باشگاه شهرداری تبریز منحل شد

باشگاه شهرداری تبریز منحل شد

3208
10:49
14 مرداد 1397
باشگاه شهرداری تبریز که دارای سابقه فعالیت ۳۲ ساله در رشته‌های مختلف ورزشی است،‌ منحل شد.

وبسایت رسمی برنامه نود - باشگاه شهرداری تبریز که دارای سابقه فعالیت ۳۲ ساله در رشته‌های مختلف ورزشی است،‌ منحل شد.

به گزارش وب‌سایت نود و به نقل از ایسنا، پس از جلسه‌ای که روز گذشته (شنبه) با حضور نمایندگان ورزشی و سیاسی تبریز در موضوع تعیین تکلیف باشگاه شهرداری برگزار شد در نهایت تصمیم گرفته شد تا فعالیت تمام رشته‌های ورزشی این باشگاه پایان یافته اعلام و باشگاه منحل شود.

باشگاه شهرداری تبریز در رشته‌های مختلف عناوین بسیار درخشانی را در چند سال اخیر کسب کرده بود. این باشگاه در رشته بسکتبال عنوان قهرمانی لیگ برتر، در رشته والیبال عنوان سومی لیگ برتر را کسب کرده بود و در رشته دوچرخه‌سواری نیز جزو برترین تیم‌های قاره آسیا به حساب می‌آید.

نصیرپور، روابط عمومی باشگاه شهرداری تبریز در گفت‌وگو با ایسنا، این اخبار را تایید کرد.

پیگیری‌های ایسنا حاکی از آن است که ظاهرا قرار است با رایزنی‌هایی که سازمان ورزش و جوانان شهر تبریز با شهرداری این شهر انجام داده این باشگاه در رشته‌های والیبال، بسکتبال و دوچرخه‌سواری یا تنها در رشته فوتبال تیمداری کند، موضوعی که هنوز قطعی نیست و اگر این اتفاق رخ دهد باید مشخص شود که هزینه‌های این شیوه جدید تیمداری را چه ارگانی خواهد پرداخت.

این باشگاه از سال ۱۳۵۸ با نام آتشنشانی تبریز فعالیت خود را آغاز کرد و از سال ۱۳۶۵ تاکنون نیز با نام شهرداری تبریز فعالیت می‌کرده است.

1870

نظرات کاربران
R
واقعا حیف !! باعث تاسف..
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۰:۱۱
پاسخ
0
5
محمدرضا
امتیازشو منتقل کنن واس تراکتور
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۰:۰۲
پاسخ
1
3
امین
همه ی رشته های ورزشی که نباید در یک باشگاه مجتمع بشود.
۱۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۲۴:۴۶
0
0
امین
این باشگاه با آن همه افتخار در رشته های بسکتبال و دوچرخه سواری و فوتبالش هم در دسته یک منحل شد این هم از تدبیر مسئولان. دوچرخه سواریش در آسیا صاحب مدال بود. بسکتبالش در ایران مدال آورد.
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۸:۵۸
پاسخ
1
24
طرفدار جان توشاک
امیدوارم مهندس زنوزی مطلق این تیم رو هم بخره و نجات بده
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۷:۵۷
پاسخ
15
23
افشین همتی
باید رشته های بسکتبال و والیبال رو نگه دارند، چون باشگه های حرفه ای تواین رشته توکشور کمه. دوچرخه سواری روباید باید نگه دارند چون دوچرخه سواران آذری همیشه اول آسیا بودند.
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۶:۴۱
پاسخ
1
25
جلال 50ساله تهران
اخرش ما نفهمیدیم ماشین سازیه ..شهرداریه ... گسترشه .. هر روز یه باشگاه منحل میشه تو تبریز یکی دیگه امتیازشو میگیره
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۱:۰۷
پاسخ
47
17
Servati
تو یعنی فرق این تیمارو نفهمیدی؟؟؟تیم بستکتبال شهرداری قهرمان لیگ برتر بسکتبال شد امسال،والیبالش سوم لیگ برتر والیبال شد،تیم دوچرخه سواریش قهرمان آسیاس،شهرداری بحثش جدا از ماشین سازی و گسترشه....این باشگاه بزرگترین باشگاه ایرانه،که تو هفت هشت رشته ورزشی تیم داره وتوی بسکتبال قویترین ایران و والیبال سوم ایرانه تو بقیه رشته ها هم تو سطح اول ایران بوده،هیچ باشگاهی تو ایران اینقدر تیم تو رشته های مختلف نداشته
۱۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۴۱:۱۶
0
0
تیـــــم مــــلی 99
متحل نمیشن امتیازاتشون رو به هم منتقل میکنن و اسمها عوض میشه
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۵:۲۲
0
0
mahdi
شهرداری باشگاه جداست که دسته یک بود دیروز باتصمیم مسئولان شورای شهر کل تیمهای ورزشیش منحل شد
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۰:۴۹
0
4
ssssss
وقتی هیچی نمیدونی حرف نزنی سنگین تری خوب چه اصراریه
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۷:۵۸
6
37
Saeid
به به واقعا تاسف داره حال روز فوتبال کشور ما
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۱:۰۲
پاسخ
3
61
امین
فقط فوتبال نیست دوچرخه سواری که در آسیا معروف بود و بسکتبالش که در سطح خوبی بود و سایر رشته های ورزشی هم منحل شده است.
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۸:۱۷
1
36
Servati
حیف شد این باشگاه!!!فکر نکنم حالا حالاها تو ایران باشگاهی مثل شهرداری تبریز به وجود بیاد... یه باشگاه به تمام معنا و کاملی بود،تو همه رشته های ورزشی تیم داشت که تو بیشترش تو سطح اول کشور بودن،هیچ باشگاهی تو ایران مثل شهرداری تبریز اینقدر موفق نبود... تو بسکتبال تواین فصل قهرمان لیگ برتر بسکتبال شد،تو والیبال سوم لیگ برتر والیبال شد،تو هندبال و فوتسال،فوتبال ساحلی،هاکی،راگبی،دوچرخه سواری،سپک تاکرا و فوتبال تیمداری میکرد،و تیم فوتبالش هم تو رده های نونهالان و نوجوانان و جوانان وامید هم تیم داشت....خلاصه یکی از معدود باشگاههای واقعی کشور،که واقعا میشد اسم باشگاه روش گذاشت و تو رشته های مختلف ورزش تیم داشت رو نابودش کردن