بدترین بازیکن نیم‌فصل چه کسی بود؟/ بازیکن سابق و آینده پرسپولیس!

بدترین بازیکن نیم‌فصل چه کسی بود؟/ بازیکن سابق و آینده پرسپولیس!

70630
17:12
04 دی 1397
بازیکن سابق و آینده پرسپولیس جزو بدترین بازیکنان نیم‌فصل اول بودند!

به گزارش وبسایت نود، نیم‌فصل اول لیگ هجدهم به پایان رسید و پدیده‌ای از تیم پدیده لقب بهترین بازیکن این پانزده مسابقه را از آن خود کرد. محمد قاسمی‌نژاد با ارسال 5 پاس‌گل، بهترین گلساز لیگ بود و در سایر عملکردها هم آماری هم فوق‌العاده داشت. 

نکته دیگری که مورد بررسی قرار می‌گیرد این است که بدترین بازیکن نیم‌فصل کدام بازیکن بود؟ جالب است که طبق نمرات سایت نود، علیرضا نورمحمدی مدافع سابق پرسپولیس در این نیم‌فصل بدتر از همه بازیکنان لیگ نمره گرفت. این بازیکن در پنج مسابقه این فصل سپیدرود به میدان رفت که در سه تا از آن‌ها، کمتر از ده دقیقه بازی کرد و نمره‌ای نگرفت. در آن دو بازی هم که حضوری فیکس داشت، نمره خیلی بد 5 را کسب کرد. با نگاهی به آمار متریکا مشخص می‌شود که نورمحمدی مستحق نمره‌ای بهتر از این هم نبود. مجموع عملکردهای دفاعی این فصل نورمحمدی، عدد ده است. در حالی که خیلی از مدافعان در طول یک مسابقه این تعداد عملکرد دفاعی را ثبت می‌کنند. 

ده بازیکن آخر نمرات سایت نود

جالب است که در بین ده بازیکن آخر رده‌بندی نمرات نود، 4 بازیکن سهم سپیدرود است. و نکته دیگر این‌که سروش رفیعی هم با نمایش دور از انتظاری که در نیم‌فصل اول با فولاد داشت، جزو این ده نفر قرار دارد. البته سروش احتمالا نیم‌فصل دوم با بازگشت به پرسپولیس، خودش را از این لیست جدا می‌کند و دوباره جزو بهترین‌ها قرار خواهد گرفت.

14001

نظرات کاربران
شازده آبی
یه چیز میگم نخندین ::::: بازیکن رتبه۲۳۶ توقع داره تیم‌ملی دعوت بشه!!!!!!!!!!! :)))))
۰۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۶:۰۷
پاسخ
125
91
عشقممم نیمار
من از اینک سروش رفیعی بدترین بازیکن نیم فصل بود.‌تعجب نکردم .چون اگ بازیش کلا خوب بود ک الخور ..دیپورتش نمیکرد و‌ در تیم‌ملی بازی میکرد :-) من عاشق فقط پیشرفت بازیکنای سابق شیش_پولیس در تیم های دیگم :-)
۰۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۸:۴۰
پاسخ
123
76
PaRsA
سروش نیم فصل دوم غوغا میکنه سروش رفیعی خوشا به حالت ۷علی سلطان شده نشانت
۰۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۲:۵۵
پاسخ
66
104
amir.arak
سروش یه بازیکن تکمیل و فوق العاده ای هست بی شک با آغاز مجدد لیگ سروش تبدیل میشه به بهترین و موثرترین بازیکن برانکو ..کارگردان حملات هجومی پرسپولیس میباشد .با دیدن جو جهنم سرخ و دیدن عشق و غیرت و همدلی و اتحاد دوباره به کوه انگیزه تبدیل میشه و جزو باشکوه ترین مهرهای تیم باعشقمون میشه ...زنده باد و پاینده باد پرسپولیس برانکو ❤.ادمین جان بچاپ مرسی
۰۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۴:۰۵
پاسخ
29
84
PERSABARSA
می خواستم یه نقدی راجع به سروش بکنم ترسیدم موجب ناراحتی دوستان پرسپولیسی بشه. فقط میگم امیدوارم در وسط زمین دریبل نکنه (حتی موفق) و اینکه فقط فکر پاس رو به جلو باشه.البته تقصیر خود ما هم هست . وقتی ماها از یکی دو تا دریبل وسط زمین صدای هورامون بالا میره خوب معلومه دیگه هی تکرار میشه.
۰۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۰:۰۶
پاسخ
10
52
سینا۶
بشینین و بازی نیم فصل دوم سروش رو ببینید چه غوغایی کنه این پلی میکر فوق العاده
۰۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۹:۵۲
پاسخ
230
368
استقلال بزرگ
نقطه اوج سروش رفیعی در بازی مقابل تیم پیروزی بود.
۰۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۵۲:۵۰
65
34
خطاب به سینا
البته تو خواب انشالله...
۰۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۰:۵۷
48
21
آبی تر از آبی
واقعا الان دیگه مطمئن شدم حق با سروش بود و درست میگفت که دیگه به تیم ملی فکر هم نمیکنه... پراداعا ببین چه انتظاری داشتن از کیروش.. الحق که استاد هوچیگری هستید
۰۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۶:۱۷
پاسخ
373
229
بی نام
الان در واقع هوچی گر شمایی عزیز... سروش خودش گفت حقش تیم ملی نیست الان ...
۰۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۴۹:۴۸
19
50
حسین
دوست من سروش گفت من اگه خودمم مربی تیم ملی بودم خودم رو تو این وضعیت دعوت نمیکردم ولی شجاع رو باید دعوت میکردن که این حرفش کاملا منطقی بود امسال شجاع بهترین دفاع وسط لیگ ایران بود شما بهتره که حرفای دیگران رو طبق نظر خودت سانسور نکنی
۰۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۵:۱۱
15
60
شیش تایی ها شیش ساله جام ندیدن!
خدانکنه نورمحمدی بخواد بازیکن آینده پرسپولیس هم باشه! چند سال تا دلتون بخواد ازش حرص خوردیم! چند روز پیش توی همین سایت من نوشتم که نورمحمدی ضعیفترین مدافع تاریخ لیگه! پیش خودم فکر میکردم که شاید اغراق کردم! اما حالا دیدم نظرم کارشناسانه بوده و خودم خبر نداشتم!
۰۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۵:۵۱
پاسخ
95
183
دو ستاره تو آسیا حسرت خیلیا
نه برادر شش تاییا 54 ساله جام ندیدن.
۰۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۰:۴۲
34
13
صمد
منظور بازیکن اینده پرسپولیس سروش رفیعی بوده که انتظار داشته کیروش دعوتش کنه به تیم ملی
۰۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۷:۲۶
25
12
Morteza
منظورش از بازیکن آینده پرسپولیس سروش رفیعی بود.
۰۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۱:۰۴
1
27
مسلم
چرا نظرات شازده کوچولو و عشقم نیمار بدون اینکه خونده بشن دیسلایک میشن؟؟؟؟
۰۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۰:۲۸
پاسخ
72
207
شازده آبی
چون ::::::::::: خوندن=سوختن
۰۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۸:۳۵
49
12
جنوب ژاله
مربی خیلی مهمه این نیم فصل همین سروش میشه بهترین حالا میبینین ادمین عزیز به ما شهرستانی ها هم یه گوشه نظری بیفکن
۰۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۶:۴۹
پاسخ
139
194
Asad
سروشو دوس دارم ولی بازی تاخیریشو نه
۰۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۲:۵۳
پاسخ
108
101
✔✰✰سجاد✰✰✔✔✰S47✰✔
خخخخ همین
۰۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۰:۵۹
پاسخ
105
81
پرسپولیس قهرمان
خخخخخ و آرش برهانی
۰۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۳:۵۶
80
134
شازده آبی
از بازیکن دیپورتی الخور انتظار بیشتری داشتین؟ ::::: سوال بزرگ اینه که خرید این بازیکن چقد آب خورده؟ :::: تازه اونم نصف سال جلوتر بخاطر پنجره بسته! :::: بنظرتون برانکو «هول» تشریف نداره؟
۰۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۶:۱۵
پاسخ
322
220
العین یادت نره
شما بگو چوب خشک..برانکو بازیکن میسازه...حالا تو این چند سال ششتقلال چندتا بازیکن رو خراب کرده...بشماریم...رحمانی...بیت سعید..افشین ..کریمی و الا ماشالله.....خخخخ
۰۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۱:۴۰
14
39
پرسپولیسی ازپایتخت شوروشعورحسینی
خریدهای پندارتایمی خوبن که یکی پس ازدیگری میرن باپول بیت المال حال کنن سوال بزرگ کاوه چه قدرآب خوردکه نصف شب رفت
۰۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۳:۳۷
11
34
مهران
این کار رو بهش هول بودن نمی گن . هول بودن یعنی مسئولین استقلال که یه لشگر بازیکن میخرن و آخر سر همشون مصدوم و بی کیفیت در میاد . همین بازیکنایی که پرسپولیس خریده رو الان نمی شد خرید . چون تو نیم فصل بازیکنا سخت از تیماشون جدا می شن
۰۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۸:۴۶
74
156
ملیحه
بازیکن دیپورتی فقط تو تیم شما غوغا میکنه ..گرو ،نیومایر:)))سروش همون کسی که به استقلال گل زده بایدم ازش بترسید:))))))شما نگران نباش سروش همون فصلی که اومد پرسپولیس توفیقی بهش پیشنهادی چند برابر پرسپولیس داد و گفت هر چی بخوای فراهم میکنیم :)))پیشنهادمالی خوبی هم از تراکتور داشت ولی با پول به مراتب کمتر اومد پرسپولیس و تعصبش به پرسپولیس نشون داد:))))))))از همین دارین میسوزید :))))شما میلیارد میلیارد خرج کردین ولی هیچی نشدید: )))))
۰۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۰:۱۸
86
161
ali1914
هرچی باشه از الحاجی شما کمتر گرفته کاراییش بیشتره :))))))) نیم فصل بازی یه شوت در چارچوب و یه گل زده اونم از رو نقطه پنالتی و با دعای طرفدارا:)))))))))
۰۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۸:۱۳
69
130
شهاب
بالاخره همه نمیتونن مثل اسطوره شما بازیکن هفته لیگ های غربی بشن
۰۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۵:۴۲
51
103
کی بود کی بود من نبودم
جالبه که بدترین بازیکن نیم فصل، گرونترین خرید قرمزاست
۰۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۹:۰۰
پاسخ