برانکو ایوانکوویچ: اوضاع تیم قبل از بازی حساس‌مان نگران‌کننده است/ از زحمات گرشاسبی تشکر کردم

برانکو ایوانکوویچ: اوضاع تیم قبل از بازی حساس‌مان نگران‌کننده است/ از زحمات گرشاسبی تشکر کردم

11755
16:25
17 آذر 1397
برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اینکه اخبار زیادی پیرامون باشگاه ما قبل از بازی حساس با سپاهان به گوش برسد، خوب نیست.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از تسنیم، برانکو ایوانکوویچ در مورد  آخرین وضعیت تیمش در آستانه دیدار حساس  مقابل سپاهان که فردا (یکشنبه)  در اصفهان برگزار خواهد شد گفت: وضعیت تیم ما خیلی شفاف نیست. شایان مصلح و سیامک نعمتی به تازگی به تمرینات ما برگشته‌اند و خیلی وضعیت مناسبی برای بازی ندارند. بعد از بازی با ذوب‌آهن هم بشار رسن، کامیابی‌نیا و نوراللهی با مصدومیت جزیی مواجه شدند و وضعیت آنها هم تعریفی ندارد. در این وضعیت نمی‌توانیم بگوییم همه چیز خوب است.

وی در واکنش به اتفاقاتی که پیرامون باشگاه پرسپولیس وجود دارد و احتمال جدایی حمیدرضا گرشاسبی  از این باشگاه زیاد است، عنوان کرد: بله، متأسفانه قبل از بازی حساس ما با سپاهان این جور حرف‌ها زیاد به گوش می‌رسد. طبیعی است که چنین اخبار ی قبل از چنین مسابقه‌ای برای هر تیمی می‌تواند نگران‌کننده باشد. کاری از دست ما ساخته نیست غیر از اینکه منتظر بمانیم و ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

برانکو با اشاره با نشست مهمی که ظهر امروز با گرشاسبی برگزار کرد، یادآور شد: گرشاسبی امروز به محل تمرین آمد و صحبت‌هایی با هم داشتیم. از وی به خاطر زحماتی که در باشگاه کشید و همکاری خیلی خوبی که با کادرفنی و بازیکنان داشت، تشکر کردم. او هم گفت که چه در پرسپولیس بماند و چه برود، هر کمکی از دستش بر بیاید دریغ نخواهد کرد. مطمئناً گرشاسبی حتی اگر از پرسپولیس برود همیشه عضوی از خانواده بزرگ این باشگاه خواهد بود.

1870

نظرات کاربران
مدیوماه پرسپولیسی
رضا سپاهانی تنها حرف راست مخالفای پرسپولیس رو زده ، اگر این بازی سپاهان حریف برانکو و پرسپولیس نشه ، همه رویای مخالفا و دشمنای پرسپولیس که فکر میکردن با محرومیت پرسپولیس تیم از آسیا حذف میشه ، از حذفی حذف میشه و نیم فصل میره ته جدول ، اما پرسپولیس خسته با لشکر محروم و مصدوم تا فینال آسیا رفت ، بدون باخت صدر لیگه ، توی حذفی هم همه بازیاشو برده و تو جدول مونده
۱۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۶:۲۶
پاسخ
11
87
عرفان سرخ
من هیچ وقت اخبار تیم استقلال رو نمیخونم که بخوام براش کامنت بذارم. چرا این استقلالی ها اینقدر بیکارن مصاحبه مربی ما رو میخونن.
۱۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۶:۴۹
پاسخ
26
187
6*4
بیشتر وقتی اسم برانکو میاد میریزن زیر اخبار :))
۱۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۸:۴۵
9
77
توهم سرخ
جالبه که همه از 3ماه پیش میدونستن 15 آذر بازنشسته باید برن، ولی الان میگن قبل این بازی عجیبه که اینطور شده!! خسته نشدید از هوچی گری و ننه من غریبم بازی؟
۱۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۵:۰۱
پاسخ
213
58
گلادیاتور سرخ
خوشم میاد که شماها به خاطر موفقیتهای پرسپولیس خواب و خوراک ازتون گرفته شده و همیشه منتظرید که پرسپولیس از یک جایی ضربه بخوره ، اما به لطف خدا و تلاش همه مجموعه پرسپولیس راه موفقیتشو طی میکنه ، و دشمنان پرسپولیس قبل از هر بازی مهم پرسپولیس ، دست به کارهایی میزنن تا حاشیه به پرسپولیس وارد کنن ولی اگر خدا نخواد هیچ اتفاقی نخواهد افتاد و حالا چه گرشاسبی بره یا بمونه باز این دشمنان پرسپولیس هستند که خون به جگر میشن
۱۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۱:۲۹
3
13
کی بود کی بود من نبودم
توهم سرخ جان.. دمت گرم، با کامنتات معلومه بدجور این قرمزا رو بهم ریختی که دیگه به زبون اومدن اینجوری دارن گریه میکنن. ولی دیگه زیاد بهشون فشار نیار، بذار امشبو راحت بخابن، فردا شب باید بیدار بمونن خخخخخخخخ
۱۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۵:۴۷
63
10
توهم سرخ
در جواب آرمین...دوست عزیز چرا ناراحت میشی کامنت میذاریم؟ توی این چند روز حسابی خودتونو نشون دادید که چقدر حالتون خرابه
۱۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۵:۰۰
45
9
آبی تر از آبی
برانکو میاد میگه اوضاع تیممون خرابه تا تیم مقابل همه انرژیشو نذاره، ولی دیگه اینکارا قدیمی شد و قلعه نوعی باهوش تر از این حرفاست.
۱۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۴:۰۳
57
11
محسن
اگر میخان گرشاسبی رو بذارن کنار مشکلی نیست، ولی باید از قبل جایگزین مشخص کنند نه اینکه قبل از بازی حساس و نقل انتقالات تیم رو بدون مدیر عامل بذارن
۱۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۰:۲۱
4
40
جوان آریایی
اگه فتحی بازنشسته هست بره مهم نیست که حالا هوادار پرسپولیس فتحی رو بهونه میکنن! گرشاسبی باید 15 آذر میرفت ولی شما فقط دنبال هوچیگری هستین تا یه چیزی کاسب بشین
۱۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۷:۴۳
119
18
ARYOBARZAN
داره با زبون بی زبونی میگه آقای قلعه نوعی آقای فغانی به ما کمک کنین که نبازیم
۱۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۲:۴۳
125
31
طوفان زرد
این همه جوسازی واسه بازی کردن جلو سپاهان!
۱۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۹:۴۲
118
35
زانیار
اگه به بازنشستگیه خب فتحی بازنشسته . چرا فتحی رو کنار نمیذارن ؟؟ همیشه قانون ها واسه پرسپولیسه ولی سوگولی وزیر نه . قانونی واسش نیست
۱۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۲:۲۸
24
130
آرمین
به خدا کامنت نذاری کسی نمیگه چرا نذاشتی!!! طرفدار هر تیمی هستی باش واسه ماهم محترم هستی ولی با این کامنت ها زیر هر پست پرسپولیس چی رو میخوای ثابت کنی؟ امثال شما هیچ وقت از تماشای فوتبال لذت نمیبرین چون همش دنبال حاشیه و کامنت گذاشتن های بی معنی هستید
۱۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۱:۴۴
15
136
مگه اینا تهدید نکرده بودن بازی نمیکنن؟
مگه اینا تهدید نکرده بودن بازی نمیکنن؟ پس چی شد؟ به جاش تشکر کردن...؟
۱۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۲:۴۳
پاسخ
125
24
عجیب و خاص
نمیدونم چه نیازی هست وقتی باشگاه داره نتیجه میگیره بخوان جوون گرایی کنن کیه که ندونه فشار تو تیمهای بزرگ زیاده او این جوون گرایی شاید معکوس عمل کنه وقتی هم بازیکنا هم کادر هم تماشاگرا میخوان که آقای گرشاسبی بمونن چرا نباید توجه کنن کی میشه خصوصی کنن و خیال خودشونم راحت کنن مطمعنا اگه این امر عملی بشه شاهد پیشرفت این تیما میشه به امید اون روز میریم واسه برد سپاهان
۱۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۳:۵۸
پاسخ
14
110
مرتضی
خوب می خوان جلوی نتیجه گرفتن رو بگیرند دیگه بازی مهم یک تیم رو کنسل می کنند ولی فبل از بازی مهم تیم ما رو می برند تو حاشیه
۱۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۵:۵۳
13
78
زرد
فاز جدید آماده سازی ذهنی مردم برای شکست: فاز اول: ما مظلوم، ما بی بازیکن فاز دوم: داور باید اوتها رو بده به ما فاز سوم: تیممون رفته تو اعتصاب اصلاً داغونیم فاز چهارم: هتل گیرمون نیومده فاز پنجم: ای بابا بازیکنها که تازه از مصدومیت در اومدن!
۱۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۲:۳۶
پاسخ
112
28
پرسپولیسی
جالبه با همه ی این ظلم ها هم پرسپولیس برنده میشه و دهان اون افرادی که بدخواه پرسپولیسن بسته میمونه و به غار مهاجرت میکنند
۱۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۷:۲۹
14
90
mojtaba
فاز آماده سازی فقط شماها که قبل بازی استقلال بیانیه دادین
۱۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۶:۱۲
12
65
یوسف
اینم عادت داره قبل هر بازی کلی بناله که اگر باخت بگن تقصیر مربی نیست دستش خالی بود اگر هم برد بگن‌ مربی معجزه کرد خدا را شکر به زودی پنجره باز میشه و کلی بریز بپاش میکنید بعد ببینیم نیم فصل دوم و فصل بعد لیگ قهرمانان چقدر بهتر نتیجه میگیرید
۱۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۶:۵۹
پاسخ
94
22
پارسوماش بختیاری
بریز بپاش اینه که بیستا بازیکن بگیر نیم فصل 19تاشو با پول بیت المال بفرستی برند بعد بگند با توافق ... بعد 25دیگه بگیرند این داستان ادامه دارد پرسپولیس تو این چند سال ی امیری ی بیرانوند گرفت ی نیم فصل سروش... کاپیتانم برگشت به تیمش واما استقلال....
۱۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۴:۲۱
2
8
mojtaba
اولا اینکه شماها هنوز نتونستین پرسپولیس محروم رو ببرین مشکل ما نیست به قول برنامه نود(بردن تیم محروم پرسپولیس آسونترین کاری بود که هنوز هیچ تیمی نتونسته انجامش بده) دوما مگه ما مثل شماهاییم که بریز بپاش کنیم بیست تا بازیکن بگیریم و این حرفا به اندازه نیازمون میگیریم
۱۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۹:۱۶
8
76
ایمان۰۴
همش بهانه همش گریه زاری مظلوم نمایی بسته دیگه بابا خسته کردین همه رو لذت فوتبال رو از همه دارید میگیرن
۱۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۵:۱۴
پاسخ
91
25
منطق
کسانی ک لذت دیدن فوتبال رو از هواداران گرفتند،طرفداران متوهم تیم سوم پایتخت،بودن ک،بخاطر دوتا برد علی لندنی جلو سرورشون جوگیر شدن و بَنِرِ"ب انتظارفصل توتمام فصلها گذشت" زدن،اماوقتی ک علی لندنی افتضاح شیشتایی رو ب بار آرد،علیرغم خرجهای نجومی،وبستن گرانترین تیم لیگ وو.. براشون،،مقصر همه ی ناکامیهاشون وزیرووکیل وای افسی وفیفاوابروبادوو... دونستن،،این گذشت ومجدداً برای افتخاری بنر زدن وبهش لقب رضاپرز دادن وادامه مدیریتش رو خط قرمز خودشون دونستن،،وبا بمب ترکوندن پندار تایم،حرف از پنجره ی بسته ی رقیب زدن، امادوباره چندماه بعد افتخاری رو هم دسیسه ی وزیر پرسپولیسی برای زمین زدن 6دقلال دونستن،،درتمام این چندفصل پرسپولیس بااقتدار در لیگ رکوردا رو جابجا میکرد وتو اسیا برای ایران ابرو میخرید اما همین 6دقلالیایی ک امروز برای لذت فوتبال دیدن رگ گردنشون دراومده همه رو با هوچیگری وفرافکنی ب پای وزیرووکیل وای افسی وفیفا وابروبادومه وخورشید وفلک پرسپولیسی زدن،،تو رو خدا شماها دیگه از لذت فوتبال نگین ک مرغ پخته هم خندش میگیره.
۱۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۴:۲۶
7
33
مدیوماه پرسپولیسی
لذت فوتبال خیلی وقته از شما گرفته شده ، از وقتی برانکو اومده با زور داور و فدراسیون و هوچیگری حتی حریف تیم محروم پرسپولیس هم نشدین
۱۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۱:۲۷
7
33
MZS
همه شماها با هم چند نفرین ؟ به زور بشین 35 درصد مجموع هوادارها ! اینقدر که همه همه میکنین ! تیم ما به تنهایی 65 درصد کل هوادارها رو داره مث شماها هم همه همه نمیکنیم .
۱۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۵:۴۶
10
26
رسول مشهد
ما هوادارها نمیزاریم بره اگر هم قانون شد یک غیر بازنشسته میذاریم کنارش وگرشاسبی به کارش ادامه میده مثل همین سرمربی هایی که مدرک ندارن
۱۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۴:۴۳
پاسخ
12
70
امید از تفت
جای هیچ نگرانی نیست. باید سپاهان را ببریم و به صدر جدول برویم انشاالله
۱۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۵:۴۹
پاسخ
21
88
جنوب ژاله
وزیر پرسپولیسی نمیخایم نمیخایم!!!!!
۱۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۵:۲۳
پاسخ
11
69
یلدا
فدایی داری پروفسور. بهترین سرمربی شاغل در ایران با کسب یازده عنوان قهرمانی در طول دوران سرمربیگریش...
۱۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۹:۳۳
پاسخ
13
80
علی
بردن جام لیگ برتر ایران با بردنه سرمربیان ایرانی بی دانش شد افتخار چشماتو باز کن ببین کدوم جامو تو آسیا گرفته
۱۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۶:۴۹
22
5
hamed hamedi
چیه این همه آه و ناله؟؟ یه بازی هم که شده نگید اوضاعمون خرابه و بازیکن نداریم و پول بهمون ندادن و مصدوم داریم و داور با ما نیست و .... بازیکن هم اگه تیم نداره مقصر مشکلات قرارداد قرارداد آقای طارمیه. استقلال که شما رو محروم نکرده! شما دروازه بان تیم ملی رو دارید که نامزد بهترین بازیکن آسیبا بوده، آقای گل پارسال رو دارید، به قول خودتون سوپرمن دارید... دیگه این همه لابه برای چیه آخه؟ البته صحبتاتون در مورد داور شبیه بیانیه ای هست که سپاهان قبل بازی با استقلال صادر کرد!! این سیاستتون خیلی شبیه! با آقای قله نوعی هم که برای هم نوشابه باز میکنید!
۱۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۱:۳۳
پاسخ
79
17
رضا سپاهانی
باید این بازیو ببریم وگرنه از محرومیت پرسپولیس تو نیم فصل اول هیچ استفاده ای نکردیم.
۱۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۷:۲۷