باشگاه پیکان حکم توقیف اموال باشگاه پرسپولیس را گرفت

باشگاه پیکان حکم توقیف اموال باشگاه پرسپولیس را گرفت

8435
12:34
23 دی 1397
باشگاه پیکان رای توقیف اموال باشگاه پرسپولیس را به دلیل شکایت از دروازه‌بان سابق این تیم دریافت کرد.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از فارس، باشگاه پیکان از مسعود همامی دروازه‌بان سابق این تیم و باشگاه پرسپولیس به دلیل پرداخت نکردن مبلغ آزادی رضایتنامه‌هاش شکایت کرده بود. 

در همین رابطه باشگاه پیکان با رای دادگاه حکم توقیف اموال باشگاه پرسپولیس را به مبلغ 400 میلیون تومان گرفته است. 

محمود شیعی مدیرعامل باشگاه پیکان در این باره گفت: با حکم دادگاه این رای را گرفته‌ایم اما با باشگاه پرسپولیس تعامل داریم و این مساله را حل خواهیم کرد. 

1870

نظرات کاربران
تیراختورچی
درود بر پیکانی های عزیز!
۲۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۶:۲۷
پاسخ
4
5
Takzang1984
سلام خدایش مدیریت تو تیم های ایرانی مخصوصا پرسپولیس و استقلال کلا تعطیل ..!!؟؟ بجای این همه سیاه لشکر تو باشگاه یه تیم با حضور یه وکیل واقعی نه اونایی که فقط مدرک گرفتن ، مسئول بگذارید به این قراردادها رسیدگی کنه که اینطور گندش در نیاد ... یکی قرارداد میبنده یکی قهر میکنه یکی بدون رضایت نامه از تیمش جدا میشه میره با تیمی دیگه قرارداد میبنده ... خجالت داره آبرو ریزی بس نیست ..!!!
۲۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۵:۲۴
پاسخ
0
17
عشقممم نیمار
اخخه.. شیش_پولیس اینقد پول نداره ک‌ حتی بعد این همه سال نتونسته مبلغ رضایت نامه همامی بده ..ولی نمیدونم‌ ورا الان در کمپ‌گرون قیمت ..اردو‌ زدن و‌خرید ۱۰میلیاردی میکنن :-P :-) اینجا یه چیزایی باهم‌جور درنمیاد :-)
۲۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۲:۰۸
پاسخ
37
46
حامد
یکی بود هی میگفت هرچی برانکو بگه کجایی!! شایدم برانکو گفته نباشه
۲۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۱:۵۸
2
4
Red
همیشنه اولین نظر برای تو تو که انقدر به پرسپولیس علاقه داری تیمت عوض کن رو دربایسی داری؟
۲۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۳:۴۷
7
10
RED
عزیزم، تو برو خبرای نیومایر روبخون! بدو برو عمویی! نیومایر در مورد هم‌بازی‌های ایرانی‌اش در باشگاه استقلال می‌گوید:" آنها به ما کم‌محلی می‌کردند. نه کسی ورودمان را خوشامد می‌گفت و نه کسی با ما حرف می‌زد. در جریان تمرین‌ها گاهی اوقات می‌شد که چند دقیقه می‌گذشت ولی هیچکس به من پاس نمی‌داد"... adm pls
۲۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۷:۱۷
4
8
Mm2
الحمدالله با باشگاه پر پولیس تامل دارن...حل میشه ....خدای نکرده استقلال بود پدر باشگاه در میاوردن ...
۲۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۰:۵۲
پاسخ
38
21
AliForever RED
چک داریوش شجاعیان به گسترش پاس شد بالاخره؟؟
۲۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۷:۳۲
7
7
برانکو استاد هوچی گری
از زنوزی قرض بگیرید بعدا پول دستتون اومد میدین
۲۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۴:۵۲
پاسخ
137
64
طلبکار
به جای اینکه پول بدید به بایرنی ها برای اینکه باهاتون عکس بگیرن، بدهیاتون رو بدید
۲۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۸:۱۲
پاسخ
63
160
شیش تایی ها شیش ساله جام ندیدن!
طلبکار!!! اصلا معلوم نیست داری میسوزی!
۲۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۹:۴۷
5
5
زانیار
بایرنی ها افتخار کردن امدن سر تمرین پرسپولیس. جای هوادارای بایرن تو تمرین پرسپولیس خالی بود
۲۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۱:۱۸
53
19
گلی خانم
داستان پشت داستان!!!! انگار قرار نیست پرسپولیس یه نفس راحت بکشه! استقلال و پرسپولیس هر چی میکشن از سوء مدیریته و بس!
۲۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۰:۱۶
پاسخ
29
159
دبل.۶::::::۶+۶
مگه شیشتقلالی ها میذارن .پولی در بساط سرخپوشان باشه ....از اعتصاب .خرید بازیکن ..فسخ قرارداد ووو.......قربون ادمین ..
۲۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۰:۰۹
پاسخ
33
206
خطاب به بالایی
عععععع. یعنی پولی در بساط اتون نبود که رفتید گرانترین کمپ دنیا اردو؟؟!!!! گرانترین بازیکن لیگ را الان خریدین ؟؟
۲۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۹:۰۳
120
28
mehdi sh
هلهله بابا اینا قطرن بزارید عکساشونو بگیرن بیان بعد ولی نگرانی نداره اخه وزیر نمیزاره به راحتی برانکو هم دوباره یه مصاحبه می کنه همه چی بر میگرده
۲۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۸:۱۳
پاسخ
136
31
شهربابک
اسپانسر پول ملرو داده ۶تایی ها رفتن اردو
۲۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۷:۵۲
پاسخ
28
118
مسعود گل باشی
خدایا شکرت با این منطق
۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۵۲:۵۷
0
0
Asad
هنوز مشکل این همامی حل نشد ؟ عجبا !
۲۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۰:۳۹
پاسخ
32
46
کوروش
امان از مدیر بی تدبیر.امیدوارم گرشاسبی گند نزده باشه
۲۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۷:۱۶
پاسخ
14
70
خوزستان مظلوم
حکم اموال فایده ای ندارد .... فیفا کسر امتیاز شون کنه ان شاالله....
۲۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۵:۴۸
پاسخ
106
77
داود
بازم قهرمانیم ... حالا میگی نه بشین ببین .
۲۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۰:۴۰
24
25
red boy
شما بسوز که وقتی فوتبالی نتونی رقابت کنی مجبوری به دعا نفرین شایعه سازی تخریب حسادت و.... بشید پس همه رقبا بسوزید که انشااللله با قهرمانیهای دوبارمون دوباره شعله ور بشید تا زمانی که یاد بگیرید مثل ما تلاش کنید و تلاش تا موفق بشید تا اینهمه کارهای غیر اخلاقی کنید
۲۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۲:۰۹
33
15
رامین.آلمان.پرسپولیس
تو زمین فوتبال که کسی حریف نیست ... مگر اینکه با همین انشاالله گفتن و آرزوی کسر امتیاز یه رده بتونید بالا بیاید که بازم قهرمانی یه آرزوی دست نیافتنیه در حال حاضر واسه همه تیمها ...
۲۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۸:۲۹
30
21
Sorrow
این‌ همامی فقط واسه من شر بود
۲۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۰:۳۷
پاسخ