با اعلام صالحی‌امیری؛ مهدی تاج در فدراسیون فوتبال ماندنی شد

با اعلام صالحی‌امیری؛ مهدی تاج در فدراسیون فوتبال ماندنی شد

12039
15:45
24 آبان 1397
رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان گفت: در پی جلسات فشرده‌ای که با وزیر ورزش و جوانان و ریاست فدراسیون فوتبال داشتیم مقرر شد مهدی تاج به خدمت خود در فدراسیون فوتبال ادامه دهد.

وبسایت رسمی برنامه نود - رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان گفت: در پی جلسات فشرده‌ای که با وزیر ورزش و جوانان و ریاست فدراسیون فوتبال داشتیم مقرر شد مهدی تاج به خدمت خود در فدراسیون فوتبال ادامه دهد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، سیدرضا صالحی امیری با تقدیر از فعالیت‌های فدراسیون فوتبال و موفقیت‌های ارزشمند آن اظهار داشت: فوتبال در شرایط حساس کنونی نیاز به آرامش دارد و نتایج و عملکرد نشان می‌دهد عملکرد فوتبال در سال‌های اخیر درخشان و افتخارآمیز بوده است.

رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان با تأکید بر ارزیابی مثبت وزیر ورزش و جوانان از عملکرد فدراسیون فوتبال گفت: در آستانه جام ملت‌های آسیا هستیم و همه باید تمامی توان و ظرفیت خود را برای موفقیت تیم ملی در کنار هم قرار دهیم.

صالحی امیری با اشاره به قانون ماده 60 خدمات مدیریت کشور تصریح کرد: بر اساس این قانون، تاج می‌تواند خود را از حالت بازنشستگی به اشتغال مجدد با رعایت قانون برگرداند. انصافا تاج بارها اعلام کرد در مسیر قانون قرار دارد و خود را ملزم به اجرای آن می‌داند. خوشبختانه شرایطی مهیا شده است که بتوانیم از ظرفیت و توانمندی ایشان در چارچوب قوانین و مقررات کشور استفاده کنیم و امیدوارم روال قانونی اعاده به خدمت ایشان انجام شود.

 

2051

نظرات کاربران
Alireza
من کاری به عملکرد تاج تو این چند سال ندارم قانون باید برای همه یکسان اجرا شه اگه قانون مشکل داره قانون رو عوضش کنید وگرنه با این استثنا قائل شدن عدالت رو زیر سوال می برید
۲۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۳:۱۶
پاسخ
5
4
مجید سرخ
بعععععععلله این رشته سر دراز دارد ادمین جان چاپ کن فقط
۲۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۶:۵۹
پاسخ
0
6
اريا
يعني دست كشيدن از اين مقام هاي دنيوي انقدر سخت بود كه اين همه چسبيدن به اين صندلى؟
۲۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۳:۴۴
پاسخ
2
15
ققنوس سرخ
از اولش هم معلوم بود که تاج به خاطر تعلیق نشدن می مونه پس این همه بگیر و ببند لازم نبود!ولی کاش خودش دوستانه استعفاء میداد.
۲۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۹:۴۶
پاسخ
1
14
mehdi
نه که اگه میگفتن حتما باید بری ایشونم میرفتن.
۲۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۶:۱۷
پاسخ
0
15
عادل
کاری به مساله بازنشستگی ندارم ! ولی واقعأ دلیل این همه انتقاد به تاج چیه ؟؟؟ تیم ملی بزکسالان و امید و جوامان و بانوان و ساحلی و سالنی و ۰۰ همه چیز در وضعیت خوبیه ! لیگ داخلی به نسبت گذشته منظم تر شده ! مربیان جوان جایگزین مربی های سنتی قبلی شدند ! حالا ممکنه یکسری اشکالات هم هنوز وجود داشته که با همکاری و صبر قابل حله !! مساله فساد توی فوتبال هم چیزیه که یک عظم ملی و همکاری قوی می خواد ! به جای پاک کردن کل مساله باید به تاج و همکاران تعامل و همکاری داشت تا مشکل حل بشه !!!
۲۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۱:۱۹
پاسخ
7
12
ستاره سهیل
اینا رفتنی نیستن.الکی دلتونو خوش نکنید
۲۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۲:۰۱
پاسخ
3
27
Sepehr
کدوم مسیر پیشرفت و موفقیت ؟ تقدیر برای چی ؟؟؟ ببخشید میشه یه نفر توضیح بده ببینیم تاج و فدراسیون چه گلی به سر فوتبال زدن تو این مدت جز سوتی دادن تو پرونده های مختلف یه میزبانی تیم هارو نمیتونن پس بگیرن
۲۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۱:۰۳
پاسخ
6
28
رئیس بزرگ
لابی ها نتیجه داد
۲۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۹:۴۹
پاسخ
5
32
تراختور چی
یک معامله دو سر باخت .... قدر این چنین خدمتگزاران بازنشسته و تشنه خدمت را بدانید ای مردم مرفه....
۲۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۸:۳۹
پاسخ
3
34
amir
کفاشیان حالا هی بخند تا اخر عمر دیگه تا قیامت تاج و کفاشیان جاشونو عوض میکنن
۲۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۷:۲۰
پاسخ
3
29
3پاهان
تا پایان جام ملتها با تاج و کیروش بعد از آ خدانگهدار
۲۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۵:۵۵
پاسخ
9
25
احمد
منظور جناب عالی و وزیرورزش این هست که ایشون تا پایان جام ملتها بعنوان رئیس درپست خودشون باقی می مونن و چنانچه مقامی کسب نشه یا حذف بشیم همانند جام جهانی 2006 با یه خرد جمعی دیگر فدراسیون فوتبال منهدم و فوتبال ایران مجددا تعلیق میگردد!!!!
۲۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۴:۱۱
پاسخ
2
27
استقلال سلحشور
به زبون ساده تر بگید زدو بندکردید واز قانون فرار کردید
۲۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۱:۳۰
پاسخ
3
31
سعید
با توجه به مدیران پرحاشیه با کارایی کم و اقای کفاشیان پرخنده، می توان به این نتیجه رسید فدارسیون تاج بهترین گزینه است. فقط یه عیبی که داره به کیروش خیلی بها میده.
۲۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۹:۰۲