با انتشار بیانیه‌ای؛ استراماچونی با استقلال فسخ کرد!

با انتشار بیانیه‌ای؛ استراماچونی با استقلال فسخ کرد!

17143
18:56
17 آذر 1398
«آندره آ استراماچونی» با انتشار بیانیه‌ای، به همراه دستیاران خود به طور یک‌طرفه قرارداد خود را با باشگاه استقلال فسخ کردند.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از ایرنا، در بیانیه او آمده است: «آندره آ استراماچونی»، به همراه دستیاران خود «مارکو کاسر»، «سباستین لتو» و «عمر دانسی» به طور یک‌طرفه فسخ کردند. بند فسخ قرارداد از تاریخ ششم دسامبر ۲۰۱۹ (روز جمعه ۱۵ آذرماه) و تحت نظر فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) فعال شده است.

در این بیانیه تصریح شده است: استراماچونی و اعضای مذکور این فرصت را مغتنم شمرده تا از تمامی بازیکنان تیم اصلی و همچنین سایر اعضای مجموعه به واسطه عملکرد فوق‌العاده و همکاری حرفه‌ای‌شان قدردانی کنند؛ همکاری که این امکان را فراهم آورد تا تیم به رغم تمام مشکلات ماه‌های اخیر به صدر جدول رده‌بندی برسد.

در ادامه این بیانیه می‌خوانیم: و اما مهم‌تر اینکه سرمربی از هواداران فوق‌العاده استقلال به دلیل حمایت‌های باورنکردنی و منحصربفردشان در طول این مدت، تشکر ویژه کرده و برای آنان آرزو دارد تیم محبوبشان به تمام موفقیت‌هایی که شایسته آن است، دست یابد؛ او با قلبی شکسته مجبور به رفتن شد و امیدوار است روزی دوباره در کنار شما باشد.

22330

نظرات کاربران
ستاره سهیل
بهترین گزینه جانشین صمد مرفاوی خخخخخخ
۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۵:۱۰
پاسخ
10
19
mehdi
اینا فکر میکنن اونا هم مثل ما ایرانیا با سلام وصدقه و التماس کار میکنن...کار خوبی کرد تا گوش همه ما بمونه که خارجیها با کسی شوخی ندارن...اون از حذف استقلال از آسیا اینم ازاین واقعا باید.....
۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۸:۳۴
پاسخ
0
16
ناصر محمدخانی فرشادپیوس
برانکو بعد از یکسال پول نگرفتن و هزار بار تهدید کردن فسخ کرد بهش گفتن پول دوست این بنده خدا دو ماه پول نگرفت بدون خبر فسخ کرد که
۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۴:۲۰
پاسخ
13
1
ایران
بعد از شش سال فقط یه هفته اجازه دادند یکم خوشحالی کنیم و امیدوار بشیم به همه چی!!! اونایی که دارند رفتن استرا رو با برانکو مقایسه میکنند قطعا سرشونو کردند زیر برف و یا توانایی تحلیلشون در همین حده! اینکه سه سال همه جوره از طرف تمام ارکان ورزشی و غیر ورزشی حمایت بشی و تیمت به هر طریقی شده ساختار و شاکلش حفظ بشه و دست آخر هم چون به نیمکت تیم ملی نرسیدی همرو بپیچونی و سر از عربستان در بیاری زمین تا آسمون فرق میکنه با اینکه از روز اول فقط کارشکنی و دروغ ببینی و بشنوی و دنبال وایت بورد و مترجم و مهاجم و حق و حقوق خودت و کادرت و بازیکنات باشی!! اینکه مدیریت تیم 100 هزار دلار حقوق معوقه سرمربی رو داره با دروغ امروز و فردا میکنه و از اون طرف مدیریت تیم سوگولی خیلی راحت 270 هزار دلار!!! بابت فسخ قرارداد اون بازیکن درب و داغون پرداخت میکنه هر دیدگاه منطقی و دور از تعصبی رو به شک میندازه، چندین ساله که همینه وضعیت،هر بازیکنی که اوج گرفت تو این تیم خیلی راحت فروخته شد و باهاش تمدید نشد اسامیشون رو هم دیگه همه میدونن، کاوه، جپاروف، تیام، مجید حسینی، امید ابراهیمی و نور افکن، تیام، پاتوسی، اللهیار و اون شکل عجیب فروختنش اونم وسط فصل!! و هزارتا بی عدالتی و کارشکنی دیگه که من استقلالی رو به شخصه دیگه خسته کرده از شنیدن این همه خبر بد و تبعیض! تیمی که در حال حاضر بهترین تیم لیگه و همه جوره آمادست، خیلی راحت داره دوباره نابود و سلاخی میشه منتها فرقش با تمام چهار سال گذشته اینه که این دفعه دیگه ابتدای فصل نیست و هنوز به نیم فصل نرسیده این اتفاق داره میوفته، دست آخر هم که همچنان از نظر دوستان، استقلال تیم سوگولیه و داره از تصمیمات فدراسیون و وزارت همه جوره سود میبره!!! چاپ کنید انصافا، ممنون.
۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۱:۰۶
پاسخ
13
12
امین
یادتونه موقعی ک برانکو رفته بود از پرسپولیس خوشحال بودید. اینم جوابش دنیا دار کافاته
۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۴:۵۶
پاسخ
11
2
پسر
و تمام.
۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۵:۴۴
پاسخ
1
6
pinar از آذربایجان
دارن استقلال و تراکتور رو به حاشیه میبرن تا سوگلی شون قهرمان بشه باز. فسخ 2مربی تیمهای مدعی در2روز.
۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۶:۴۴
پاسخ
15
16
ضد هوچیگر
عجب!!این شیشتقلالی های خالی بند و هوچیگر مثل "عشقم نیمار" و "شازده آبی" و امثالهم کجان که میگفتن برانکو پرسپولیس رو بخاطر پول ول کرده؟برانکو 11 ماه حقوق نگرفت و 3 تا جام کسب کرد توی 11 ماه، این استرا باخت شماها که برای عدم پرداخت 2 ماه پول که رفت!!خخخخ، آخی دلم براتون میسوزه که حتی خالی بندی هم بلد نیستین و فقط حرف بلدین بزنین، اونم حرف های خنده دار و از سر سوزش قبلی، خدا حفظتون که با وجود شما شیشتقلالی ها این روزگار سخت ما با خنده میگذره با این کامنت های مسخره شماها
۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۰:۳۲
پاسخ
11
2
پرسپولیس
من یه پرسپولیسی هستم ولی واقعا مایه تاسف هستش که اجازه ندادیم تصویری از فوتبال زیبا ارائه بشه تو این مملکت
۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۵۵:۵۴
پاسخ
1
15
علی
وقتی میگیم این تیمو نمی‌خوان منظورمون همینه. هرسال ستاره هامونو فراری میدن، امسال دیدن مربی داره با همین بازیکنا نتیجه میگیره مربی رو فراری دادن. ینی یک هفته صدرنشینی اینقدر براتون عذاب آور بود؟
۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۵۰:۲۴
پاسخ
3
7
فاطمه
بلخره پول اردوی نیم فصل و طلب بودیمیر و خرید بازیکن خارجی جدید اون تیم خاص رو یه جوری باید جور میکردن دگ:( واقعا تاسف اوره:(
۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۰:۰۰
پاسخ
7
6
جعفری پرسپولیسی
استقلالیها نگران نباشند استرا بر می گرده این فقط یک شو هستش برای گرفتن پول کاری که کیروش و ویلموتس هم انجامش دادند لذتی که در برد در دربی با استقلال متحول شده است قابل وصف نیست زود جا نزنید باشه؟! :)
۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۲۰:۳۲
پاسخ
3
8
لار/پرسپولیسی67
استقلالیای عزیز حالا میفهمین حال مارو وقتی برانکو رو با 6 تا جام رنگارنگ فراری دادن.تازه هنوز استرا براتون یه جام هم نگرفته
۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۵۹:۱۳
پاسخ
6
9
علی
اگر فسخ کرده . باشگاه استقلال را هم منحل کنید. بهترین مربی قدرش را ندانستند ولی بنظرم بماند انشاالله.
۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۵۳:۲۲