باشگاه پرسپولیس کالدرون را محدود کرد/ مثل برانکو نباش!

باشگاه پرسپولیس کالدرون را محدود کرد/ مثل برانکو نباش!

19104
12:38
31 تیر 1398
باشگاه پرسپولیس برای مصاحبه‌های اختصاصی گابریل کالدرون محدودیت های جدیدی را وضع کرده است.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از مهر، برانکو ایوانکوویچ در مدت زمان حضورش به عنوان سرمربی پرسپولیس به برنامه های مختلف تلویزیونی دعوت می شد تا باعث استقبال بینندگان از آن برنامه شود.

سرمربی سرخپوشان پایتخت به لطف موفقیت های متوالی با پرسپولیس توانسته بود محبوبیت خاصی در بین افراد جامعه برای خود دست و پا کند و همین امر هم باعث شد تا تهیه کننده ها برای دعوت از وی حسابی دست به جیب شده و پول های آنچنانی خرج کنند.

سرمربی سرخپوشان نیز از سخنرانی در دانشگاه های کشور و حضور در همایش های پزشکی ورزشی گرفته تا مصاحبه با برنامه های تلویزیونی را در دستور کار خود قرار داده بود.

حضور برانکو در برخی از این برنامه ها هم گاهی باعث اعتراض اسپانسرها بود اما برانکو هرگز حاضر نشد برای رفتن به قصد مصاحبه با مدیران باشگاه هماهنگ شود.

با رفتن برانکو و حضور گابریل کالدرون در راس امور فنی پرسپولیس، مدیران باشگاه قوانین جدیدی را برای این مربی وضع کرده اند تا او برای گفتگو به هر شبکه و رسانه ای نرود.

کالدرون برای اینکه به کانال های تلویزیونی و رسانه های نوشتاری برود باید مجوز ایرج عرب مدیرعامل پرسپولیس یا محسن خلیلی مدیر تیم را داشته باشد. در غیر اینصورت از سوی باشگاه جریمه خواهد شد.

2051

نظرات کاربران
Abedi
تو هزینه هم محدود میکردین دیگه یک ونیم میلیون یورو پول مفت البته از حق نگذریم یه میلیون یورو با آپشن یک و نیم میشه بندهایی مثل قهرمانی لیگ و حذفی و صعود از مرحله گروهی آسیا و پیروزی تو دربی باز با این وجود کم پولی نیست مثلا مقابل استقلال ببازه 175 میلون از کف میره
۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۷:۱۴
پاسخ
6
6
سعید
انصافا تو این ۲۵سال که فوتبال دنبال میکنم هیچ مربی نبوده که بهش اطمینان کنم و بگم این مربی اشتباه نمیکنه بجز کیروش و برانکو.حتی پروین دنیزلی و قلعه نویی هم اشتباه زیاد میکردن چه تو ترکیب چیدن چه تعویض و چه دستور حمله یا دفاع دادن به تیم ولی کیروش و برانکو بعد هر تصمیمشون ادم وادار میکردن به تحسین کردنشون
۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۵:۵۷
پاسخ
8
3
امیرمسعود هایزنبرگ
مقایسه این دو نفر خیلی اشتباهه.کاری به کارنامه کاری ندارم کلا برانکو یه شخصیت کاریزماتیک و جنتلمن بود که خیلی ها رو به خودش جذب می کرد.
۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱:۵۹
پاسخ
35
58
کیومرث
هر جا سخن از پول باشد ، نام برانکوی سم پاش می درخشد .
۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۷:۱۳
پاسخ
197
36
قلب تبریز به عشق پرسپولیس میزنه
از کلمبیای حذف شده واون مربی ترسوش چخبر باخذفشون ازکوپا امریکا پماد بدستت کردن؟؟
۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۹:۱۲
6
16
علیبا
خیلی جالبه حتی خودت هم خودت رو باور نداری که مثبت بزنی برای کامنتت!!! همه برای ایران زنده باد ایران خخخخ
۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۳:۴۰
2
10
فیفا
از کی روش ترسو چه خبر؟؟؟؟
۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۰:۲۴
29
94
پرسپولیس
درود بر عرب
۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۳:۴۵
پاسخ
99
42
فرهاد
دیگه خبری از ناهار با خبرنگاران نیست
۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۲:۲۲
پاسخ
140
82
پرسپولیسی گرگان
پنجاه درصد هوادران تو ایران پرسپولیسی ان .بر اساس صدها نظر سنجی در برنامه ها شبکه های مختلف من خودم تو جامعه بین بچه مدرسه ای حتی میبینم از هر ده هوادر فوتبال شش پرسپولیسی تو همه جا هست ،محبوبیت پرس بین نوجوانا وحشتناک هست واسه همینم مربی پرس هم بسیار محبوب هست و دعوت از مربی پرس باعث میشه برنامه پر بیننده باشه
۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۱:۴۱
پاسخ
78
279
پاسخ هشتاد میلیونی
من بچهدبستانی نیستم بلکه معلم هستم
۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۹:۲۳
2
7
علیرضا اص
نظرتو قبول دارم ولی دلیلی نمی بینم به پرسپولیس بگی پرس.
۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۶:۵۵
15
105
شیاطین سرخ
خطاب به پرسپولیسی گرگان: با تمامه حرفات موافقم ولی اونجا که گفتی 50 درصد موافق نیستم حدوده 65 درصد هوادارای فوتباله ایران پرسپولیسی هستند 25 درصد جعلتقلالی هستند ده درصد هم سایره تیم ها........
۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۵:۲۱
33
103
80میلیون بی منطق
عمو کلاس چندمی؟؟؟؟؟:))
۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۳:۱۷
89
16
عشقممم نیمار
من همینه میخاستم ..چون با این کار ..کالدون فک میکنه هیچکارست در باشگاه و در نتیجه..شیش_پولیس پر از حاشیه میشه :-)
۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۹:۵۸
پاسخ
255
31
۶تاخورا
خوشم میادمیدونین هیچجوره حریفه سرورتون پرسپولیس نمیشین مگه بره تو حاشیه
۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۶:۴۵
33
192
مافیای سرخ
کالدرون خیلی مصاحبه میکنه و این نشان از غیر حرفه ای بودنشه .....استراماچونی از وقتی اومده چند تا مصاحبه کرده؟ البته ۴پولیس و هرکی به اونجا وارد میشه پرحرف میشه خخخ
۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۱:۴۷
پاسخ
203
38
علیرضا اص
بهتر و حرفه ای بودن آخر فصل معلوم میشه نه قبل شروع لیگ
۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۷:۵۸
15
57
perspolis
افرین افرین اگه به شماها بود که شفر هم از برانکو بهتر بود خخخخخ
۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۰:۳۰
16
164
معصومه
سیاست باشگاه پرسپولیس در برانکو اشتباه بود و متاسفانه منجر به 3 قهرمانی متوالی پرسپولیس شد امید است مدیران این نقص در مدیریتشان را فورا اصلاح و هر چیزی که مانع ناکامی می شود را فورا برطرف سازند
۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۹:۵۹
پاسخ
16
153
ali
ای بابا یه بار هم که این مدیرامون میخوان مثل مدیرهای خارجی با حساب و کتاب رفتار و عمل کنند شما ها نذارین!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۱:۳۲
پاسخ
18
87
محمد
منطقیه همه جای دنیا همینحوریه ولی انیدوارم پشتراین تصمیم سیاست های عرب گونه نباشه!
۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۹:۲۶
پاسخ
12
121
محمد جواد سرخ پوش
نه حق حضور تو برنامه های تلویزیونی رو داره نه حق انتخاب مهاجم خارجی کم مونده عرب دستور بده بگه باشگاه تو فصل جدید حق برد رو نداره ادمین لطفا چاپ کن
۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۸:۵۵
پاسخ
32
129
طوفان سرخ آسیا
عرب با این کارات منفورتریا بهتره بگم منفورترین نشو یعنی ما هوادارا حق نداریم بدونیم شخصیت و اخلاق سرمربیمون چجوریه...میدونم هفته اول بیایم آزادی شعار حیا کن رها کن حتما باید سر بدیم..
۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۸:۵۱
پاسخ
49
101
branko❤️
برانکو غیر از مربی فوتبال یک تئورسین باهوش هم بود بخاطر همین روزی نبود که برای مصاحبه یا حضور در تلوزیون یا سخنرانی در دانشگاه ازش دعوت نکنن! خیلیارو دیدیم که اقلا فوتبالی نبودن اما با ذوق زدگی و هیجان حرفای پروفسور گوش میکردن تا چیزای جدیدی یاد بگیرن و طرز صحبت کردن همراه با خونسردی و متانت رو یاد بگیرن.
۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۳:۵۱
پاسخ
44
115
علیرضا اص
اصلا کاری به نوع شخصیت مربی ندارم. باشگاه می تونه از این طریق درآمدزایی کنه
۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۹:۳۱
1
24
ساسان
بیشتر شبیه یک آدم آب زیر کاه بود!در حالی که با پرسپولیس قرارداد داشت با الاهلی توافق کرده بود حتی قبل بازی پرسپولیس با الاهلی که البته پرسپولیس باخت!!!!
۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۴:۳۶
77
31
جرج بست (بیتل پنجم)
خخخخخ
۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۸:۲۶
32
17