برانکو: مانند قهرمان کشور بازی نکردیم/ تعجب می‌کنم که چرا شجاع اخراج نشد

برانکو: مانند قهرمان کشور بازی نکردیم/ تعجب می‌کنم که چرا شجاع اخراج نشد

37746
20:29
28 فروردین 1398
سرمربی پرسپولیس می‌گوید تیمش در نیمه اول نمایش خوبی مقابل ذوب آهن ارائه نداده است.

به گزارش وبسایت نود، برانکو ایوانکوویچ بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل ذوب آهن در نشست خبری اظهار کرد: به خاطر غیبت در کنفرانس خبری قبل از بازی عذرخواهی می‌کنم. به دلیل سفر با اتوبوس نتوانستم در نشست خبری شرکت کنم.

وی ادامه داد: از میزبان بازی به خاطر کیفیت خوب زمین چمن تشکر می‌کنم. همه چیز عالی بود؛ از شرایط بازی در زمین عالی تا جو خوب ورزشگاه به دلیل حضور پرتعداد هواداران. از تماشاگران‌مان تشکر می‌کنم. وضعیت آب و هوا عالی بود. متاسفانه در نیمه نخست خوب بازی نکردیم. مانند قهرمان کشور بازی نکردیم. به جرات می‌گویم که بدترین نیمه در طول لیگ برتر را تجربه کردیم. نیمه دوم بهتر بود. فرصت‌های خوبی خلق کردیم.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: مقبل چنین رقبای در خارج از خانه باید موقعیت‌های گل را تبدیل به گل کنید. می‌دانستیم حریف قدرتمندی در انتظارمان است. به خصوص که در مدت زمان اخیر در ایران و در آسیا خوب ظاهر شده است. به بازیکنانم بابت کسب یک امتیاز از این بازی تشکر می‌کنم چرا که هر امتیازی مهم است.

برانکو تاکید کرد: هنوز لیگ به پایان نرسیده و قهرمانی لیگ برتر با آخرین سوت داور در آخرین بازی لیگ برتر مشخص می‌شود.

وی درباره اینکه تیمش می‌تواند زودتر از اتمام لیگ برتر قهرمان این مسابقات شود گفت: طبیعی است که انتظار نداریم قبل از اتمام تمام لیگ، قهرمانی خودمان را مسجل کنیم. در بدترین وضعیت هم اگر تراکتورسازی بازی را ببرد باز هم ما تیم دوم لیگ برتر هستیم. طبیعی است که بازی سختی مقابل سپاهان و تراکتورسازی داریم. بازی با ماشین‌سازی در تهران هم دشوار است اما اگر دنبال قهرمانی هستیم باید هر سه تیم را ببریم.

برانکو در پاسخ به این سوال که چرا تاکنون ذوب‌آهن را در اصفهان نبرده است، تصریح کرد: واقعیت این است که از وقتی سرمربی پرسپولیس شدم، ذوب آهن را در اصفهان نبردیم. می‌بینید که بازی‌های فشرده‌ای داریم ولی دنبال توجیه و بهانه نیستیم.

او درباره سفر به اصفهان با استفاده از اتوبوس به جای هواپیما خاطرنشان کرد: دلیل خاصی ندارد. پرواز هواپیما به برنامه ما نمی‌خورد. باید صبح زود سفر  می‌کردیم یا شب به اصفهان می‌آمدیم. به همین دلیل با اتوبوس به این شهر آمدیم.

سرمربی پرسپولیس همچنین درباره این بازی گفت: در نیمه اول خیلی بد بودیم. در نیمه دوم چهار پنج شانس صددرصد گل داشتیم. آخرین موقعیت ما در واپسین دقایق بازی بود. اگر در نیمه اول مانند نیمه دوم بازی می‌کردیم، برنده می‌شدیم. در این اواخر ذوب آهن در ایران و آسیا نتایج خوبی داشته است. فشار خاصی روی این تیم نیست که در جدول خیلی بالا و یا خیلی پایین برود. برای افتخار خود و باشگاه‌شان بازی می‌کنند.

او درباره قبول سرمربی‌گری تیم ملی ایران، گفت: تیم ملی ایران چه ربطی به من دارد؟ شما بهتر از من در جریان همه چیز هستید.

برانکو درباره دریافت کارت زرد توسط شجاع خلیل‌زاده اذعان کرد: تعجب می‌کنم چرا داور به او کارت قرمز نشان نداد.

سرمربی پرسپولیس درباره عملکرد نه چندان خوب این تیم روی ضربات ایستگاهی تاکید کرد: ما روی ضربات ایستگاهی خیلی کار می‌کنیم. موقعیت هم داشتیم که از این راه به گل برسیم اما به هر حال حریف هم تمرین می‌کند و زحمت می‌کشد.

او در واکنش به این سوال که آیا با قهرمانی در لیگ برتر خوشحال می‌شود، اظهار کرد: یک مقدار برای من عجیب است که کسی قهرمان شود و خوشحال نباشد. معمولا قهرمان‌ها خوشحال می‌شوند. فکر می‌کنم ما هم خوشحال شویم.

وی در پایان نتیجه این بازی را عادلانه توصیف کرد.

1004

نظرات کاربران
مسعود گل باشی
تعجب نیازی نیست همونجوری که گل استقلالو نمیگیرن و پنالتی واضح و به بازیکنای شما هم کارت و تذکر نمیدن تعجب نداره که
۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۵:۳۶
پاسخ
241
212
امیرخان
درباره پرسش خبرنگاری که میپرسه در صورت قهرمانی خوشحال میشید ؛ از اونجایی که قهرمانی پرسپولیس یه رویه ثابت شده در لیگ برتر و مرتب تکرار میشه منظور خبرنگار اینه که آیا از اینکه هر سال قهرمان میشید خسته نشدید
۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۰:۵۹
پاسخ
106
252
تراختور
جالب اینجاس چرا قانون 10 به 90 در اینجا اجازه نشد خوشم میاد تموم قانونا فقط برا تراکتور اجرا باید بشه انتظار یکم عدالت از فوتبال ایرانم
۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۹:۰۴
پاسخ
265
131
حسام
خیلی شانس اوردین همین یک امتیاز را هم گرفتین.قطعا هر سه بازی با تراکتور سپاهان و ماشین سخت خواهد بود.بازی با جم را خودشم اصلا حساب نیاورد! این خیلی جالب بود!!
۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۹:۳۹
پاسخ
176
131
علی پرسپولیسی
همین که محشر بازی کردیم خودش سه امتیاز می ارزه
۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۴:۴۲
پاسخ
137
140
Majid تاجی
بگو همینکه نباختین خخخ
۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۷:۴۳
115
97
شهرام
چون اگه اخراج شه داور رو میکشه...!!
۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۸:۰۷
پاسخ
114
157
استقلال تاج آسیا
بعد از تونل بیرانوند تونل شجاع هم افتتاح شد!!!!!
۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۸:۴۰
پاسخ
112
134
حمید از مشهد
همین یک امتیازم لطف خدا بود ..خداروشکر.. گرچه خوب بازی کردیم ولی پرسپولیس همیشگی نبودیم.البته ذوب هم این روزا تو اوج هست.. به شخصه با اینکه مساوی کردیم از بازی پرسپولیس و ذوب لذت بردم تا بازی استقلال و ماشین.. به هرحال همیشه هم که نباید ببریم یه روزم میبازیم یا مساوی میشه .اونم با اینهمه بازی فشرده..ولی آدم شکل بازی پرسپولیس رو میبینه نسبت به استقلال یا حتی تراکتور کاملا شخصیت قهرمانی رو در پرسپولیس میبینه ..اگه بخوایم اولویت بندی کنیم بعد پرسپولیس از لحاظ بازی زیبا .پدیده سپاهان تراکتور و استقلال هستند تیمهایی که در کورس هستند رو البته منظورمه
۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۵:۱۰
پاسخ
140
186
پرسپولیس خسته(یازده گلادیاتور)
اول از همه بایدبه بازیکناخسته نباشیدگفت دوم اینکه امروز ذوب اهن برنامش جلوگیری ازسرعت بازی پرسپولیس وخطاهای پرتعداد وکند کردن ریتم بازی همراه بادفاع چن لایه وضدحمله بود.همه میدونیم ک بازی دربرابرهمچین تیمای سخته مخصوصااینکه منصوریان کلاقصدش خودشیرینی برای تیمای دیگه بودتااینکه نتیجه گرفتن واسه تیمش.منصوریان منتظربی مهاباحمله کردن پرسپولیس بود ک باگذاشتن۳بازیکن درزمین پرسپولیس کاملا مشخص بود.بعدم اینکه تواین۵بازی ک همه وکارشناسان بررسی کردن پرسپولیس تا۲تا مساوی کردن جاداره.درکل ذوب اهن چیزی نداشت برانشون دادن وکاملامشخص بودبرا چی اومدن.من یک ماه پیشم گفتم ک قهرمانی ب روزاخرکشیده میشه واینکه پرسپولیس باهمین۵امتیازاختلافی ک ایجادکرده یجورایی بازی های ایندشواسونترکرده.و۲بازی باتیمای مدعی بازی داریم اگه حتی ازاین دوبازی مساوی بگیریم وپارس جم و ماشین سازیو شکست بدیم بازم شانس مابیشترازدیگرمدعیان است.پس مساوی بهترازباختن است.به امیدقهرمانی پرسپولیس
۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۴:۵۵
پاسخ
105
185
علی
باید وایسی بازی تراکتور با پیکان تموم بشه بعد بگی چند امتیاز.اگه تراکتور ببره اونوقت بازیش با پرسپولیس حساسه و بردش میتونه معادلاتو به هم بزنه
۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۷:۰۴
33
61
آبی بیکران
چون هربازی یه شانس میارید
۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۱:۲۶
پاسخ
175
135
صالح
معلومه چرا اخراج نشدچون اسم پرسپلپس رو اول فصل رو جام هک کردن جالبه امروز داور هم تعویض کرد دو تا کارت زرد با دو تا کارت قرمز
۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۸:۵۱
پاسخ
170
152
kamran
کی میتونه این سوال رو پرسیده باشه که در صورت قهرمانی خوشحال می شوید؟؟ اینها خبرنگار هستن!! خب بگه نه نمیشم! ازش چی میخواین بسازین؟ بگه آره چی می سازین؟ یکم بو میده ایو سوالای مسخره
۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۵:۱۵
پاسخ
28
144
Wien
بعضی از خبرنگارا،خود حاشیه هستند. خیلی از دعواها و حاشیه های فوتبال ما را خبرنگاران با حرف بردن پیش این و آن ،بوجود می آورند،میرن پیش شخص x بهش میگن y همچین حرفی را در موردت گفته،نظرت درباره حرفاش چیه؟بعد برمیگردن سراغ y میگن x فلان حرف را در موردت گفته،معمولا هم این سوالات قبل و بخصوص بعد بازیها که طرف زیاد تمرکز نداره و عصبی هستش،پرسیده میشن و بهمین راحتی بین دو نفر اختلاف بوجود میاد.
۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۱:۵۶
3
84
مهرداد
همه چی بستگی به تغییر نگاهت به تعویض ها داره برانکوجان... اگر درک کنی تعویض ها ذخیره نمیشن و اگر کمتر و دیرتر تعویض کنی نمیگن مربی خوبی هستی، براحتی قهرمان میشیم. آخه این چیه دقیقه 87 سعید کریمی رو آوردی دیگه هم تعویض نکردی..مگه بازیا پشت هم نیست مگه برنامه سنگین نیست؟ تعویض آسونترین راه برای استراحت دادن و عوض کردن نتیجه بازیه.. آقای برانکو شما در هر تاکتیکی عالی باشی، تو تعویض ها خیلی خیلی ضعیفی
۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۵:۵۲
پاسخ
80
115
سعید
باز یه بازی نبردیم فرگوسنا از زیر خاک شکوفا شدند. من کاری با شما معدود فرگوسنا ندرم. مساله م اون تعداد پرسپولیسی هست که شما رو لایک کردند. #هر_چی_برانکو_بگه
۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۲۵:۵۶
35
81
Majid تاجی
یعنی نمیدونی داور چرا به شجاع کارت قرمز نداد؟ داور براتون پا به توپ نشه و گل نزنه، کارت دادنش پیشکش
۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۰:۱۱
پاسخ
158
121
سعید.م
درست یا غلط یعنی شما متوجه نمیشی که به کارت زرد داور طعنه زد؟!!!
۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۰:۰۱
28
78
حسام
دقت کردی؟بازی با جم را هم خیالش از بابت هر سه امتیاز کاملا راحته!
۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۱:۴۴
61
60
یک قدم جلو
برانکو پس قبول داری تیمت شانسی و بر حسب اتفاق با یک گل نتیجه میگره،، در جواب خبرنگار که راجهبه تیم ملی نظرتون جویا شد،، یک جورایی طلب کار بودید!! ینی بر وقف مراد شما نبوده مذاکرات با دیگر مربیان برای هدایت تیم ملی ایران