برانکو مدیر بعدی باشگاه پرسپولیس را معرفی کرد!

برانکو مدیر بعدی باشگاه پرسپولیس را معرفی کرد!

11486
14:43
19 آذر 1397
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مدیر بعدی این باشگاه را معرفی کرد.

به گزارش وب سایت نود، حمیدرضا گرشاسبی بعد از اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان از امروز در باشگاه پرسپولیس حاضر نشده است.

هرچند هنوز به صورت رسمی و قطعی جانشین گرشاسبی معرفی نشده است و چند گزینه به عنوان مدیرعامل پرسپولیس مطرح هستند، اما امروز برانکو ایوانکوویچ مدیر جدید این تیم را معرفی کرد.

برانکو در مطلبی با تشکر از حمیدرضا گرشاسبی به خاطر تلاش هایش، نوشت: «برای مدیر جدید باشگاه آقای عرب آرزوی موفقیت دارم. پرسپولیس باید با قدرت به راهش ادامه بدهد.»

ایرج عرب معاون باشگاه پرسپولیس است که در چند ماه گذشته در کنار حمیدرضا گرشاسبی حضور داشته است.

2051

نظرات کاربران
جلیل تاجی
چه جالب برانکو مدیر عاملم میتونه عوض کنه خیلی جالبه
۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۱:۴۹
پاسخ
76
14
کی بود کی بود من نبودم
چرا الان بازیکنای پرسپولیس چیزی نمیگن و از پشتیبانی از گرشاسبی دست برداشتن؟ چون وقتی آقای عرب مدیر بشه،قولی که گرشاسبی بابت پول فینال آسیا به بازیکنا داده بود عملی میشه.پس میبینید که بازیکنا براشون مهم نیست کی مدیر باشه، اینا فقط اون پولو میخاستن و با گفتن هوادار اذیت میشن میخاستن به اهداف خودشون برسن.حالا قرمزا برید خودتونو واسه بازیکناتون که با دروغ حرف میزنن بکشید
۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۳:۱۶
پاسخ
165
37
خطاب به کیومرث
تو برو با همون شوفرتون خوش باش که پسرش رو با هزینه های میلیاردی بیت المال آورد تو تیم دوچرخه سواران بعدش هم با پررویی هرچه تمام تر داره بچه محل ها و فامیلهاش رو با عناوین دستیار و کمک مربی و... میاره بلاخره پول بیت الماله دیگه کسی هم نیست بهش بگه بالای چشمت ابروست
۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۳:۳۸
پاسخ
71
174
پرسپولیس محبوب دلها
بهتره گرشاسبی به عنوان مشاور پیش عرب باشه تا دردسری برای پرسپولیس پیش نیاد
۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۹:۱۴
پاسخ
25
169
محمد
آقای عرب یک مهاجم خارجی خوب یک مدافع سطح اول به جای جلال حسینی، یک مدافع چپ حوب جذب کنه و لباس تیم هم از یک شرکت معتبر بگیره کارش قابل قبول خواهد بود
۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۰:۰۶
پاسخ
137
44
حمید
جای جلال امسال نیاز نداریم ۲سال دیگه پور علی گنجیجاش میاد یدونه مدافع راست و یک مهاجم قد بلند با ۴تا خرید قبلی کفایت میکنه اگه بیرو هم رفت جانشین میخوایم تغییرات بیشتر نیاز نیست به تیم لطمه میخوره خرید های بیشتر برای فصل بعد باشه بهتره
۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۹:۵۵
12
55
ARYOBARZAN
برانکو قبلا اینقدر هوچیگر و دروغگو نبود
۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۳:۴۳
151
33
مهدی
دوست عزیز سید جلال خط قرمز ماست حواست باشه
۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۰:۳۵
32
129
زرد سپاهانی
متأسفم برای این تیم. یه آدم هوچی شده همه کاره.
۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۴:۱۴
پاسخ
206
82
6*4
میبینم ک غیر از شیشتقلالیا شما هم با دیدن یا شنیدن اسم برانکو میسوزید :)
۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۴:۲۱
60
138
سرزمین اسطوره ها
خدا خودش به خیر کنه... انقد تو سالیان اخیر مدیر داغون داشتیم که با شنیدن یه اسم جدید چهارستون بدنمون میلرزه
۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۰:۴۱
پاسخ
21
167
کیومرث
بنده خدا فقط اسم کی روش بد رفته بود در عمل آقای سم پاش همه کاره فوتباله از تعیین سرمربی تیم ملی گرفته تا تعیین قهرمان لیگ و الآنم تعیین مدیری که کارفرماشه . البته فوتبال ایرانو سیرکم می دونه که با وجود فیلمش می زنه زیرش .
۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۵:۲۱
پاسخ
177
54
پ‌م
این چه منطقیه که دارید ؟! برانکو فقط خبر رو زودتر اعلام کرده ولی ای کاش مثل کیروش قدرت داشت تا یه سر و سامونی به این فوتبال بی در و پیکر ایران میداد فارغ از تمام مسائل فنی کیروش اما این روحیه جنگجویی با مسئولان فدراسیون عالیه وگرنه الان تیم ملی هنوز تپه‌های داوودیه تمرین میکرد
۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۷:۴۴
22
86
خطاب به بالایی
توباکی کارداری این خبرچه ربطی به کیروش داره جالبه هوادارهیچ تیم باشگاهی نیستش ولی درخبرهای پرسپولیس نفراوله!!
۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۴:۴۰
57
82