باشگاه پرسپولیس: مگر بیمارستان‌ها به دلیل درگذشت پزشکان و پرستاران تعطیل شدند؟/ برخی به دنبال موج‌سواری هستند

باشگاه پرسپولیس: مگر بیمارستان‌ها به دلیل درگذشت پزشکان و پرستاران تعطیل شدند؟/ برخی به دنبال موج‌سواری هستند

8163
17:38
26 اردیبهشت 1399
باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه‌ای به خبر درگذشت فوتبالیست نوجوان ایرانی و صحبت‌های مطرح شده درباره آن توسط برخی اهالی فوتبال واکنش نشان داد.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این بیانیه آمده است:

«خبر درگذشت متین قوسی، فوتبالیست نوجوان و استعداد خوب کشورمان باعث تألم و تأثر همه اهالی فوتبال کشورمان شد و خانواده بزرگ و میلیونی باشگاه پرسپولیس هم این ضایعه تلخ را به خانواده این مرحوم و بازماندگان تسلیت می‌گوید.

ضمن ادای احترام به روح این مرحوم اما برخی از باشگاه‌ها و اهالی فوتبال در اقدامی عجیب با موج‌سواری و سوءاستفاده از این واقعه تلخ، خواستار لغو مسابقات لیگ برتر و تعطیلی آن به دلیل شیوع ویروس کرونا هستند! در این باره این سؤال پیش می‌آید که مگر این مرحوم در زمین فوتبال دچار کرونا شده که برخی‌ها فوت یک انسان را دستمایه رسیدن به اهداف خود قرار دادند؟ مگر به دلیل درگذشت تعدادی از پزشکان و پرستاران که به راستی مدافعان سلامت هستند، بیمارستان‌ها تعطیل شدند؟

در این میان آیا جان رانندگان، کارگران، کارمندان و ... اهمیتی ندارد که مشاغل آنها آغاز به کار کرده و کسی هم اینگونه وااسفا سر نداده است؟  آیا نگرانی از ویروس کرونا برای کارگرانی که در کوره‌های پرحرارت و معادن مشغول به کار هستند، وجود ندارد؟ در این شرایط هزاران و بلکه میلیون‌ها نفر مشغول به کار و خدمت‌رسانی به جامعه هستند، اما به نظر می‌آید که عده‌ای بنا به مصلحت و منافع خود یا باشگاه‌شان خواستار تعطیلی لیگ برتر شدند.

نکته حائز اهمیت این است که افرادی خود را مدافع سلامت مردم معرفی می‌کنند که با اقدامات‌شان بارها نشان داده‌اند به چیزی جز منافع خود فکر نمی‌کنند. آیا کسانی که این‌گونه دم از نگرانی برای سلامت مردم می‌زنند حاضرند بیزینس و شغل‌های غیرفوتبالی خود را هم تعطیل کنند؟! امیدواریم اتحادی که در این زمینه بین برخی از باشگاه‌ها و دشمنان دیروز که امروزه دوست‌های خوب برای همدیگر هستند در همه زمینه‌ها وجود داشته باشد!

گفتنی است که باشگاه پرسپولیس به‌عنوان پرهوادارترین تیم آسیا که میلیون‌ها طرفدار در همه جای ایران دارد اعلام می‌کند در همه زمینه‌ها تابع قوانین هستیم و قانون هم برای ما قابل احترام است».

22330

نظرات کاربران
هانیو20
پوکر قهرمانی
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۹:۳۵
پاسخ
94
199
جمم
استدلال از این مسخره تر نمیشه!!!
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۵۲:۱۶
پاسخ
214
175
امید
فوتبال ایران مثلا خیر سرشون حرفه‌ای هست. یعنی بازیکنان حرفه و شغلشون اینه که فوتبال بازی کنند. مگر شغل‌های دیگه برمیگردن سر کارشون؟ این‌ها برای دل من و شما که مجانی بازی نمیکنن که بگن ما بازی نمی‌کنیم. اگر دولت اجازه بده و کارفرماشون بگه باید برگردین سر کارشون.
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۴۱:۱۹
پاسخ
20
144
ابی تر از همیشه
یه دعا می کنم همه بگین آمین خدایا ما را از گفتوگو و بحث با افراد نادان حفظ بفرما امین اخه این حرفه چرا بیمارستان ها تعطیل نشدند اینوو یه بچه هم میدونه مثل اینکه که بگی اتش نشانی باید تعطیل شه چون جان اتش نشانای عزیزمون در خطره
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۷:۱۳
پاسخ
213
144
عدالت گمشده
چه دلیل مضخرفی!!!! سلامتی تمام مردم به بیمارستان ها و پرسنل اون بستگی داره، حالا شما بگید آیا لیگ برتر قراره مردم رو مداوا کنه؟؟؟
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۵:۱۵
پاسخ
184
143
.
خودتون و هواداراتون هرچقدر هم که هستید اجرتون با خدا بلکم کشور از این عذاب الهی نجات پیدا کرد.
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۴:۰۶
پاسخ
108
55
محمدرضا
تفکر در حد نوزاد !
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۴۷:۵۰
پاسخ
179
117
محمد
لیگ باید برگزار شود.
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۴۳:۰۳
پاسخ
63
174
طوفان زرد آسیا
لیگ بلژیک و کارمون و فرانسه با جدول فعلی و اعلام قهرمان و تیمهای سقوط کننده به لیگ خاتمه دادند. یا ما هم همینکار رو بکنیم یا اینکه باشگاهها همکاری کنند تا لیگ ادامه پیدا کند. اینکه هم بخواهیم تعطیل شود و هم تکلیف قهرمان مشخص نشود خیلی بچه گانه است. یعنی این لیگ اصلن نبوده و برگزار نشده. ایا بازیکنان و کادر فنی برای لیگی که انگار برگزار نشده پول گرفته اند؟ آن پولها را پس می دهند؟ زمین فوتبال خطرناکتر از مترو و کارخانه و اتوبوس و ... است؟
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۲:۱۶
پاسخ
32
170
ssss
چه بیانیه مسخره ای
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۶:۱۷
پاسخ
159
88
احسان
کافیه بگن لیگ تعطیل میشه ولی به شرطی که پرسپولیس قهرمان اعلام شه، تا همین مدعیان پوشالی ارزش قائل شدن برای سلامت انسانها حاضر شن خودشون عمدا این ویروس رو تزریق کنند به انسانها ولی این اتفاق نیفته
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۳:۳۱:۰۲
پاسخ
133
58
استقلال جونمه آبی رنگ خونمه
پرهوادارترین تیم آسیا؟؟ خخخ
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۲۹:۰۰
پاسخ
191
84
حاج حسیین
خخه از شماها انتظار بیشتر از این نمیشه داشت هر کی به مقدار سوادش حرف میزنه باشگاه ها رو با بیمارستان مقایسه میکنید و خودتون فوتبالیستها رو با پرستارها اون داشتن جون افراد نجات میدادن شماها چی میخای جون افراد بخطر بندازین لطفا الکی بیانیه ندین وقتی نه سواد نه علم نه .... چیزیو ندارین
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۰۱:۴۹
پاسخ
161
72
ایلیا
عجب جوابی حال کردم، مخصوصا از این جاش...> آیا کسانی که این‌گونه دم از نگرانی برای سلامت مردم می‌زنند حاضرند بیزینس و شغل‌های غیرفوتبالی خود را هم تعطیل کنند؟! امیدواریم اتحادی که در این زمینه بین برخی از باشگاه‌ها و دشمنان دیروز که امروزه دوست‌های خوب برای همدیگر هستند در همه زمینه‌ها وجود داشته باشد!
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۲۸:۰۷