باشگاه پرسپولیس از نساجی به کمیته اخلاق و انضباطی شکایت می‌کند

باشگاه پرسپولیس از نساجی به کمیته اخلاق و انضباطی شکایت می‌کند

24301
23:10
21 شهریور 1397
باشگاه پرسپولیس به خاطر رفتاری که کادرفنی نساجی مازندران در اواخر بازی انجام داد قصد دارد به کمیته اخلاق و انضباطی شکایت کند.

وبسایت رسمی برنامه نود - باشگاه پرسپولیس به خاطر رفتاری که کادرفنی نساجی مازندران در اواخر بازی انجام داد قصد دارد به کمیته اخلاق و انضباطی شکایت کند.

به گزارش وبسایت نود، پرسپولیس و نساجی در دیداری از هفته ششم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی دو بر یک پرسپولیس به پایان رسید.

در پایان مسابقه بین کادرفنی نساجی و مربی پرسپولیس درگیری به وجود آمد که مدیر رسانه‌ای پرسپولیس اعلام کرد قصد دارند به خاطر این مسئله به کمیته اخلاق و انضباطی شکایت کنند.

در همین راستا پندار خمارلو مدیر رسانه‌ای پرسپولیس در ابتدای نشست خبری اعلام کرد: ابتدا باید در مورد اتفاقات تونل صحبت کنم انگار ما میهمان بودیم. کادرفنی نساجی به پانادیچ حمله کرد و داور هم با طاهرخانی بازیکن جوان ما بد برخورد کرد و لفظ بدی به کار برده بود. قبل از بازی ما با نساجی بخاطر زمان بازی برای همکاری صحبتی نکردیم اما قبل از بازی صحبت از جاسوس بازی کردند و بینندگان تلوزیونی همه اتفاقات را به خوبی دیدند. باشگاه پرسپولیس بابت این اتفاقات و مسائل به کمیته اخلاق و انضباطی شکایت می‌کند.

 

1004

 

نظرات کاربران
منطق اس دق لالی
جالبه اس دق لالی های تیر ک زیر خبرای مربوط ب سرورشون پای ثابت هستن و اولین نظرات رو همیشه میدن،کاربرایی نظیر همین وحیدیفرو شازده ابی و عشقم نیمار،،درخبرای مربوط ب اس دق لال نیستن اما درخبرای مربوط ب سرورشون دنبال تسکین سوزششون هستن مکتب اس دق لالی ههههه
۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۵:۱۵
پاسخ
2
9
real
واقعا سطح لیگه برترو میارن پایین .انگار هنوز تو لیگ یکن .سر هر صحنه کوچیکی کل نیمکت تو زمینن.لیگ محلاتم این کارارو نمیکنن
۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۵۴:۰۴
پاسخ
5
28
AMO AMIR
جاسوس فرستادین داور به نفعتون کار کرد دو روز هم زود تر بازی برگزار کردیم این عوض تشکر شماست اهوازی ها حق داشتند با شما اینجوری برخورد میکردن
۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۱۶:۵۴
پاسخ
45
14
مهدی
باشگاه پرسپولیس با همه تیما مشکل داره ! یروز با سپاهان یروز استقلال یروز تراکتور یروز فولاد نساجی نفت ملوان و... !!!
۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۰۷:۵۴
پاسخ
98
30
پرسپولیس چکارش کرده؟ کاری که العین نکرده!
این جو دادن ها شیشخور رو محبوب نمیکنه مطمئن باش خخخ
۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۳۳:۵۴
1
18
عشقممم نیمار
شکایت کنید... تیم شیشپولیس ک تیم سوگولیه و کمیته انضباطیو کمیته اخلالق ..همیشه کمک‌حالتون بودن..پس مطمئن باش ک تیم نساجی جریمه سنگین میکنن..چون ب تیم سوکولی ..اسیب کوچولو‌اومده...والان خیلیا ناراحت..مخصوصا اقازاده محترم :-) یکی بهم بگ.. اخرین باری ک کمیته انضباطی و‌اخلاق ...علیه تیم شیشپولیس ..جرمیه درنطر گرفتن ..کی بود؟؟؟ :-) حالا خداکنه بخاطر توهین تیم‌نساجی... استقلاله محروم نکنن..چون تازگیا هرچی میشه..استقلال محروم‌میکنن و جریمه‌میکنن... :-)
۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۰۵:۳۹
پاسخ
132
24
سعید.م
خدایی دیگه هر وقت حالم بده, دنبال اسم تو میگردم نظراتت رو بخونم, بخندم روحیه ام عوض بشه... فقط بعنوان جُک میشه خوندشون. ارزش جواب دادن نداره مگه یه هوادار کم سن و سال پیدا شه با تو کل کل کنه
۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۴۲:۳۹
4
66
Mahmoud
اخرین بارشو اگه بخوای همین یکی دو هفته پیش محمد امین اسدی رو یک ماه محرم کردن.
۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۳۵:۲۶
4
49
Mosyo MeHdI
حالا کی از خود کمیته بی اخلاق باید شکایت کنه؟ به کجا شکایت کنه؟ چرا میخواین مزاحم وقت دوستان بشید اونا کارای مهمتری مث گیردادن به تتوها و موهای بازیکنا دارن!
۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۰۵:۰۱
پاسخ
10
102
Mohammad3792
داور سمت تیمتون غش کرد جاابه طلبکارهم هستید!!! اخراج اشتباه بازیکن نساجی و اخراج نکردن کامیابی نیا در بیش از ده صحنه !!!!!
۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۰۰:۴۷
پاسخ
158
34
Amir persp0lisi
چیکار کنن دیگه هنو با لیگ برتر خودشونو وفق ندادن و در لیگ یک سیر میکنن نکونام و تیمش
۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۵۹:۵۳
پاسخ
27
164
میلانی اصیل
خب از مکتب هوچی گراست دیگه نکونام!جز اینم ازش انتظار نبود!
۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۵۰:۳۱
پاسخ
39
202
زانیار
وقتی استقلالی روی نیمکت باشه همین میشه دیگه بی انضباطی
۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۴۹:۱۷
پاسخ
47
215
4فینال آسیا 4برد دربی 4گل فرهاد
دست پیش میگیرن پس نیفتن .. درمورد رفتارهای زشت سید جلال هم توضیح بدید
۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۴۸:۲۸
پاسخ
215
62
۶۶
درج مهدی عشقی شماورزشگاه یادگارامام رادریاب حتی به علی دایی که از خودتونه رحم نمیکنیدبقیه بماند
۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۹:۴۵
1
16
مهرشاد
رفتار خوب رو از مربی و کادر کاجی نساجی یاد میگیریم !!!!!!!!!!!!!
۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۱:۵۴
2
28
مهدی عشقی
اصلا اینا باخودشون هم درگیرن"با هر تیم شهرستانی که هوادار داره این پرپولیش مشکل داره