی داره اگه حتی بازی هم نکنن بازی 3صفر بنفع تراکتور بدون مربی چیه
۱۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۰:۳۷
پاسخ
38
142
TT فراتر از باشگاه ✔
از اول با اومدن مصطفی خان مخالف بودم بخاطر سن و سال و خستگی و عدم انگیزه و بالاخره این بلا سر تیراختور اومد نمی دونم این ترس از زلزله تو ماشینخوابیدن رو کجای دلم بزارم منیکه تو خونه غیر استاندارد ساکنم بدون هیچ ترسی و شجاعانه تو خونه خوابیدم اونوقت ایشون از ترش رفته تو ماشین خوابیده مگه زلزله ۸ ریشتری بود ؟ ۴ ریشتر که ترس نداره
۱۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۴:۵۷
پاسخ
124
49
پرسپولیس هتریک
آقا نمی‌تونید تیم داری نکنید خوب!!!!
۱۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۰:۱۶
پاسخ
20
140
پرسپولیسی گرگان
خخخ خدایش یه دلیلی داره این تیم هرگز رنگ خوشی نمیبینه بهتره تو رفتارهاتون تجدیدنظر کنین هوداراش که فقط دنبال شو اف قومیتی ان
۱۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۹:۴۶
پاسخ
63
347
رضاییان
باز این پیروزی چی گرگان اومد زیر مطلب تراکتور نظر داد ! فیض بردیم واقعا ! این موضوع چه ربطی به طرفدار داره ؟ حداقل یه چیزی بنویس که مرغ پخته خنده اش نگیره
۱۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۳:۳۶
174
44
کرال
یاشاسین تراکتور هیچ شخصی وهیچ ارگانی از تراکتور بالاتر نیست البته این حرفارو واسه اونایی میگم که میان اینجا حرفای چرت و پرت میزنن و احترام زیادی به آقا مصطفی قائلم یاشاسین عشقیم تراکتور
۱۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۹:۰۱
پاسخ
308
49
محمدرضا
دوست عزیز، فکر نمیکنی اینجور حرف زدن و اهانت به دیگران درست نباشه؟ متاسفانه تو تیم شما و هواداراتون این تیپ ادبیات، اپیدمی شده. عوض کنین خودتونو اگه به سرنوشت تیمتون اهمیت میدین که بعید میدونم.
۱۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۶:۳۸
18
147
تیم ملی 99
بنده خدا رو تو ماشین خوابوندن! کجای دنیا یه تیم این بالا را سر مربیش میاره؟ حاشیه تا چه حد؟ بابا یه مرزی برا خودتون بذاری هر چیزی یه حدی داره کاری کردن که طرف نیمه اذر هم نشده در رفت حالا برف زمستون پیشکش حالا بره ترکیه چه چیزی راجع به ما میگه؟ واقعا تاسف اور هست ایا حاشیه سازی و شعار دادن و فوتبال را قومیتی کردن اینها افتخار است؟ به کجا داریم میریم؟ نکنید دوستان عزیز نکنید
۱۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۶:۳۲
پاسخ
44
226
صالح
افتخارات تراکتور: 1- پوشیدن پیرهن آدیداس. 2- خابوندن مربی در اتوبوس.
۱۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱:۰۲
پاسخ
63
325
سامان نراقی
خواباندن درسته نه خابوندن!
۱۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۹:۲۵
67
40
Raymond
فقط آتاتونی حتی اگه بریم دسته یک,معنیه غیرت و تعصب به تیمو فقط با تونی میشه فهمید
۱۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۴:۲۴
پاسخ
177
43
❤آرسنال-اینتر❤
همین شماها تا قبل از شروع فصل کری میخوندین بهش میگفتین مصطفی پاشا :-D من خودم ترکم ولی تعصب و غیرت معنیش نژاد پرستی و فحش دادن به رقبا نیست.
۱۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۲:۰۶
14
150
ab
تو ماشین ههههههههه
۱۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۹:۳۲
پاسخ
29
146
عشقممم نیمار
اینم‌از دنیزلیتون ک عاشق تراکتور و‌تبریز بود :-) چقد زود نقاب دنیزلی افتاد و‌چهره اصلیش مشخص شد :-) الکی مربی بزرگ نکنید:-P
۱۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۷:۳۲
پاسخ
136
94
علیرضا
عجله کردن هنوز تراکتور دو بازی عقب افتاده داره میتونه به صدر برسه
۱۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۶:۰۵
پاسخ
107
49
هوادار
آخی - معلوم نیست اونجا چه خبره - اون از هواداراش - اون از باشگاه - از روزی که پای این تیم به لیگ برتر باز شد فتنه گری و دودستگی هم وارد لیگ برتر شد-قبلا کری بود هواداری بود ولی بی ادبی نبود- چقدر هوادارای پرسپولیس -استقلال و سپاهان وفولاد در کنار هم بودن رقیب ولی رفیق
۱۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۲:۱۴
پاسخ
43
214
Amir
تو دربی کل تهرانو داغون کردیم؟؟!؟!!!؟؟؟ من دیگه حرفی ندارم!
۱۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۱:۴۱
52
57
کرال
اصلا شماها کوه ادب بودین تا پارسال واستون از خارج داور میاوردنا بعدشم تو دربی کل تهرانو داغون می کردین باز از وقتی تراکتور اومده یکم آروم تر شدین