برانکو: فولاد با قطبی کاندیدای قهرمانی است

برانکو: فولاد با قطبی کاندیدای قهرمانی است

15633
13:58
19 بهمن 1397
برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با این نظر که لیگ به دو قسمت تبدیل شده است، موافقم و اعتقاد دارم هر بازی برای تیم‌ها حکم مرگ و زندگی را دارد.

به گزارش وبسایت نود، برانکو ایوانکویچ درباره آخرین وضعیت تیمش قبل از بازی با فولاد اظهار داشت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و ما بعد از بازی با پدیده حالا یک بازی سخت دیگر در اهواز با فولاد پیش‌رو داریم؛ یک تیم بسیار عالی که در بازی‌های اخیر خود نشان داده متحول شده است. بازیکنان ما به خوبی به مسئولیت خود آشنا هستند و می‌دانند که چه وظیفه سنگینی در اهواز روی دوش آنهاست. برای این مسابقه همه بازیکنان را در اختیار داریم و فقط شجاع خیلی‌زاده به دلیل محرومیت اجازه همراهی تیم را ندارد.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا قصد استفاده از مهدی ترابی را در ترکیب اصلی دارد و اینکه وضعیت بودیمیر به چه شکل است؟ توضیح داد: ترابی می‌تواند در مقابل فولاد اولین بازی‌اش را برای پرسپولیس انجام دهد و نام او را در لیست این بازی قرار داده‌ایم. در مورد بودیمیر باید بگویم با ضربه‌ای که به سر او در بازی با پدیده برخورد کرد، فعلا نمی‌توانیم روی این بازیکن برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی حساب کنیم، اما در لیست بازی خواهد بود.

برانکو در واکنش به این سوال که چه شناختی از تفکرات افشین قطبی دارد و اولین تقابلش با این مربی که به مانند وی سابقه قهرمانی با پرسپولیس و سرمربیگری تیم ملی را در کارنامه مربیگری خود دارد، عنوان کرد: برای افشین قطبی احترام زیادی قائلم و او را یک مربی بین‌المللی می‌دانم. قطبی با پرسپولیس به قهرمانی لیگ رسیده و سرمربیگری تیم ملی را هم بر عهده داشته است. او در چند کشور مربیگری کرده و طبیعی است تجارب بین‌المللی خوبی داشته باشد. قطبی مربی روشنفکر و خیلی عاقل و باهوش است. می‌دانم که فولاد با جذب چنین مربی خود را کاندیدای قهرمانی کرده و در دو بازی اخیری که آنها مقابل تراکتورسازی و پارس‌جنوبی انجام دادند به خوبی این مسئله را ثابت کردند. به خاطر همین می‌گویم بازی سختی را دراهواز پیش‌رو خواهیم داشت.

 

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه برخی اعتقاد دارند لیگ ایران به دو قسمت تبدیل شده، چند تیم که برای قهرمانی و سهمیه می‌جنگند و بقیه تیم‌ها برای بقا و در چنین شرایطی لیگ جذاب‌تر از همیشه شده است. یادآور شد: بله دقیقاً همین طور است. در چنین شرایطی هیچ بازی آسانی در لیگ پیش‌روی پرسپولیس نخواهد بود. برای هر تیمی از جمله تیم ما هر مسابقه حکم بازی مرگ و زندگی دارد.

1004

نظرات کاربران
فرامرز
برو به انگولابرس
۲۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۱۹:۰۶
پاسخ
123
35
علیرضا
به پرسپولیس به رهبریِ برانکو ایمان دارم! پیش به سوی هت تریک!
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۸:۳۱
پاسخ
25
113
پروفسوربرانکو امپراطورقطبی
مبارزه دو مربی برتر لیگ.پروفسور و امپراطور به امید خدا میریم واسه بردن فولاد(با تمام احترامی ک واسه همخانواده پرسپولیس کبیر یعنی فولاد قایلم و مربی با دانشش) امیدوارم فولاد به نایب قهرمانی برسه ضمنا هوادارای دسته سومی سعی نکنن خودشونو بجای هوادارای سایر تیما جا بزنن کامنت بذارن چون تابلوعه اینکار.
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۲:۰۸
پاسخ
18
91
ebrahim
با برانکو خیالمان راحت راحته
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۴:۰۸
پاسخ
22
76
جواد
یکی به من بگه چرا پرسپولیس اینقدر زود بزود بازی میکنه ولی استقلال دیرتر
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۰:۵۰
پاسخ
14
92
سعید سعیدی
برانکو خیلی قبولت دارم ولی دوست دارم تیم تهاجمی تر بازی کنه .من عاشق عدد 6 ام.دوست دارم همه رو 6تایی کنیم.
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۳:۱۷
پاسخ
14
66
mohammad.b
آسوده خاطر با برانکو"
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۰:۱۰
پاسخ
185
284
دامود
سوختن ساختن برای ارتش سرخ یک سال بود ولی سوختن نبودن پمادسوختگی برای خیلیهاسخت تره الادیرنشده به پرپمادسوختگیوبگیرعزیزم
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۹:۲۰
پاسخ
151
111
آرسن لوپن
پرفسور پاچه خاری نکن تو جهنم اهواز آرنا فقط به دنبال انتقام بازی برگشتیم.
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۴:۵۹
پاسخ
293
78
امیر ۶
منظورت بازی رفته آرسن خان؟بلد نیستی چرا کامنت میذاری خودتو ضایع میکنی؟
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۶:۲۸
9
65
عشقممم نیمار
اما شیش_پولیس ..بدون‌شما و‌حتی بدون بازیکن ستاره هم مدعی قهرمانیه ...:-P چرا ؟؟؟..چون‌ حامی خاص داره ..و خودتون‌ دیدید ک شیش_پولیس با اینک‌ بازیکن در نیم‌فصل اول کم داشت..ولی بالای جدول ب زور نگهش داشتن ... پ ب نظرم ک‌محترمه .. شیش_پولیس با نو‌نهالانشم بیاد تو‌لیگ بازی کنه ... بعضیا ب موفقیت میرسوننش:-)
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۴:۱۴
پاسخ
305
52
ebi perspolis
حتما تو اسیا هم بزور پرسپولیس رو به فینال بردن؟وای خدای من شما شششششتقلالی ها چقدر هوچی گر و بی منطق هستین
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۷:۳۲
8
74
saman
من نمیدونم درجه سوختگی بعضیا تا چه حد رسیده که جای حمایت از تیم خودشون مرتب زیر اخبار تیم رقیب کامنت میدن کلا بیشتر اخبار ما رو دنبال میکنن تا اخبار خودشون رو برو ببین پرسپولیسیا میان اصلا اخبار شما رو دنبال هم بکنن؟همشه همین که جمله اول کامنتت رو میخونم دیگه بیخیال بقیش میشم سعی کن جوری نظر بدی ارزش خوندن داشته باشه
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۹:۳۰
5
58
سرور آبی❤
۳ قطبی : صدرپولیس قهرمان ، سپاهان تراکتور پدیده سهمیه سپیدرود ششتقلال خوزستان سقوط
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۸:۰۴
پاسخ
107
157
خطاب به بالایی
حالا اشکاتو پاک کن 9 پولیسی بی افتخار حسرت به دل
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۸:۵۳
64
7
علی
دو چهره با شخصیت و دوست داشتنی فوتبال البته لیگمون بجز دو سه نفر که یکیشون خیلی جرزنه بقیه نربیا خوبن هم شخصیتی هم فنی
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۴:۵۴
پاسخ
136
249
پرسپولیس خسته(یازده گلادیاتور)
ماهوادارا پرسپولیس احترام خاصی برای افشین قطبی قائلیم برای ما زحمت کشید وروزای شیرینیو رقم زده باقهرمانی.جداازاینهاما پرسپولیس برامون مهمه به همین خاطر دربازی اینده موفقیت تیممون مهمه پس امیدوارم درتمام مسابقات قطبی موفق باشه بجز بازی دربرابرپرسپولیس.مطمعنا این بازی پراز تاکتیکه وهردومربی باشناختی که داریم ازشون به راحتی بهم باج نمیدن پس مطمعنا پرسپولیس کارسختی داره پس باید درهمون دقایق ابتدایی کارفولادوتموم کردوگرنه اگه بازی گرم شه بازی گره میخوره واون موقع فقط تجارب بازیکنای پرسپولیس به کمکمون بیاد.ماحتی به مساویم راضی نیستیم ینی نبایدم باشیم فقدبرد بردبردبرد.پس به امیدموفقیت پرسپولیس
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۲:۰۴
پاسخ
142
252
میلاد/استقلال
یه بازی پر از تاکتیکه واقعا.....خودتم میدونی تاکتیکی در کار نیست
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۲:۵۳
186
96
علی استقلالی
البته شما هم به کمک داور مدعی قهرمانی هستید
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۰:۳۲
پاسخ
228
205
پرسپولیس عشقه
عللللیییی بازی استقلال پیکانو ندیدی؟؟؟؟؟
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۹:۲۷
122
150
کامبیز
دوستان شش تایی سعی کنید لااقل میزان سوزش و حسادتون رو در کامنتها بروز ندید و مقداری کنترل شده تر در افشانی کنید. برای خودتون میگما وگرنه ما از دیدن این حجم سوزش و خود درگیری شما لذت میبریم.خخخ
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۴:۲۴
137
155
دخی پرسپولیسی
کدوم کمک داور . داور که طبق معمول از خودتونه .چون 2 ساله صدر جدول ندیدین اون مشکل شماست گردن ما نندازین
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۳:۳۰
153
136
بهنام پرسپولیسی
نه اصلا ما مدعی قهرمانی نیستیم، کی گفته ما مدعی قهرمانی هستیم؟ ما قطعاً قهرمانیم!!
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۴:۵۶
113
150
mohammad.b
بهش میگم"
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۰:۴۵
76
39
خدا بهتون صبر بده با این تیمتون(متخصصان آسیا،خخ)
فعلا به فکر شکست بادران باشید و بعد که تونستید شکستش بدید بیایید!! البته میتونید با داور صحبت کنید که مثل دربی بهتون کمک کنه که نبازید،،البته فقط نبازید!
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۹:۴۲
54
110
MAD
بزار دو روز از شاهکار داور بازیتون با پیکان بگذره بعد در مورد داوری حرف بزنید یعنی خطای رحمتی را تیر دروازه هم پنالتی می گرفت غیر از داور فقط مونده یک گل براتون بزنه همه کار برای استقلال کرد
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۱:۱۸
50
102
امید
شانس آوردیم کیروش دیگه نیست وگرنه الان به برانکو واسه تعریف از فولاد و قطبی گیر میداد
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۶:۰۷
پاسخ
141
218
درجستجوی حقیقت
دوست عزیز؛داستان کیروش -خوب یابد-تمام شد.بهتره ازگذشته دل بکنی.
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۵:۳۹
50
75