برانکو: تکلیف من و پرسپولیس در کمیته انضباطی فیفا مشخص می‌شود/ وقتی پولی نداده‌اند از کدام تخفیف حرف می‌زنند؟

برانکو: تکلیف من و پرسپولیس در کمیته انضباطی فیفا مشخص می‌شود/ وقتی پولی نداده‌اند از کدام تخفیف حرف می‌زنند؟

8339
16:58
30 مهر 1398
سرمربی پیشین پرسپولیس در واکنش به درخواست این باشگاه اعلام کرد زمانی تخفیف می‌دهد که ماه به ماه پولش را پرداخت می‌کردند نه هم‌اکنون که پولی نگرفته است.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از تسنیم، مدیریت باشگاه پرسپولیس در نشست اخیری که با وکیل برانکو ایوانکوویچ داشت رسما از وی درخواست کرد برای دریافت طلبش از این باشگاه تخفیفی را در نظر بگیرد از این جهت که او با وجود یک سال باقی مانده از قراردادش ایران را ترک کرد. محمد‌حسن انصاری‌فرد در آخرین اظهارنظرش در این مورد اعلام کرد که منتظر پاسخ برانکو و وکیلش در قبال خواسته مطرح شده هستند.

برانکو ایوانکوویچ در مورد اینکه وضعیت طلبش از باشگاه پرسپولیس به کجا کشیده شد، گفت: این مسئله را کمیته انضباطی فیفا مشخص خواهد کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا حاضر است به باشگاه پرسپولیس تخفیف دهد، عنوان کرد: شما زمانی باید تخفیف دهید که حق و حقوق‌تان را ماه به ماه دریافت کنید اما وقتی این پرداختی به من انجام نشده است از کدام تخفیف صحبت می‌شود؟

سرمربی پیشین پرسپولیس درباره بدهی مالیاتی سنگین او گه گفته می‌شود رقمی حدود 10 میلیارد تومان است، اظهار داشت: پرداخت مالیات قراردادم بر عهده باشگاه پرسپولیس است.

برانکو در پاسخ به این سوال که آیا بازی‌های پرسپولیس را تماشا می‌کند یا نه، خاطرنشان کرد: نه، فرصت کافی برای تماشای بازی‌های پرسپولیس ندارم.

سرمربی پیشین پرسپولیس درباره آینده کاری‌اش گفت: چند پیشنهاد به دستم رسیده و مذاکرات طولانی هم داشته‌ایم اما هنوز توافقی حاصل نشده است.

2051

نظرات کاربران
فراست
آقا حقشه . مگه بد کار کرد؟ چهارسال بالای جدول. سه تا قهرمانی پشت سر هم .فینال آسیا . نیمه نهایی آسیا . دبل لیگ و حذفی .پارسال لیگ و حذفی روی هم فقط یه باخت دادیم . چرا پولشو نمیدین؟ فراریش دادین موفق شدین به پرسپولیس ضربه بزنین چرا پولشو دیگه نمیدین؟
۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۴:۰۲
پاسخ
51
34
مهرداد
این مدیرا چرا این دست اون دست میکنن پولش رو بدید تموم شه دیگه... هر دفعه از فیفا صحبت میکنه انگار نه انگار اینهمه طرفدارش بودیم و حمایتش میکردیم. پدرکشتگی که باهامون نداری.. پولش رو بدید بره پی کارش... انقدر دیر گفت نمیام که به زور مربی پیدا کردیم که اونم هندونه در بستس... مشکل امسال پرسپولیس تقصیر برانکو هم هست. رفتنش رو دیر اعلام کرد، دیر مربی آوردیم و طبیعتا واسه خرید بازیکن هم دیر شد
۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۱:۲۰
پاسخ
43
43
زرد طلایی
یا خدا فقط مالیات ده میلیارد. احتمالا از کارلوس کی‌روش هم بیشتر بوده حقوق این اقا
۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۱:۰۳
پاسخ
46
72
قهرمان جعلی
هر چی برانکو بگه ...
۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱:۵۳
پاسخ
40
72
سرخ ترین
بابا پولشو بدید تموم کنید غائله رو دیگه،اینقدر بد بدرقه نباشید،زحمت کشیده پولشو میخواد،حقشه
۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۷:۳۱
پاسخ
23
55
اشتهارد
یکی به این آقا بگه الان ۲ونیم میلیون یورویی که برای ۵تا بازی از الاهلی داری میگیری از صدقه سری پرسپولیسه و هواداراش هست وگرنه اگه قرار‌ به رفتار مشابه الاهلی بود شما همون سال اول باید از پرسپولیس اخراج میشدی.
۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۶:۰۱
پاسخ
25
45
جاوید تاج
یعنی قشنگ همه طرفدارای پیروزی و اون همه حمایت رو به پول فروخت، برا پلفوسول فقط پول مهمه ،باید جای پلفوسول بهش بگیم پول فسول ، همیشه هم با همه طلبکارانه صحبت کرده ، جام رو یکی دیگه آورد منفعتشو این آقا برد.
۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۳:۰۷
پاسخ
37
62
ما قرمزا همیشه غار نشینیم
هر چی پروفسور جعلی بگه
۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۱:۱۵
پاسخ
37
64
naser TT
هرچی برانکو بگه خخخ
۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۵:۱۹
پاسخ
19
61
کوهمره.جروق
بابا پول برانکو را بدید بره.حقش را خواسته زیادتر که نخواسته.بعدش برای پرسپولیس مثبت بوده اونم صد در صد پس پولی که میگیره پول زور نیست واقعا حقش هست.
۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۰:۴۱
پاسخ
24
31
ایران
دیگه ته تهش باید برگردی لیگ خودمون یا نهایت همین کشورهای حوزه خلیج فارس دیگه:))))))) احتیاجی به فکر کردن نداره که، ببین کجا رستوران های درست حسابی با منوی چرب و چیلی داره همونجا رو انتخاب کن و همون اول کار برنامه ناهار هفتگی رو با دوستان تنظیم کن:))))
۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۵:۰۳
پاسخ
15
52
حیدر
به چاه نفت وصله پرسپولیس این بابا پول یکسال باقیمانده قراردادی رو که خودش فسخ کرده میخواد و پرسپولیس گفته تخفیف بده واقعا چه خبره توی این باشگاه
۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۲:۳۳
پاسخ
20
35
پرسپولیس سرورته
من نمیدونم کدوم یکی از شما حاضرید از حق وحقوقتون به صورت میلیون دلاری بگذرید یا اینکه کدومتون هر روز آمار دوستان و همسایگان قدیمیتون رو دارید یا کدومتون هر روز به محل کار قبلیتون سر میزنید که از پروفسور این انتظار رو دارید. از صمیم قلب آرزو میکنم اختلاف پرسپولیس کبیر و برانکوی عزیز به صورت دوستانه حل بشه.
۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۷:۵۳
پاسخ
26
28
علی
عرب ونبی کاری با ایشون که جامهای متعدد برا تیم اورد کاری کردن که فرار رو بر قرار ترجیع داد و فقط گفتن پولش حاضره بیاد بگیره پس کو لطفا پول ایشون که بر عکس اقایون حجب و حیا بخرج داد رو بدید از همون پوله حاضره ‌ کاری کردید که روز بروز داره عصبانیتش بیشتر میشه . اقا یکجوری رفتار نکنید که کالدرون از حالا بفهمه چه خبره . اقایون وزارت بر اساس چه رزومه ای عرب رو گذاشتید و جالبه که حالا هم شده رییس فدراسیون قراره بعدا چکاره بشه که دارید براش رزومه درست میکنید . واقعا که انشاالله که بقیه مسولیتها تو وزارت اینجوری تعارف نشه . ادمین لطفا
۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۶:۴۵
پاسخ
12
11
کیوان
یادمه علی دایی بدبخت بعد پنج سال اونم وقتی گفته بود فقط مالیاتی رو پرداخت کنید و نکردن مجبور شد بره از پرسپولیس شکایت کنه مورد هجمه هوادارای پرسپولیس قرار گرفت کسی که اسطوره این باشگاه و به نوعی شناسنامه فوتبال ایرانه ولی الان نظرات هوادارای پرسپولیس در مورد شکایت برانکو خوندنیه اخی فقط حقش رو میخواد دایی که بنده خدااز حقش گذشته بود!!!
۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۶:۲۹