باکایوکو: چلسی بزرگترین تیم انگلیس است

باکایوکو: چلسی بزرگترین تیم انگلیس است

2772
18:55
25 تیر 1396
باکایوکو درباره باشگاه جدیدش صحبت کرده است.

وبسایت رسمی برنامه نود - باکایوکو درباره باشگاه جدیدش صحبت کرده است.

به گزارش وبسایت نود، تیمو باکایوکو که روز گذشته انتقال 40 میلیون پوندی اش را به چلسی نهایی کرد در تازه ترین گفتگویش درباره آبی های لندن صحبت کرده است. باکایوکو اعتقاد دارد چلسی بزرگترین تیم انگلیس است:

خوشحالم که اینجا حضور دارم. از نظر من، چلسی بزرگترین باشگاه انگلیس است و امیدوارم در این باشگاه به دستاوردهای بزرگی برسم. از حضور در چلسی خوشحال و مفتخرم. این باشگاه سابقه درخشانی دارد و قهرمان انگلیس به حساب می آید. آرزویم برای پیوستن به بزرگترین باشگاه انگلیس، امروز تحقق یافته است. حالا وقت کار و تلاش فرا رسیده است. از تجهیزات و امکانات باشگاه تحت تاثیر قرار گرفتم. از آن چیزی که تصورش را داشتم، بهتر و مجهزتر بود. به نظر می آید مکانی ایده آل برای تمرین و کار کردن است.

1878

نظرات کاربران
طرفدار شماره ۱ چلسی
ایول تیمو باکا...
۲۶ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۵۳:۲۰
پاسخ
3
8
بارسلونا❤
زرررشک ... چلسی عددی نیست خخخ
۲۶ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۳۲:۱۰
پاسخ
13
4
فوتبالی **
واقعا چلسی یکی از بهترین تیم های لیگ برتر انگلیس به حساب میاد و خیلی از بازیکنها دوست دارن توی این باشگاه باشند من خودم داخل اینستای بیشتر بازیکنها هستم و میبینم که بیشترشون در انگلیس از چلسی و منچستر حرف میزنن
۲۶ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۳۱:۳۱
پاسخ
4
16
بارسا همیشه قهرمان
منچسترسیتی بهترین تیم انگلیسه . . . . ادمین بچاپ.
۲۶ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۳۹:۳۴
پاسخ
23
3
چلسی بهترین تیم است هرکی طرفدار چلسی لایک کنه
۲۶ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۲۲:۰۲
پاسخ
24
50
نویدتاجی چلسی
باکاجون گل گفتی واقعا به بزرگترین تیم انگلیس خوش اومدی
۲۶ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۱۵:۵۴
پاسخ
20
29
بلوچستان
سبک بازیش به چلسی میخوره تو چلسی موفق میشه....بــــــله در حال حاضر بزرگترین باشگاه انگلیسه..
۲۶ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۹:۴۳
پاسخ
16
30
میلادمنچستری
چلسی حتی توی همین مقطع کوتاه هم بزرگترین تیم انگلیس نیس شما تا حالا راجع منچستر با اون ابهت و جامهاش و سالهایی ک بی رغیب و با اختلاف دو رقمی قهرمان جزیره میشد چیزی نشنیدی؟؟؟ یا جامهای متعدد لیورپول توی سالهای قبل!!! ک البته لیورپول هم از لحاظ افتخار و بزرگی حالا حالاها باید تلاش کنه شاید ب منچستر برسه
۲۶ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۸:۵۱
پاسخ
24
20
پیام
بی شک بهترین باشگاه حال حاضر انگلیس چلسی هولی با تاریخ منچستر قابل مقایسه نیست
۲۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸:۲۱
پاسخ
11
27
مهندس مسلمان
فک کنم اسم یونایتد و یا حتی لیورپول به گوشش نخورده:)))
۲۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۸:۲۸
پاسخ
45
30
barbood
درود ادمین لطفا.. دوست عزیز (طرفدارای چلسی همه بچه ن) من قبل اینکه ابرامویچ بیاد طرفدار چلسی بودم هستم .. چلسی به همون اندازه لیورپول و منچستر یونایتد قدمت داره ... واقعا فکر کردین تیم های دیگه با کدوم پول دارن بازیکن میگیرن همه ای تیم ها دارای سهام دارای پول داری هستن ..
۲۶ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۳۹:۵۶
4
11
مهندس مسلمان
زمانی که لیورپول قهرمان میشد ابرامویچ شاید به دنیا نیومده بود که با پول نفتش چلسی رو تازه به دوران رسیده کنه:))) البته طرفدارای چلسی همه بچه ن چون فقط این چند سال اخیر یادشونه:/ ادمین لطفا بزار از گمراهی دراد:)
۲۶ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۵۲:۲۰
18
8
فرید اکبری
لیورپول!!!!؟،،،،، آخرین باری که لیگ برتر رو بردن اصلا به چشم دیدی خخخخخههخخخخ
۲۶ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۱۵:۱۸
17
39
manu
:)))))) باشه :))))
۲۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۵:۰۰
پاسخ
34
21
ستاره
فکر کنم نظرش بازه زمانی کمی رو در برداره بزرگترین باشگاه انگلیس : )))
۲۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۴:۴۹
پاسخ
33
21
solo
حالا اگه میرفت منچستر میگفت منچستر بزرگترین باشگاه انگلیس است
۲۶ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۵۲:۳۷
9
14
FFFFF
همیشه تیمی که قهرمان میشه طرفداراش زیاد میشن :)))) الان طرفداران چلسی زیاد شده چون قهرمان شده ... :))) سال های آینده که سیتی میشه غول فوتبال انگلیس طرفداراش زیاد میشن یهو :))) الان طرفدار خیلی نداره :))
۲۶ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۲۵:۳۳
17
5