با اعلام عرب؛ برانکو در پرسپولیس ماندنی شد

با اعلام عرب؛ برانکو در پرسپولیس ماندنی شد

20892
16:15
21 خرداد 1398
باشگاه پرسپولیس با اعلام به سرمربی تیم، ضمن تسویه حساب فصل گذشته پیش پرداخت فصل جدید را نیز به وی پرداخت کرد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، ایرج عرب ضمن بیان مطلب فوق افزود: باشگاه پرسپولیس طبق توافق با برانکو و با تأمین اعتبار مورد نیاز پیش پرداخت فصل جدید را به وی پرداخت نمود و مطالبات وی در فصل گذشت را نیز تسویه کرد.

باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای به ایوانکویچ ضمن اعلام مطلب فوق از وی خواست برای دریافت این مبلغ، شماره حسابی معتبر که امکان انتقال پول به آن با توجه به شرایط مالی کشور، وجود داشته باشد را به باشگاه اعلام کند یا این که دوشنبه هفته آینده 27 خرداد، خود یا نماینده قانونی وی که معرفی می‌شود، برای دریافت وجوه، در باشگاه حضور پیدا کند.

به این ترتیب، دیگر جایی برای نگرانی هواداران نیست که البته پیش از این نیز اعلام شده بود.

2051

سایت باشگاه پرسپولیس
نظرات کاربران
مسعود گل باشی
جالبه دوباره چک اسپانسر استقلال که امروز قراربود پاس بشه پاس نشد 2میلیون یورو خیلی شیک جور شد متوهمم ماییم همچنان
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۸:۴۵
پاسخ
292
57
شهرام
ای جان،پیش به سوی فتح قله اسیابه همراه پروفسور.
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۷:۱۸
پاسخ
34
241
حمید رضا قوی بنیه
خوب! بریم برای تامبن خواسته های دیگه برانکو، بازیکنای جدید و ...، خیلی دیر شده سریع لطفاً سریع.
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۵:۲۵
پاسخ
27
186
غــرش طــوفــان زرد
چقدر این ســرخ هــای پایتخت مظلومن! کادر فنی با یه حقوق ناچیز می سازه.. بازیکنام که صرفا به خاطر عشق و علاقه کار می کنن!
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۵:۱۵
پاسخ
197
50
اتحاد پرسپولیسی
هوادارا خداییش قرار بود اگر با بازیکنا و برانکو تسویه شد دیگه از عرب انتقاد نکنیم و حاشیه نسازیم برای مدیریت ، وظیفه مدیریت حفظ تیم قهرمان و مربیاش بود که انجام شد البته در مراحل بعد حتما جناب عرب با مدیریتش طبق درخواست برانکو بازیکن های مورد نظر رو جذب می کنه . وقت اتحاد هوادار و کادر مدیریتی و فنی رسیده و تشکر از آقای عرب که مشکل رو حل کردن
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۰:۵۰
پاسخ
22
151
کیروش کبیر
هیئت مدیره پرسپولیس در عرض یک هفته یک میلیون دلار بدهی معوقه کادرفنی و پیش قرارداد فصل بعد رو تامین کرد. اونوقت اینجا هر روز خبر دعوای فلان مدیر با اون یکی یا این پیشکسوت با پیشکسوت دیگه میاد. کاپیتانهای تیم هم که فقط دارن همدیگرو رسوا می کنن. آخرش هم همه میگن به ما اعتماد کنید و اگه صبر کنید همه چیز درست میشه. من دیگه بعد از فوت منصورخان به این نتیجه رسیدم هیچ کس به فکر این تیم نیست به جز هوادران. مطمئنم بازیکنان، پیشکسوتان، لیدرها و مسئولان همشون فقط دنبال پول یا شهرت هستن.
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۹:۴۵
پاسخ
28
86
حسام
این که از اولش هم معلوم بود!24میلیارد مطالبات بعلاوه پیش پرداخت که حتما چیزی حدود 5-6میلیارد باید باشه.پس دیگه هوچیگری نکنید پولمونو دادن به استقلالیا و... جدیدا هوچیگریاشون مهندسی شده هم هست!
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۶:۵۹
پاسخ
119
27
میثم
هوراااااااااااااااااااااااااا . جونم برانکو. معمار پرسپولیس نوین. بمونی برامون عالیجناب عشق. اول تشکر از هوادارا و اونایی که اومدن واسه تجمع دوم تشکر از آقای عرب واسه این کار که مهمترین کار بود
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۲:۰۲
پاسخ
21
99
امید
با التماس دارید نگهش می دارید. همینطور مغرور بود برانکو حالا ببینید مغرورتر هم میشه. این هم جناب برانکو شما. فقط بلده شال قرمز بندازه دور گردنش. پای تیم به خاطر پول نایستاد. همین که داشت قرارداد دیگر می بست اثبات می کند حرفم را. منتظر چاپ کردنت هستم ادمین جان.
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۸:۴۸
پاسخ
138
18
وحید
خب میگم ی هفته ای پول از کجا تهییه شد ؟؟؟!!!!ای خدا اخه چرا پول بیت المال توو این شرایط بد اقتصادی اینجوری هدر میشه
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۸:۰۰
پاسخ
105
21
Miloo red7
خدا کنه همین جور که شما میگید باشه و اتفاق غیر مترقبه ای پیش نیاد
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۱:۵۵
پاسخ
3
66
علیزاده
سوزش‌ها دوباره شروع و افزون شد! صف ببندید برای دومی و سومی و چهارمی.
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۱:۲۲