برانکو پرافتخارترین مربی لیگ قهرمانان در غرب آسیا/ منصوریان تنها آسیایی در لیست

برانکو پرافتخارترین مربی لیگ قهرمانان در غرب آسیا/ منصوریان تنها آسیایی در لیست

8432
09:41
12 مرداد 1398
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به مربی های حاضر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پرداخت و به بررسی کارنامه مربیگری برانکو و منصوریان پرداخت.

به گزارش وب سایت نود به نقل از سایت AFC، دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از این هفته آغاز می شود و تیم ذوب آهن نماینده ایران باید برابر الاتحاد عربستان قرار گیرد. سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به معرفی مربیان حاضر در این مرحله از رقابت‌های غرب آسیا پرداخت.

* علیرضا منصوریان

تنها مربی بومی در غرب آسیا که توانست تیمش را به این مرحله از رقابت ها برساند. منصوریان موفق شد برای دومین بار پیاپی این تیم اصفهانی را به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا برساند. او یک سال بعد از اتمام کارش در استقلال، در نوامبر ۲۰۱۸ هدایت ذوب آهن را بر عهده گرفت. او یکی از افرادی بود که در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه در تیم ملی ایران عضو بود. این مربی ۴۷ ساله در سال ۲۰۰۹ کار مربیگری خود را در پاس همدان آغاز کرد و در ادامه ۳ سال در تیم زیر ۲۳ ساله های ایران به عنوان مربی فعالیت کرد. او اولین بار در لیگ قهرمانان آسیا موفق شد نفت تهران را به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برساند ولی برابر الاهلی امارات تن به شکست داد.

* برانکو ایوانکوویچ 

برانکو در ۶۵ سالگی، مسن ترین مربی در این فهرست در بین مربی های غرب آسیا است. او موفق شد در سال ۱۹۹۸ در حالی که دستیار بلاژویچ در تیم ملی کرواسی بود، سومی جام جهانی را تجربه کند. او همچنین پرافتخارترین مربی در غرب آسیا است. او توانسته است قهرمانی در لیگ چین با شاندونگ و ۳ قهرمانی در لیگ ایران با پرسپولیس را به دست بیاورد. او در سال ۲۰۱۷ تیم پرسپولیس را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رساند و یک سال بعد با یک پله بیشتر به فینال رساند تا اینکه امسال تهران را به مقصد جده ترک کرد و هدایت الاهلی را بر عهده گرفت.

2051

نظرات کاربران
علی
تا سالهای سال ایران دیگه مربی خلرجی نخواهد دید که به ایران و ایرانی چنین احترامی بزاره ‌ چن قهزنانی بیاره برا حقوقش سکوت کنه و از همه نهمتر با امثال مدیز و هیت مدیره ناتوان تیم کنار بیاد نخواهد دید
۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۸:۴۰
پاسخ
15
62
برانکو چاخانوویچ
اضافه کن ، از سر ناچاری و بی مشتری بودن بیاد ایران و به کمک هوادارا و وزارت خودشو احیا کنه و بخاطر پول براره بره و زمان بودنش هم راه براه دروغ بگه ، علیه تیم ملی سم پاشی کنه و هی فخرفروشی کنه
۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۳:۲۲
48
13
ستارگان سرخ ایران
بله که هستش منتهی مربی موفق رو توی ایران برخلاف سایر کشورهای دیگه فراری می دن به خاطر یه عده هوادار که نمی خوان موفقیت تیم پرسپولیس رو ببینن
۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۱:۱۹
پاسخ
11
53
مژده
بی لیاقت و بی عرضه بودن که نتونستن حفظ ش کنن
۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۳:۰۳
پاسخ
11
52
مسعود.گ
عرب بخون اینو،امیدوارم ب زودی برگردی ب خونت برانکو ایوانکوویچ
۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۲:۴۸
پاسخ
8
48
پروفسور
برانکو همه جام هارو گرفت تو ایران همه مربیان رو شکست داد فقط یه نفربود که هیچ وقت نتونست شکستش بده همین علیرضا منصوریان بود،یکی از حسرت های بزرگ زندگیش بود
۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۶:۳۰
پاسخ
53
8
اسطوره ی دوپینگی
العین کاری با داچعلی کرده بود ک کسی از دلش نمیومد داچعلی رو ببره =))
۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۱:۱۹
6
29
برانکو
امسال نیم فصل اول برانکو ذوب اهن منصوریان رو برد تازه منصوریان به تیم ذوب امده بود
۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۸:۲۴
3
28
عشقممم نیمار
نمیدونم چرا هروقت ب افتخارات برانکو‌ و یا شیش_پولیس در اسیا اشاره میشه .. ناخداگاه یاد سایت عربی کور میفتم :-)
۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۳:۳۰
پاسخ
54
7
RED MRE
برانکو پرافتخارترین مربی لیگ قهرمانان در غرب آسیا وعرب و هیات مدیره پرسپولیس بی عرضه ترین هیات رئیسه غرب آسیا...
۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۶:۳۰
پاسخ
37
159
ناصر
چرا نمیخوایید قبول کنید؟یه مثال میزنم برات الان جایی که تو کار میکنه مثلا 1میلیون بهت پول میدن یکی بیاد بهت پیشنهاد بده همین کار رو واسش انجام بدی و 100میلیون حقوق بگیری...کدومشو قبول میکنی؟
۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۸:۳۱
8
30
کوهمره.جروق
من یه پرسپولیسیم امیدوارم منصوریان موفق بشه ولی برانکو موفق نشه.
۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۱:۳۷
پاسخ
116
75
کریستوفر نولان
عزیزم چرا احساسی کامنت میذاری شما اگه ۶ ماه بهت حقوق ندن میمونی؟ قطعا نه ولی برانکو موند و مارو برد فینال آسیا برانکو ریسک کرد موند پای تیمی که از نقل وانتقالات محروم بود باور کنید حتی سرمربی های ایرانی که دم از معرفت میزنن هم این کار رو نمیکردن
۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۴:۲۱
8
36
نه به مافیای آبی
برانکو نه تنها در چین بلکه در عربستان و کرواسی هم قهرمانی داره واقعا مربی با کارنامه و رزومه داری است یک پرفسور به تمام معنا
۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۰:۰۱
پاسخ
10
146
علی
الان داری ازش تعریف میکنی یا مسخرش میکنی؟! قهرمانی تو چین و عربستان و کرواسی چ ارزشی داره؟!
۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۴:۱۷
34
7
مافیای سرخ
الان ۴۴۴۴پولیسیا یک ستاره دیگه میزنن خخخخ
۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۲:۵۷
پاسخ
149
10
دو ستاره ای که فقط لگو لباستان است
ما بجای ستاره پماد سوختگی تجویز میکنیم :))))))) ای اف سی پرسپولیسی نمیخوایم نمیخوایم
۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۸:۳۰
4
29
اسطوره ی دوپینگی
مگه ما 6666666تقلالیم؟؟؟؟؟؟=))
۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۲:۰۹
6
29
ققنوس سرخ
به همین دلیل هم دستور از بالا اومد که باید فراریش بدین،هوادارانه یه تیم خاص ناراحتن!
۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۶:۴۱
پاسخ
32
125
دختر پرسپولیسی
جووونم پروفسور داچعلی چی میگه خخخ
۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۱:۳۳
پاسخ
111
159
کیومرث
کاش لیست سم پاش ترین مربی ها رو هم اعلام می کردن ، فکر کنم مستر سم پاش تو دنیا اول می شد . ضمنا چیزی در مورد دستیاری برانکو برای بلاژویچ که نتونستن ایرانو ببرن جام جهانی ۲۰۰۲ نگفتن ؟؟ چیزی در مورد تساوی غرور آفرین با آنگولا با طلایی ترین نسل فوتبالمون نگفتن ؟؟؟
۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۳:۰۴
پاسخ
294
78
پولفسول و بودیمیر به فیفا شکایت کردند
خطاب به خبر نادرست دوغتو بنوش جعل پولیسی ادمین لطفاً
۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۶:۴۵
25
3
HEROBOY
هروقت درباره باخت 3بر 1 به بوسنی جنگ زده با نسل طلاییمون نوشتن اونم مینویسن پسر خوب چقدر تو گذشته زندگی میکنی ما همیشه نسل طلایی بازیکن داشتیم ولی به خاطر نداشتن نسل طلایی مدیریت فوتبالی همیشه یه جای کارمون میلنگه بیاین کیروش و برانکو رو فراموش کنید و فقط تیم ملی رو بچسبین تماام
۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۴:۳۱
20
94
Eminem
جووووونم سوزش.سم پاشی برای آفت زدایی خیلی خوبه.همین که شیشتقلالی های مظلوم مافیایی رو اینجوری سوزونده برای ما پرسپولیسی ها کافیه.
۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۳:۱۹
32
91
پرسپولیس هویت ایران
کاش سوزنده ترین مربیا را اعلام میکردن اونوقت پروفسور بااختلاف اول بود که چندساله فقط بعضیا رو میسوزونه.
۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱:۵۶
35
73
خبر درست
چرا در این نظرت ننوشتی که تیم ملی فوتبال ایران وقتی به جام جهانی فوتبال 2006 صعود کرد سرمربیش برانکو بود؟نکته بعد اینکه تیم ملی فوتبال آنگولا برای صعود به جام جهانی فوتبال 2006 از گروهی در آفریقا صعود کرد که در اون گروه تیم ملی فوتبال نیجریه هم بود و از تیم ملی فوتبال نیجریه هم در اون گروه بالاتر قرار گرفت.در جام جهانی فوتبال 2006، بازی تیم ملی فوتبال آنگولا در برابر تیم ملی فوتبال مکزیک با تساوی صفر صفر به پایان رسید.در اون بازی تیم ملی فوتبال آنگولا دقایقی هم ده نفره بود.در همون جام جهانی تیم ملی فوتبال آنگولا با نتیجه یک صفر از تیم ملی فوتبال پرتغالی شکست خورد که در اون جام جهانی چهارم شد.آیا ایران باید سه صفر اون تیم ملی فوتبال آنگولا رو شکست میداد؟مبنات برای قضاوت قدرت اون تیم آنگولا چیه؟دستیاری برانکو برای بلاژویج در برهه ای که در اون برهه هم تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی فوتبال 2002 صعود نکرد آیا دلیلی برای نشون دادن اینه که برانکو سرمربی خوبی نیست؟چرا نگفتی برانکو وقتی در جام جهانی 1998 دستیار بلاژویچ بود،تیم ملی فوتبال کرواسی مقام سوم جام جهانی 1998 رو کسب کرد؟تو دقیقا بازی های تیم ملی فوتبال ایران در بازی های مقدماتی جام جهانی 2002 و در زمانی که بلاژویج سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بود و برانکو دستیارش بود رو دیدی؟
۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۲:۵۶
3
113
نساجی۵استقلال۱
پروفسور لقب برازندته
۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۷:۱۶
پاسخ
54
172
ساسان
و البته آب زیر کاه ترین مربی آسیا!!
۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۶:۴۷