برانکو: پولم را با یک چمدان کرواسی می‌آورم!/ هیچ مشکلی در ایران ندارم

برانکو: پولم را با یک چمدان کرواسی می‌آورم!/ هیچ مشکلی در ایران ندارم

32950
11:23
26 خرداد 1398
سرمربی پرسپولیس اعلام کرد که مشکلی برای دریافت طلبش از پرسپولیس ندارد و حاضر است با یک چمدان این پول را دریافت کند.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از ایسنا، برانکو ایوانکوویچ اخیراً سفری به استان باواریا در آلمان داشت. برانکو که قرار است به دلیل تحریم‌های بانکی ایران، ۶۰۰ هزار یورو طلبش از پرسپولیس را به صورت نقد دریافت کند، اظهار کرد: من در آلمان کار خاصی ندارم و تنها برای استراحت به اینجا آمده‌ام. این درست است که من ۶۰۰ هزار یورو از پرسپولیس طلب دارم. من می‌دانم که ایران اکنون برای انتقال پول با مشکل مواجه شده ولی در کل حل خواهد شد. این شوخی است که من نگران پولم در ایران باشم. اصلاً این طور نیست.

سایت 100posto کرواسی در ادامه از قول برانکو درباره عملکرد دالیچ بعد از جام جهانی گفت: ما بعد از جام جهانی دوران سختی داشتیم. البته این نمی‌تواند بهانه باشد به هر حال خیلی از بازیکنان هم خسته بودند و نیاز به استراحت داشتند و همین باعث شد که تیم ملی کرواسی بعد از جام جهانی عملکرد خوبی نداشته باشد. اتمام این فصل خبر خوبی است. حالا با استراحت ذهنی و فیزیکی، تیم ملی کرواسی می‌تواند بار دیگر به روزهای اوج خود نزدیک شود.

برانکو با اشاره به حضور چند ساله‌اش در تیم پرسپولیس اظهار کرد: چهار سال، دوران خیلی خوبی در پرسپولیس داشتم و اعضای باشگاه به واسطه نتایج خوبی که گرفتیم از جایگاه بالایی نزد هواداران برخوردار شدند. فوتبال در ایران بسیار مهم است و به طور میانگین ۵۵ هزار تماشاگر از بازی‌های ما دیدن می‌کنند. شما می‌توانید ببینید که اینستاگرام من بیش از یک میلیون دنبال‌کننده دارد. من در پرسپولیس بازیکنان خیلی خوبی دارم و به هیچ وجه مشکل شخصی در فوتبال ایران ندارم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کسانی که مهر ایرانی روی پاسپورتشان باشد برای ورود به کشورهای غربی دچار مشکل می‌شوند، گفت: وقتی اولین‌بار در ایران بودم و خواستم به آمریکا بروم، کنسولگری به من گفت چرا در ایران بودی. من به آنها گفتم که یک مربی حرفه‌ای هستم و برای آنها کار می‌کنم و ارتباطی با سیاست ندارم. اگر به من ویزا دهید که داده‌اید اگر نه هیچ. من ویزا گرفتم و برای بازی مکزیک و پاراگوئه در شیکاگو حاضر بودم.

2051

نظرات کاربران
استقلال
چمدان کرواسی جاداره ؟؟؟؟ برانکو به جام آسیایی هیچ وقت نمی رسیدی
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۹:۴۶
پاسخ
43
23
زانیار
تیم های دیگه مثله سپاهان و استقلال و تراکتور حاضرن 5 تا چمدون پول خرج کنن :)
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۸:۵۲
پاسخ
24
38
آریا
هیچی از بلاژ یاد نگرفتی. چند سال پیش ک احتمال جنگ ایران و آمریکا بالا رفته بود بلاژویچ گفت در صورت بروز جنگ در حمایت از ایران اسلحه به دست میگیرم و با آمریکاییا میجنگم. هر چند این ادعای بلاژ سمبلیک و نمادین بود ولی حرف بلاژ کجا و جواب برانکو ب آمریکاییا کجا؟
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۶:۱۳
پاسخ
33
33
کوهمره.جروق
نوش جونت .کار کردی زحمت کشیدی.از شیر مادر هم حلالتر باشه.سه برابر همون پول برای پرسپولیس در آمد کسب کرده.
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۹:۲۵
پاسخ
14
44
غــرش طــوفــان زرد
به نظر می رسه برای جابجایی این پول نیاز به وانت داشته باشید تا چمدان!
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۵:۴۰
پاسخ
144
70
عشق فولاد خوزستان و آژاکس
دمش گرم
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۸:۲۹
پاسخ
17
115
عشقممم نیمار
حس شیشمم میگ‌ک‌ برانکو‌میخات فقط پولشه از شیش_پولیس بگیره و‌بعد بره تیم جدیدش :-) در ضمن ..من در این ۴سالی ک‌برانکو در شیش_پولیس بود ..تعداد دفعاتی ک‌ورزشگاه پرشده‌..حتی ب عدد ۴ هم‌ نرسیده و اینه با سرچی ک‌کردم‌فهمیدم ..:-P در ضمن رفتن کرواسی ب فینال جام‌جهانی ..یه جرقه بود ..و دیگر این اتفاق رخ نخواهد داد :-) راستی ..منم ۲ میلیون‌ فالور دارم ...حالا باید ستاره بزنم‌؟؟:-)
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱:۵۶
پاسخ
200
62
ایمان
اینقدر حرفه ای هست‌که نخواد بمونه با قاطعیت میگه نمیمونم تا باشگاه به فکر جایگزینش باشه ..هیچ جا نمیره و میمونه.کجا بهتر از پرسپولیس..درسته الاهلی سرمایه داره ولی محبوبیت پرسپولیسو نداره.‌.برانکو برمیگرده و میریم برا پوکر قهرمانی...پولشم حقشه و باید بگیره..زحمت کشیده و حلالش...میخواد با چمدون ببره یا با پلاستیک‌..مهم اینه حقشو باید بگیره...کیروش خائن و پول پرسته و هیچ افتخاری جز رفتن به جام‌جهانی نداره
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۰:۳۰
پاسخ
33
103
آرش۷۷
نوووش جونت؛استقلالی ها و زنوزی حاضرن سه تا چمدون بدن وواسشون جام بیاری و فشار هوادار رو از تیم و مدیریتشون برداری و هوادارا رو شاد کنی...
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۱:۲۵
پاسخ
33
101
عباس
نان اینجا آب اینجا کجا بهتر از اینجا همین که میگی من تیم رو قهرمان کردم انها هم باور میکنن یعنی بهترین دوران زندگیت تا ۱۴۰۰ با سلطانیفر خوش باش
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۹:۰۹
پاسخ
94
28
مجید
برانکوچیزی درباره بازگشت نمیگه وبارندی جواب میده ومن بعنوان هوادارهزارآتیشه پرسپولیس ترسم ازاینه که بخاطررفتاروبدقولیهای هیئت مدیره باشگاه بعدازگرفتن طلبش دیگه برنگرده.البته طلبش که بایدقبلا وبه موقع پرداخت میشدکه همچین داستانهایی بوجودنمیآمدکه اینطوری هواداران خون به دل بشن وحرف هیئت مدیره راباورنداشته باشن.وضعیت فوتبال ماشده فقط دروغ دروغ دروغ وبازهم دروغ.
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۶:۳۳
پاسخ
8
49
عمرعبدالرحمن
نوش جونت.خیرش رو ببینی .لایق میلیاردها پولی .حلالت باشه پروفسور
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۱:۴۶
پاسخ
16
64
ققنوس سرخ
آب قند اعلاء دارم واسه ی هوچیگرای ژاپنی،بیاییدتا تموم نشده!!!!!!!
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۵:۲۵