باقری در اختیار باشگاه شهرخودرو قرار گرفت/ مهاجم تیم مشهدی در آستانه جدایی

باقری در اختیار باشگاه شهرخودرو قرار گرفت/ مهاجم تیم مشهدی در آستانه جدایی

4770
12:24
25 آذر 1398
با تصمیم سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو مهاجم این تیم در اختیار باشگاه قرار گرفت تا تکلیفش مشخص شود.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از فارس، با تصمیم یحیی گل محمدی، روح‌الله باقری که در ابتدای فصل به این تیم پیوست در اختیار باشگاه قرار گرفت.

عملکرد نه چندان مطلوب این مهاجم باعث شد تا گل‌محمدی این تصمیم را بعد از بازی با نساجی اتخاذ کند و با شرایط به وجود آمده به نظر می‌رسد باقری اولین جدا شده قطعی از شهرخودرو در نیم فصل خواهد بود.

باقری حتی امروز در تمرین نوبت صبح تیمش حاضر نشد تا شایعه جدایی او از شهرخودرو جدی‌تر از هر زمان دیگری شود. قرار است مسئولان باشگاه درباره وضعیت باقری تصمیم گیری کنند اما گل‌محمدی اعلام کرده که نیازی به این بازیکن دیگر ندارد. باید دید در نهایت تکلیف این بازیکن چه خواهد شد.

2051

فارس
نظرات کاربران
ایمان پرسپولیسی
اینم بازیکن خوبی ازش درنیومد
۲۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۷:۱۶
پاسخ
1
10
جمشیداحمدی
حالابه استراماچونی حق میدیدکه چراهربازیکنی نگه نداشت.باقری فوقش میفروشندیه تیم دیگه...
۲۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۶:۰۳
پاسخ
9
18
کامران
پس لطفا اینا رو که مازاد اعلام کردین تو لیست جدا شده ها نذارین خسته کردین مارو انقدر گفتین هفده نفر جدا شدن، بدرد بخور جدا شده ها پاتوسی و نورافکن بودن که قرارداد هر دو قرضی بود، به هر دلیلی که بیشتر دلال بازی هست نشد تمدید کنین باهاشون جاش تاپ های لیگ رو گرفتین که با شگفتی تمام بهشون میگین هله هوله! حالا میلیچ و شیخ بماند با سابقه‌ی سری آ
۲۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۵:۰۰
0
3
حسین
بازیکن خوبی بود نمیدونم چرا یهو شفر نظرش عوض شد روش.استرام ک نخواستش.گل محمدی هم نخواست.!
۲۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۳:۴۳
پاسخ
5
24
ناصر
ماشین سازی بهترین گزینه س واست...قبلا کنعانی همچین شرایطی داشت و همه ازش ناامید بودن ولی تو ماشین احیا شد
۲۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۹:۱۷
پاسخ
5
17
گروهان سرخ
تبریزی را بفرستند بره باقری بیاد استقلال
۲۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۵:۱۹
پاسخ
17
9
پارسه
مهاجم خوبیه ولی تو انتخاب تیمهاش اشتباه کرد. اگه بیاد پرسپولیس میشه یه معامله دو سر برد به شرطی که خودش رضایتنامش رو از پدیده بگیره. میخوایم هزینه کنیم مهاجم خارجی درجه سه چهار بگیریم با یک سوم پولش میشه همین پسر رو به خدمت گرفت.
۲۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۷:۴۴
پاسخ
20
23
عشقممم نیمار
مث اینک‌روح...باقری ..هرچی شیش_پولیسی ازش بیزارن :-)
۲۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۲:۴۶
پاسخ
77
24
یک قدم جلو
ولی طرفدارای پیروزی، خطاب به استقلالیا. میگفتن باقری حیف بود چرا دادید رفت. الانم پیروزی دنبال مهاجمه، گزینه بدی نمتونه باشه واسشون
۲۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۰:۲۸
21
9
آنتی اتوبوس
اگه فکر می کنی که بازیکن خوبیه، ارزونی خود شیشتفلال!!!
۲۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۱:۲۷
13
23