باشگاه پرسپولیس: گل محمدی نامه‌ای درباره استوکس به باشگاه نداده است

باشگاه پرسپولیس: گل محمدی نامه‌ای درباره استوکس به باشگاه نداده است

1785
18:33
03 اسفند 1398
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: آقای گل‌محمدی نامه‌ای مبنی بر اینکه استوکس را نمی‌خواهد به باشگاه نداده است.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از تسنیم، حسین قدوسی درباره عدم بازگشت استوکس به ایران پس از دیدار با الشارجه گفت: با درخواست مرخصی یک روزه استوکس برای دیدار با فرزندش موافقت کرد چون برای دومین بار این درخواست را کرده بود. همانطور که باشگاه روز چهارشنبه رسما اعلام کرد قرار بود او روز پنجشنبه در دبی و جمعه در تهران و تمرین باشد. بلیت پرواز صبح جمعه هم برای استوکس از سوی باشگاه تهیه شد ولی او به ایران بازنگشت و امروز هم هنوز به ایران نیامده است.

وی ادامه داد: برخلاف اخبار منتشره و شایعات آقای گل‌محمدی نامه‌ای مبنی بر اینکه استوکس را نمی‌خواهد به باشگاه نداده است. متاسفانه در آستانه بازی مهم با سپاهان اخباری منتشر می‌شود که شایعه بوده و صحت ندارد‌. آقای گل محمدی استوکس را در اختیار کمیته انضباطی گذاشته تا پاسخگوی غیبت خود باشد و غیبت او در تمرین دیروز و امروز که منجر به از دست دادن بازی با سپاهان نیز شد بررسی شود. استوکس هنوز بازنگشته و تیم نیز هم‌اکنون در اصفهان است. باشگاه در باره استوکس  اطلاع رسانی لازم را در فرصت‌های مناسب و مقتضی خواهد داشت.

قدوسی گفت: برای جلوگیری از تکرار قهرمانی تیم شاهد جریان‌های زیادی از ابتدای فصل تا کنون بوده‌ایم. قهرمانی‌های تیم برای برخی قابل تحمل نبوده و از هواداران عزیز نیز درخواست می‌کنیم هوشیارانه تحت تاثیر برخی شایعات و برخی حاشیه‌سازی‌هایی که بطور کلی برای تیم می‌شود توجه نکنند و تمرکز خود را روی حمایت همه جانبه از تیم بگذارند.

1870

نظرات کاربران
ایلیا
استوکس اومد داغ به دل استقلالیا بذاره که با همون ضربه داخل چهارچوبش داغ رو گذاشت
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۲:۴۵
پاسخ
6
18
عشقممم نیمار
عاشق استوکس ام ک تیم سوگولی بدجور نقره داغ کرد ک اون همه از منبع پول_پولیس گرفت رفت و برنگشت :-)
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۶:۲۴
پاسخ
34
26
اشتهارد
خواهشا با استوکس برخورد جدی بکنید تا از تکرار این داستانها توسط استوکس و دیگر بازکن‌ها جلوگیری بشه.
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۱:۰۸
پاسخ
14
24
کوهمره جروق
حالا نظرهای خنده دار حسودان و حاشیه سازان را ببنید.فریب این آدم ها نخورید.از همون اول که استوکس به پرسپولیس آمد و دیدن داره پیشرفت میکنه برنامه ریزی کردن که برای پرسپولیس و استوکس ایجاد حاشیه کنند.فقط منتظر فرصت بودن.
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۲:۰۴
پاسخ
37
24
آبی دل
ما که پیشرفتی ندیدیم جز تو حاشیه درست کردن آیا شما معنی پیشرفتتون این بود؟؟
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۱:۳۸
31
19
محسن
استوکس رو نمیخاییم
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۹:۲۰
پاسخ
32
12
بچه ناف تهرون
حالا ما که میدونیم قبل از بازی با سپاهان همه چیو تکذیب میکنید تا تیم به حاشیه نره...ولی باید از انصاریفرد سوال بشه که این چه وضعه قراراداده که بازیکن خارجی راحت نقضش میکنه و عین خیالشم نیست ...ما که میدونیم کار استوکس تموم شده س و 40 درصد قرارادادشم گرفته وقراره یکسال تو casبالا پایین بپرید بعدش که هوادار قضیه رو فراموش کرد شمام ماست مالیش کنید بره...
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۶:۰۹
پاسخ
8
28
علی آبی
بازیکن تحت قرداد شما هنوز برنگشته و عکسهاش در حال خوشگذرانی تو دبی بیرون اومده بعد این اقا هم مثل مدیر عاملشون میگه جریانهای هست که میخواد پرسپولیس قهرمان نشه!!!! خدا وکیلی خودتون یه دقیقه از بیرون به این قضیه نگاه کنید و خجالت بکشید از تهمت زدنهای پیاپی به بقیه.
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۴:۲۰
پاسخ
19
22
به محمدان باختی مفت نمیارزی
ماست مالی شد رفت بلاخره چهل درصد قراردادشو دادن
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۵:۱۵
پاسخ
15
21
Peyman Sulduz
قهرمانی‌های "جعلی" تیم برای برخی قابل تحمل نبوده و....
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۸:۵۲
پاسخ
19
21
آیهان
تکرار قهرمانی تیم نه، بلکه بهتره بگی تکرار بی عدالتی وزیر.
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۷:۵۴
پاسخ
15
29
جعفر جعفری
خلاصه همه مصاحبه های سران پیروزی: تکذیب می کنیم.
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۷:۲۹
پاسخ
16
20
قلب اردبیل به عشق تراختور میتپد
من چن روز پیش گفتم استوکس برنمیگرده.رو اسانگونا هم اثر میذاره اونم تو تعطیلات سال نو میره برنمیگرده خخخ مثل بشار رسن 7 میلیارد بدین فرار نکنن.
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۵:۴۵
پاسخ
19
24
سینا
اصلا همه خوبید فقط هوا بده...
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۸:۰۰
پاسخ
13
11
ستارگان سرخ ایران و آسیا
آخه پسرش دوبی چی کارمیکنه چرا ایران نمیاد؟! بعد مشکلی داشت آقای استوکس2 هفته دیگه بچه اش رو می دید؟! چه فایده که بازی باسپاهان تشریف ندارن
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۵:۳۴
پاسخ
10
15
حسین زاده
فکرشو میکردم یحیی از این جرات ها نداشته باشه. درسته کالدرون چیزی بارش نبود ولی اقلا نمیذاشت بازیکنی سواستفاده کنه.
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۱:۳۲