برانکو: خلیل‌زاده را با خودمان می‌بریم، حتی اگر بازی نکند

برانکو: خلیل‌زاده را با خودمان می‌بریم، حتی اگر بازی نکند

7461
14:26
07 آذر 1397
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگویی که پس از تمرین امروز چهارشنبه با مسئولان باشگاه داشت، اعلام کرد؛ حتی اگر شجاع خلیل‌زاده در طول بازی کنار او بایستد، وی را به تبریز می‌برد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، دست برانکو ایوانکوویچ هر روز خالی‌تر از روز قبل می‌شود. تمرین امروز چهارشنبه هم با آسیب‌دیدگی سیامک نعمتی و شجاع خلیل‌زاده همراه بود. نعمتی قطعا برای بازی حضور ندارد و باید دید بعد از بررسی‌های دقیق‌تر، چه زمانی برای بازگشت او از سوی کادر پزشکی اعلام می‌شود.

برانکو ایوانکوویچ بعد از تمرین امروز در گفت‌وگو با مسئولان باشگاه اعلام کرد؛ حتی اگر شجاع خلیل‌زاده در طول بازی کنار وی بایستد، او را همراه تیم به تبریز می‌برد. در حال حاضر کل دارایی پرسپولیس از نظر بازیکن، با احتساب حضور خلیل‌زاده 19 نفر است. کمال کامیابی‌نیا مشکل بدنی برای بازی ندارد ولی از حضور در این دیدار محروم است این در حالی است که این روزها، بعضی عوامل بیرونی تلاش کرده‌اند تا با ایجاد حاشیه‌ها آرامش و تمرکز ذهنی او را به عنوان یکی از عوامل اصلی موفقیت تیم در میادین برهم بریزند.

2051

نظرات کاربران
ققنوس سرخ
بالاخره این روزها هم تموم میشه و روسیاهی به زغال می مونه!
۰۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۳:۲۹
پاسخ
6
198
عشقممم نیمار
اره دیگ !! فقط خلیل زاده ک میتونه هرکاری بکنه و هیچکی بهش چیزی نگ:-P در اصل ..بادیگارد تیم شیش_پولیس میباشد:-)
۰۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۷:۳۰
پاسخ
194
15
حسین
خداییش کی مونده که بخواد بازی کنه واسه تیم محمد انصاری حسین ماهینی شایان مصلح کمال کامیابی نیا سیامک نعمتی شجاع خلیل زاده مصدوم هستند عملا داره تیم دوم بازی میکنه ولی بازم حریف پرسپولیس نمیشن
۰۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۸:۳۹
پاسخ
16
164
Sara
این کم محلی کردنهای براکو بیشتر اتیش،میزنه کیروسو
۰۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۶:۱۳
پاسخ
16
194
شازده آبی
من میدونم چرا خلیل زاده رو می برین. چون حتی اگه بازی نکنه، "بزن بهادر" که میخواین!!!!!
۰۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۸:۰۵
پاسخ
232
44
بردیا
بازم شما شازده یه بار یادمه پنچ هزار دیسلایک خوردی من که بودم دیگه خجالت میکشیدم بیام اخبار تیم پر هوادار اسیا را بخونم ادمین لطفا
۰۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۹:۲۴
6
65
amiR
ماشالا چقدر "دانایی" شما. حالا که انقدر میدونی میشه بگی کی قراره با پدیده بازی کنید؟؟؟
۰۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۴:۰۳
16
134
زانیار
یعنی حتی واسه تمرین کردن هم یک تیم کامل نمیشه پرسپولیس . دست وزیر درد نکنه که بازی های استقلال رو خیلی راحت و بدون هیج دلیلی لغو میکنه ولی پرسپولیس باید فشرده بازی کنه
۰۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۲:۵۲
پاسخ
31
159
حسن
کدوم بازی لغو شده ؟؟؟؟؟ ما حتی روزی که بازی باید لغو میشد تو شرایط بارونی خودمون وایسادیم بازی کردیم که نگن لغو کردن
۰۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۵:۴۱
102
20
شازده آبی
مظلوم نماتر از شما وجود نداره.... اولا که شما دارین محرومیت از طرف آسیا رو میگذرونین. همین که وزیر بخاطر جعل سند تنبیه تون نکرده ینی هواتونو داشته...دوما چرا از جوونهاتون استفاده نمیکنین.... به جوونهاتون اعتماد کنین همونجور که علیمنصور اعتماد کرد و برانکو رو سه تایی کرد.
۰۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۲:۳۰
117
16