باقری به استقلال بر می‌گردد/ قائدی در لیست بازی با الهلال هست

باقری به استقلال بر می‌گردد/ قائدی در لیست بازی با الهلال هست

6690
11:57
27 فروردین 1398
سرپرست تیم فوتبال استقلال با تکذیب جریمه آسیایی این تیم، گفت: مطمئنم فرشید باقری با درایت هیات مدیره به تیم اضافه می‌شود.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از مهر، اصغر حاجیلو درباره محرومیت فرشید باقری از حضور در تمرینات و بازی‌های استقلال گفت: مورد باقری یک مورد خاص بود و مطمئنم با تعامل هیأت مدیره و آقای فتحی این بازیکن به استقلال اضافه می‌شود. هر تصمیمی باشد آخر فصل می‌گیرند. مطمئن باشند این هیاهو هم می‌افتد.

وی در خصوص وضعیت مهدی قائدی تاکید کرد: قائدی که در تمرین حاضر می‌شود. مقرر کرده بودند این بازیکن نامه دانشگاه و تحصیلش را بیاورد و در لیست سفر به ابوظبی برای بازی با الهلال هم حضور دارد.

سرپرست استقلال درباره لیست خرید و فروش این تیم برای فصل بعد، گفت: با توجه به شناختی که هیأت مدیره و آقای فتحی دارم ایشان در کَتش نمی‌رود حتی یک بازیکن را از الان در لیست سیاه بگذارد یا از الان با یک بازیکن جدید قرارداد امضا کند. متأسفانه هر موقع روند استقلال خوبی پیدا می‌کند، حاشیه‌هایی را مطرح می‌کنند.

حاجیلو با اشاره به خبر جریمه استقلال از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: مثلاً می‌گویند حاجیلو تیم را در بازی آسیایی مدیریت نکرده و باشگاه به خاطر تأخیر در ورود به زمین ۱۰ هزار دلار جریمه شده است. هیچ نامه‌ای از AFC مبنی بر جریمه استقلال نیامده است. باشگاه هم این خبر تکذیب کرد. خیلی‌ها می‌خواهند با این حاشیه‌ها چیزی گیرشان بیاید!

2051

نظرات کاربران
پدرام
جناب حاجیلو ، در اینکه اخراج بازیکنان جنجال ساز و پرحاشیه که آرامش تیم را مختل میکنند اما هرگز از تیم استقلال کنار گذاشته نمیشوند شکی نیست ولی شما هم شک نکنید که همیشه افت تیم دقیقا" بهمین دلیل است ، قهرمانی رو عشق است !!
۲۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۲:۴۹
پاسخ
16
13
فریبا
بالاخره نفهمیدیم فتحی و هیات مدیره باقری رو محروم کردن یا سرمربی؟ لطفا شفاف سازی کنید.
۲۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۶:۳۵
پاسخ
2
37
هوادار واقعی
خوب از روز اول هم معلوم بود که برمیگرده ما هم گفته بودیم ... همین تفاوت هاست که یک تیم میشه تیم اول یک تیم تیمه چهارم . خحح
۲۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۳:۰۴
پاسخ
30
22
پیمان
خندم میگیره از حرفای شما جعلیا. ولی بازم خدا خیرتون بده ک تو این وانفسا میخندونین مارو:)))))))). بازم از تفاوتای جعل و اوت دستی و عالیشاه و برگشت دو هفته‌ایش و تاج و بازی روی زمین و فرشید باقری ک هنوز برنگشته برامون بگو ک مشتاقیم:)))))
۲۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۴:۴۱
6
10
ققنوس سرخ
مهندس،حاشیه رو کسی واستون درست نمی کنه،ماشاالله خودتون استاد حاشیه سازی و حاشیه پردازی هستین چه از بیرون چه از درون!!! در ضمن ده هزار دلاری که قرار با عنایته وزیر از کیسه ی بیت المال هزینه بشه و تمامه سایتهای معتبر هم بهش اشاره کردن که دیگه مخفی کردن نداره!!!
۲۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۲:۵۳
پاسخ
28
34
آبی آسمانی
این اخبار رو به دروغ دارن میگن که تیم روحیه داشته باشه .بعد اتمام لیگ میخوان خونه تکونی کنن تیمو
۲۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۷:۳۳
پاسخ
8
33
عمرعبدالرحمن
ادمین جان نگفتی پول رضایت پاتوسی از کجا اووردن؟؟؟۱۳میلیارد پول شفر که افتخاری کسب نکرده از کجا اووردن؟؟البته من کم گرفتم بیشتر هم هست...وزیر هم که پرسپولیسیه
۲۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۶:۲۸
پاسخ
40
35
گونکالوس جانشین تیام
نگران نباش . شما عمو هدایتیون رو داشتید . هنوز هم مخفیانه کمک میکنه .دردتون چیه
۲۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۸:۲۹
7
8
Abedi
دمت گرم حاجیلو هر موقع حاشیه ای بوده بدجوری تودهنی محکمی به حاشیه ساز ها زدید استقلال با کسانی مثل شما و پور حیدری و حجازی و کسانی که دلسوز استقلال هستن اوج میگیره
۲۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱:۴۹
پاسخ
19
36
اژدهای آبی
داداچ لدفن اسم ناصر خان و منصورخانو با اسم بقیه هم تراز نکن:/ این آق اصغرم انسان شریفیه ولی در حد سرپرستی استقلال نیست.
۲۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۳:۱۷
5
2
اژدهای آبی
اصغرجان با رفتنت خوشالمون کن