برانکو: برد مهمی برای ما در لیگ قهرمانان بود/ در بازی‌های بعد بهتر و زیباتر بازی خواهیم کرد

برانکو: برد مهمی برای ما در لیگ قهرمانان بود/ در بازی‌های بعد بهتر و زیباتر بازی خواهیم کرد

12881
22:32
20 فروردین 1398
سرمربی پرسپولیس گفت: مهم بردن بازی با الاهلی بود که به دست آوردیم.

به گزارش وبسایت نود، برانکو ایوانکوییچ، سرمربی پرسپولیس، یه شنبه شب بعد از پیروزی دو بر صفر تیمش مقابل الاهلی عربستان اظهار کرد: قبل از هر چیزی رضایت خودم را از این برد اعلام می‌کنم. این پیروزی برای ما مهم و کلیدی بود. اگر این نتیجه را نمی‌گرفتیم، به احتمال زیاد از کورس رقابت برای مقام اول و دومی این مرحله عقب می‌افتادیم. به بازیکنانم تبریک می‌گویم.

او افزود: بازیکنانم تلاش زیادی داشتند. با اعتماد به نفس عمل کردند. تمرکز زیادی در طول ۹۰ دقیقه داشتند. همین‌طور از هواداران‌مان به خاطر حضورشان در ورزشگاه تشکر می‌کنم. این برد موفقیت بزرگی برای ما در لیگ ایران و در لیگ قهرمانان آسیا بود.

برانکو هم‌چنین درباره پیروزی مقتدرانه تیمش مقابل الاهلی، خاطرنشان کرد: قبل از هر چیزی، عملکرد به موقع و کسب شرایط ایده‌آل من را خوشحال می‌کند. روند نتایج درخشان‌مان را ادامه می‌دهیم. البته به نتیجه نگاه نمی‌کنم. مهم کسب برد است، یک هیچ یا پنج هیچ؛ فرقی ندارد. ما می‌توانیم بهتر از این شویم. دلیل بیش‌تری برای خوش‌بینی خواهیم داشت.
سرمربی پرسپولیس گفت: بازیکنان دنبال پیروزی بودند. انتظار دارم و مطمئن هستم که در بازی‌های بعد بهتر و زیباتر بازی خواهیم کرد.

1004

نظرات کاربران
مجتبی۱۲۶۲
عالیجانب عشق تویی بقیه اداتو هم نمیتونن در بیارن
۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۱۹:۲۶
پاسخ
14
345
هاتف
کاملا درسته. بهتر و زیباتر. همه مون داریم می بینیم بازیکنای جدید چطور هر روز بهتر و بهتر میشن. حرفات تعارف نیست یک واقعیتیه که از نزدیک می بینی چطور گلستانی که تو باغبانشی هر روز داره زیبا و زیباتر میشه.
۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۳:۱۲
پاسخ
17
320
حسام
مثل همیشه شانسی...
۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۹:۵۱
پاسخ
420
20
حرف حساب
دو گل اونم شانسی عجبا!
۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۱۴:۲۸
23
291
علیرضا
شانس هم لیاقت میخواد، یک وقت نری دوباره دسته 3، رفتی هم رفتی، مهم نیست.
۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۹:۱۱
11
331
سرور آبی ❤
اگه مدیران ما بزارن کارتون و انجام بدین نمیدونم ی تیم از کجادمیاره پرواز اختصاصی و ۵۰۰ میلیون پاداش ی برد معمولی اما مدیران ما تو حداقل امکانات و خرج های معمولی موندن
۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۸:۱۳
پاسخ
20
267
قلب بچه های سلمان آباد،آرازعلی(اردبیل)به عشق پرسپولیس میتپد
ممنون برانکوعه بزرگ
۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۵:۵۷
پاسخ
13
270
لیورپول خوزستان
سلام. دیشب خواستم تبریک بگم اما صبر کردم تا من که هم فولادی هستم و هم پرسپولیسی تا قلب دومم پرسپولیس هم برنده بشه و به همه فوتبال ایران تبریک بگم که که با تعصب ایرانی روی تیم های امارات و سعودی را کم کردند
۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۲:۲۲
پاسخ
8
281
Mohammad.b
مثل همیشه آقا،باشخصیت،مقتدر و خاکی" ***عاشقتیم آقای برانکو***
۲۰ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۸:۱۳
پاسخ
14
251
جنگ نیست فوتباله
دمت گرم اقای پرفسور امشب بدون شک بهترین و کم نقص ترین ترکیب ممکن رو گذاشتی تو زمین ،باور کن اگه اینقدر که رو بازی کردن بودیمیر اصرار دارید رو این ترکیب و هماهنگ شدن بیشتر این نفرات پافشاری و مداومت کنید این تیم به همه اهداف خودش تو این فصل میرسه باور کنید در مسابقات نزدیک و سنگینی مثل لیگ قهرمانان و بازیهای مثل بازی تراکتور یا سپاهان حصور بودیمیر قشنگ تیم رو ۱۰نفره میکنه چون دوندگی و پرس و سرعت اصلا نداره ولی انصافا کارت حرف نداره این همه بازیکن از دست بدی و بازم مدعی همیشگی اسیا باشی بی سابقه است بدون تعصب بگم و اگه اون ۲اشتباه وحشتناک داوران خط نبود الان با اقتدار اینجا هم صدرنشین بودیم
۲۰ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۷:۳۰
پاسخ
15
174
رامین
پرسپولیس که فعلا تیم صدرنشین ایرانه تونست تیم رده پنجم لیگ عربستان رو ببره. اما استقلال که فعلا تو لیگ خودمون چهارم هست تونست قهرمان فصل گذشته عربستان و تیم دوم لیگ امسال عربستان رو ببره. الهلال هم با 60 امتیاز دومه و فقط دو باخت داره و النصر با 61 امتیاز اوله که سه باخت داره یعنی اختلاف زیادی ندارن. ولی الاهلی با 46 امتیاز و 8 باخت پنجمه. برد استقلال در مقابل الهلال با برد پرسولیس مقابل الاهلی قابل مقایسه نیست.
۲۰ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۸:۲۴
پاسخ
486
19
صادق
عزیزم این چه مقایسه ای که می کنی درستش اینه پرسپولیس اول و استقلال چهارم لیگن پرسپولیس همین ده روز پیش استقلال رو برد همینا رو بگی همه می فهمن پرسپولیس بهتر از استقلال والا ....
۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۱۲:۰۵
13
280
پرسپولیس54
یکم موقع نظر دادن فک کنیم چون اهلی پنجم بوده ما نباید میبردیم ؟
۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۴۴:۴۴
13
211
خان دایی
البته با گل آفساید!
۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۴۲:۰۵
11
174
saeed 66
چه جالب پس با منطق شما ما قوی تریم چون ما هم استقلال رو بردیم که ..نازنین
۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۴۱:۳۴
5
223
سیامک
الان کسی این دو تا رو بازی رو مقایسه کرده به جز خودت؟! اصلا چه ربطی داره اخه؟ فکر کنم هنوز خیلی بچه ای که این چیزا برات مهمه اگرچه این جور مقایسه برای یک تک بازی بی ربط شاید درد دربی رو یکمی کم کنه برات که بعید میدونم!
۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۴:۰۹
3
186
6در4 دسته 3 ای
بایدم با این چیزا خودتونو دلداری بدین واقعا دلم براتون میسوزه
۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۲۷:۵۹
4
170
روبرتو باجو
با این حرفا سوزش باخت دربی رفع نمیشه خخخ
۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۲۴:۲۴
4
180
پویا
برادر سلام خوبی؟ داداشم اینا رو ول کن شما اصلا بارسلونا رو بردی مهم اینه که دربی باختید امسالم فهرمان ایران نمیشید جام حذفی هم که رد دادید. بسه خدایییییی
۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۲۱:۰۳
4
194
@Rez
یادمه فصل قبل الدحیل رفت و برگشت ۸ تا زد به العینی که ۶ تا زد به استقلال بعد همین الدحیل سه تا از پرسپولیس خورد... اینحوری بخوای حساب کنی شما یه تیم در حد محلات هم حساب نمیشید!
۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۹:۴۱
4
231
سام
ممنون از توضیحات فنی و تحلیل فوق العادت ! !
۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۸:۵۲
2
155
آرمین
از فرشید اسماعیلی چ خبر؟ :)))) ادمین چرا کامنتای منو نمیچاپی؟
۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۶:۲۵
3
148
آریا
خخخخخ خیلی باحال بود مرز های استدلال رو جابجا کردی
۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۶:۰۴
2
147
شریف
رامین عزیز مادرمورد تیم خودمون و برانکو داریم نظر میدیم نگفتیم که کار تیم استقلال کوچیک بوده.امیدواریم هم پرسپولیس هم استقلال برگشت جفت تیم عربستانی رو هم ببرن
۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۴:۱۶
15
110
شیش تایی قدیمی
آره خوب چون الهلال قبل از مامیچ با اختلاف صدر جدول بود هفته گذشته هم تو دیدار با تیم ته جدولی الحزم نیمه اول ۲-۰ عقب بود تو دقیقه ۹۲ به زور ۳-۲ بازی و برد و بین دو نیمه مدیر تیم تو رختکن میخواست اخراجش کنه. اما الاهلی قبل از فوساتی تو بحران بود و رده هشتم نهم ولی با فوساتی خودشو کشید بالا. قیاست نشون میده سن و سالی نداری وگرنه بردن با گل آفساید دیگه اینقدر کری خونی نداره. مهم دربی و قهرمانی لیگ بود که جفتشو با یه بازی ازتون گرفتیم تو آسیا هم از گروهتون بالا نمیاید.
۲۰ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۹:۲۸
3
135
طلوع سرخ
مرسی جنتلمن!