بخش عمده‌ای از طلب برانکو پرداخت شد

بخش عمده‌ای از طلب برانکو پرداخت شد

12378
14:24
17 اردیبهشت 1398
پرسپولیسی‌ها به حساب برانکو ایوانکوویچ و بازیکنان خود پول واریز کردند.

به گزارش وبسایت نود، باشگاه پرسپولیس در ماه‌های گذشته با مشکل مالی رو به رو بود و حتی نتوانسته بود طلب برانکو ایوانکوویچ سرمربی خود را هم پرداخت کند. در همین ارتباط برانکو چند نامه هم به باشگاه برای دریافت مطالباتش داده بود. پرسپولیسی‌ها که حدود 700 هزار دلار به برانکو بدهکار بودند، امروز 500 هزار دلار از طلب سرمربی کروات خود را پرداخت کردند.

مسوولان باشگاه پرسپولیس همچنین امروز به بازیکنان تیم هم پرداخت داشته‌اند و با مبلغی که تا پایان هفته‌ی آینده به بازیکنان داده می‌شود، 15 درصد دیگر از قرار داد پرسپولیسی‌ها به آن‌ها پرداخت می‌شود.

1870

نظرات کاربران
استاد کاناوارو هستم رفیق فرهاد
باشگاه باید اسناد پرداختی رو علنی کنه تا باور کنیم
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۴:۳۳
پاسخ
3
34
ایمان
خدا را شکر بلاخره حقوق پروفسور رو دادن.هر چند بیشتر از اینا حقشه ولی تو شرایط فعلی اقتصادی جامعه همین مبلغ هم زیاد است اما ارزش شاد کردن دل میلیونها پرسپولیسی را دارد.
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۶:۴۲
پاسخ
4
38
ebi perspolis
دستمزد برانکو 750 هزار دلار دستمزد شفر یک میلیون و دویست هزار دلار.بعضی استقلالی ها چقدر بی منطق هستن میان کامنت هم میزارن
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۲:۲۲
پاسخ
11
124
دسته سه
7 تا بازیکن خارجی گرفتن 10 تا بازیکن ایرانی گرفتن ما فقط ی بودمیر گرفتیم پرویی حدی داره طلب شفر هم بماند میخاین 30 سال بعد پول برانکو رو بدیم برانکو انقد برامون در آمد زایی کرده شفر برا شما چیکار کرد اصن پول شفر رو از کجا میارن پول اینو از فروش صیادمنش دادین پول نیومایر گرو و کلی بازیکن خارجی ک گرفتین از کجا آومده لابد از رضایت نامه حسینی
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۵:۳۰
پاسخ
9
95
جووووونم برانکو
خداکنه باهاش تمدید طولانی مدت بکنن
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۰:۳۳
پاسخ
5
80
kamran
معمولا طلب ها رو قبل بازی میدن که تیم شارژ روحی بشه... مدیرهای ما بعد بازی میدن که اعصاب و روان درگیر پول باشه...!!! از دشمنی مدیران باز هم بگم یا کافیه؟
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۹:۴۴
پاسخ
6
59
اسماعیل
واقعا این اتفاق افتاد یا باز هم سرگرمیه
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۱:۴۵
پاسخ
4
52
احمد رضا
دوست عزیز تعصب ب تیمت قشنگه ولی منطق داشته باش برانکو سرمربی پرسپولیس ۱۱ ماه دریافتی نداشته درامد زایی داشته با سند و مدرک ۶۰ میلیارد پاداش پارسال اسیا حالا با دریافتی شفر سرمربی استقلال ک ۱۲۰۰۰۰۰۰ ب دلار لابد نیمایی فصل بعد ک نیست و تا سنت اخر میگیره امسال هم ک یک میلیون دلار قراردادش و تسویه کردن ک در بهترین حالت سهمیه پلی اف نصیبتون بشه. چه ربطی ب سرمربی تیم ملی داره چرا هو چی شدید شما استقلالیا.... امسال بیشتر از دوبرابر کل لیگ بازیکن خارجی خریدید اونا ب درهم و روپیه پول میگیرن.. استقلال شفر نتیجه میگرفت اشتباه مرگباری بود إخراجش باز رفتید تو حاشیه
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۸:۳۴
پاسخ
14
192
Arash
پاداش مقام چهارمی گروه
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۰:۲۳
پاسخ
184
27
عشقممم نیمار
700 هزار دلار ..ب ریال چقد میشه ؟؟:-) این تازه دستمزد پلوفسولن..اینک بابت هرسال چقدر گرفتن ( در قراداد اصلی ) بماند :-) ینی ب عبارتی ..پولی ک کینگ شفر میخات بگیره ..نصف پولی ک برانکو مجموعا میگیره نیس :-P در ضمن من گفتم ک نمیزارن ..شیش_پولیس دچار بی ثباتی شه و با تمام وجود ..ثبات بهش میبخشن ..چون اون بعضیا میدونن ک تیمی ک ثبات بیشتری داشته باشه ..موفق تره :-)
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۸:۱۳
پاسخ
225
19
حقیقت۶۶۶۶
۱.۲میلیون دلار به ریال چقدر میشه که باید برای بازنشستگی شفر جون بفرستین اون یک میلیون دلاری که پارسال گرفت رو کاری ندارم خون بشه تو رگاش نوش جونش ما که ازش راضی بودیم ...خخخخ
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۵:۲۵
1
25
مهدی
کاری به کری خونی و این چیزا ندارم ولی قرارداد یک میلیون دلاری شفر در یک سال میشه نصف قراد هفتصد هزار دلاری برانکو در دو سال.کلا قوانین رو عوض کردی غمگین مثل معلم ریاضیت که تو شاگردیشی
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۰:۴۰
5
62
لیلا
و سوختن آبی ها از پرفسور ادامه داره
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۱:۴۷
4
64
علی رضـــا
آخــییییییییییییییییییییی! فقط 10 میلیارد تومان ناقابل، آنهم فقط مربوط به بدهی هــای قبلی!! البته مشکلی نیست، چون بازیکنان و بقیه عوامل تیم عشق پرسپولیس هستند و به صورت صلواتی کار می کنن.. اندک هزینه هــای باقی مانده هم از جیب هواداران نجیب تیم پرداخت می شود!!
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۴:۴۷
پاسخ
194
22
زانیار
چه عجب اقای عرب
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۹:۳۶
پاسخ
10
146
فرهاد
حتما فردا برانکو میره دبی برای انالیز یا واریز
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۸:۵۵
پاسخ
223
23
مسترطوفان
اونی که هر هفته میرفت دبی یکی دیگه بود. اخر هم به گفته مسئول وقت مبارزه با دوپینگ خیلی محترمانه در ورزشگاه ازادی فوتبال رو بوسید و کنار گذاشت
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۵:۳۵
12
167
....
برای هیچ مربی در دنیا به اندازه برانکو ایران اینقدر خوب نبوده ! با ایران سرمربی شد، با ایران هم پولدار شد .
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۵:۳۰
136
18
کیومرث
جالبه پول کی روش رو ندادن . می گن کمبود ارز برای پرداخت به سرمربی جدید تیم ملی کشور هست ، اونوقت پول آقای سم پاش رو از ارز نیمایی که برای کالاهای ضروری هست ، دادن که بره تو یه گروه ۴ تیمی از ۵ تا بازی ۴ امتیاز بگیره و آخر شه ؟؟؟ هر چی می گذره بیشتر معنی تیم ملی پرسپولیس رو می فهمم .
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۷:۱۵
پاسخ
296
44
ایمان
شما چرا میسوزی؟شفر جونتون که دو برابر این مبلغ و گرفته و برای فصل بعدش هم باید رقم زیادی بگیره.چه کردی پروفسور با لیگ و برخی هواداران سایر تیمها.درود بر پرسپولیس و برانکو و هوادارانش
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۰:۲۵
2
29
صالح
شما که تشخیص نمیدی این دو مبلغ هیچ ربطی به هم ندارن، حتما اینم تشخیص نمیدی که مربی که هر سال قهرمان میشه فرق داره با اونی که هشت سال هیچ جامی نمیاره. زنده باد ایران و ایرانی، دور باد حسود و بخیل.
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۱:۵۱
11
145
سرخ فن
از همون راهی که امسال پول 7 تا بازیکن خارجی و شفر و چهار دستیار نا موفق و اخراجی شو دادن پول مربی موفق پرسپولیس رو هم دادن ، متوهم و هوچیگر نباشیم ! ضمن اینکه استقلال تنها تیم ایرانی هست که ارز دولتی ( دلار 4200 تومانی ) گرفته که باید صرف کالاهای گروه یک ( غذا و دارو ) میشد نه ارز نیمایی ( حدود 10000 تا 12000 تومانی ) که صرف گروه های کالایی دوم ، سوم به بعد میشه نه ضروری !
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۲:۰۰
6
129
جانم پرسپولیس
نه عزیزم اون شفر بود پولش رو پیش پیش گرفته بود این بدبخت با سابقه دو قهرمانی ویه قهرمانی محتمل دیگه بعد یک سال داره پول میگیره تیم ملی شیشتقلال نه ما