باشگاه پرسپولیس از بازیکن سپاهان شکایت می‌کند

باشگاه پرسپولیس از بازیکن سپاهان شکایت می‌کند

4238
09:48
07 اردیبهشت 1398
باشگاه پرسپولیس از بازیکن سپاهان به جهت اظهارات تهدیدآمیز علیه هواداران پرسپولیس به مراجع ذیربط و کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شکایت خواهد برد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، بخش حقوقی باشگاه امروز شنبه از سیاوش یزدانی، بازیکن سپاهان به مراجع ذیربط و کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شکایت خواهد برد.

این پیگیری حقوقی و قضایی به جهت تهدید صورت گرفته از سوی وی علیه هواداران پرسپولیس صورت می‌گیرد. نامبرده این اظهارات را پس از بازی و در حضور خبرنگاران و دوربین‌های تلویزیونی مطرح کرد.

2051

سایت باشگاه پرسپولیس
نظرات کاربران
ebi perspolis
تا چندین نفر در یک بازی جونشون رو از دست ندن کمیته انضباطی اقدامی انجام نخواهد کرد.اگه با موارد قبلی شدید برخورد میکردید الان شاهد اینجور صحنه ها و درگیری ها نبودیم انگار شما هم خوشتون میاد از این درگیری ها
۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۴:۰۶
پاسخ
3
50
زلزله 6 ریشتری سرخ
بچس جو گیر شده یه چیزی گفته جوابش 3 خرداد از پرسپولیسیای نصف جهان میگیره
۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۰:۴۹
پاسخ
5
68
شهربابک
بازیکن سپاهانم تهدید کرده هوادارای پرسپولیس باید ازش شکایت شه
۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۵:۰۴
پاسخ
3
47
سبحان
دقت کردین این تماشاگرای سپاهان چقدر بی جنبه هستن. اون از بازی با استقلال که وقتی تیمشون باخت انواع نارنک و ‌فحاشی و ‌درگیری، این از بازی با پرسپولیس. مثل این بچه دبستانیا هستن، وقتی میبازن گریه میکنن، اینا به جای گریه دعوا میکنن. اینا رو از لیگ بذارن کنار تا بیشتر از این آبرو ما ایرانیا رو ‌نبردن.
۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۴:۱۷
پاسخ
9
51
2 ستاره آبی درخشان افتخار لیگ برتر ایران
این تیم سپاهانه که باید شکایت کنه چون دیروز مظلومانه تو ورزشگاه آزادی فحش ها و دشنام ها و کتک کاری ها رو تحمل کرد انگار تیم سپاهانو واسه این کارا آورده بودند پرسپولیس با این کارها رسم مهمانداری رو از بین برد.
۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۷:۱۶
پاسخ
56
11
گروهان سرخ
از بیرانود کی شکایت میکنه؟با اون حرکت فوق زشت؟
۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۳:۰۳
پاسخ
48
8
چهار دربی پشت سرهم
به اون کسی کاری نداره.
۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۹:۳۴
16
1
احسان سعادت
ماهواداران پرسپولیس نقش جهان وبراشون جهنم میکنیم باحضورپرشورمون مثل فولادشهر یزدانی روهم بیخیال یه چیزی گفته حالا توزمین مسابقه جواب سپاهانومیدیم ...جاویدوسربلندارتش سرخ آسیا
۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۱:۲۸
پاسخ
7
46
قلب اردبیل به عشق پرسپولیس میتپد
بازی جام حذفی باید در شهر ثالث برگذار بشه چون تماشاگران یه تیم جنبه باخت ندارند
۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۹:۳۳
پاسخ
42
158
زرد سپاهانی
کی تا حالا توی ورزشگاه نقش جهان هوادارای میهمان آسیب دیدن که حالا بار دوم باشه!؟ این مشکل توی آزادی بوده چرا خودتون رو میزنید به اون راه؟!
۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۸:۴۵
39
7
مسعود تراکتور
ببین ماهم از حالا منتظرتان تو تبریز هستیم. نیومده برو از ما هم شکایت کن
۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۸:۰۷
پاسخ
182
43
مهرشاد
تیم بی افتخار چی میگه این وسط!!!!!
۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۷:۰۶
0
7
سرخ
بیا این فرهنگ طرفدار تراکتوره! واقعا کمیته انضباطی اگه رای بازی تراکتور پیکان رو قاطع و زود میداد اینجوری نمیشد. الآن طرفدارای سپاهان هم اون کار هارو نمی کردن!
۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۳:۰۵
4
39
محب
شما برو واسه 5 دقیقه جشن قهرمانی آماده شو
۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۲:۱۵
3
33
لی اروین
شما خودت رو قاطی بزرگا نکن
۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۸:۳۴
3
33
زرد
رئیس کانون هواداران پیروزی یک هفته قبل از بازی توی شبکه اجتماعی ما رو تهدید کرده بود عیبی نداشت؟!
۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۹:۴۴
پاسخ
143
36
هدایتی
فحاشی .توهین .کشت و کشتار الانم شکایت؟!!!
۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۳:۴۰
پاسخ
179
42
خطاب به بالایی
فحاشی ازطرف هواداران سپاهان شروع شدهمون جوری که بازی رفت مقابل هتل بازیکنان پرسپولیس تهدیدکردن دربازی دیروزهم یه بنده خداسربازکه قصدآرام کردن هواداران داشت ازجایگاه سپاهانیهابه زمین پرتاپ شدوبه شدت آسیب دیدبه نفعتون نیست اشاره ای نشددراصفهان هم یه سربازنابیناکردن واقعافوتبال ارزش ازدست دادن عزیزهوطنمون نداره میخوایم لذت ببریم نه که جنگ خونریزی والله فوتبال خارجی میبینیم کیف میکنیم چرابایدیه بازیکن هوادارتحریک کنه اون پولشومیگیره میره ولی به فکرجان جوان مردم نیست متاسفم.ادمین ممنون
۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۶:۰۰
27
151
جووونم کیروش
روزگار مزحزفی شده
۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۳:۰۲
پاسخ
112
36
Tt
عجب رویی دارن اینا!!!!
۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۲:۳۵
پاسخ
159
41
۶۶
عجب رویی داری توباهتریک باخت چی میکنید
۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۷:۳۱
26
133
امید از تفت
واقعاً مایه تأسفه که بازیکن سپاهان از الان هواداران پرسپولیس را تهدید جانی میکنه. آقایون کمیته اخلاق و انضباطی، صحبتهای بازیکن سپاهان را شنیدید!!؟ این فوتبال داره به کجا میره!!؟ جنگه یا فوتبال!!؟
۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۲:۳۳