بایرن مونیخ در فکر جذب قرضی کوتینیو

بایرن مونیخ در فکر جذب قرضی کوتینیو

2067
22:29
21 مرداد 1398
قهرمان آلمان در فکر جذب ستاره برزیلی بارسلونا است.

به گزارش وبسایت نود، نشریه بیلد آلمان و تعدادی از رسانه های کاتالونیا از مذاکره بایرن مونیخ و بارسلونا در مورد انتقال قرضی فیلیپه کوتینیو خبر داده اند.

این بازیکن به بایرن مونیخ پیشنهاد شده و این تیم آلمانی هم که در جذب لروی سانه ناکام ماند و حالا در آستانه به خدمت گرفتن ایوان پریسیچ است از این پیشنهاد استقبال کرده و به فکر جذب کوتینیو افتاده است. 

بارسلونا در روزهای پایانی نقل و انتقالاتی انگلیس تصمیم گرفت کوتینیو را به تیم های بزرگ انگلیسی پیشنهاد دهد و تنها تاتنهام به جذب این بازیکن ابراز تمایل کرد اما در نهایت این انتقال نهایی نشد.

۲۰۳۱

نظرات کاربران
سینا ساحلی
بره بایرن یا منچستر بهتر موفق میشه
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۹:۳۲
پاسخ
2
5
عشقممم آگوئرو
به درد نمیخوره
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۲۸:۳۸
پاسخ
30
4
عشقممم نیمار
خوشم میاد ..برزیلیا..بدجور ارژانتین فنارو سوزوندن :-)
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۳:۱۴:۵۶
8
5
عشقممم نیمار
ب خاطر مسی ..باید کوتینیو ک استعداد فراوانی داره ..از بارسا بره :-P تا کی باید بازیکنای پراستعداد بارسا و ارژانتین ..قربانی مسی شن ؟؟ :-P نفر بعدی ..گریژمان خواهد بود :-)
۲۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۶:۳۳
پاسخ
37
19
Sinaaa
بخاطر کسی نیست، الان نیمارت داره میره بارسا یعنی اونم نیمکت نشین میشه؟ اگه بخاطر کسی باشه که کوتینیو نتونست تو تیم بدرخشه بخاطر دمبله و راکیتیچ هست
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۴:۳۰
2
5
علی
مسی فقط یک ثانیه قفط یک ثانیه فرصت براش کافیه که نتیجه رو عوض کنه . کوتینیو بازیکن عالیه ولی هرکسی میتونه این شرایط رو داشته باشه که توی تاکتیک تیم جا نیافته
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱:۴۰
2
6
فقط یوونتوس
چی بود چی شد گریژمن و دی یانگ هم همچی سرنوشتی در انتظارشونه
۲۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۳:۵۷
پاسخ
47
16
فوتبال پاک
دقیقا مثل ایسکو و آسنسیو و الان هم دیبالا و مانژوکیچ و ... این رونالدو با این ستاره ها چیکار کرد؟؟؟؟ نگران گریز و دی یانگ نباش چون با سبک بارسا آشنا هستند و میدرخشند و کوتی هم اگه توی هافبک بود میدرخشید که والورده نزاشت دلیخت خوبه که با اومدنش به یووه کاملا فراموش شد و گل زن قهاری شده البته گل به خودی زن ههه
۲۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۹:۴۶
11
33
The Red
بایرن ستاره میخواد. نه هر بازیکنی. با کومان همیشه مصدوم و گنبری کم تجربه نمیشه چمپیونز گرفت.
۲۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۸:۰۰