برخلاف اعلام باشگاه استقلال؛ ششگلانی: جایگاهی به تماشاگران استقلال تخصیص داده نخواهد شد!

برخلاف اعلام باشگاه استقلال؛ ششگلانی: جایگاهی به تماشاگران استقلال تخصیص داده نخواهد شد!

25710
23:10
13 دی 1396
رئیس هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی با رد ادعای باشگاه استقلال اعلام کرد که آن‌ها حتی از سازمان لیگ هم استعلام گرفته‌اند.

وبسایت رسمی برنامه نود - رئیس هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی با رد ادعای باشگاه استقلال اعلام کرد که آن‌ها حتی از سازمان لیگ هم استعلام گرفته‌اند.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از تسنیم ، عصر امروز (چهارشنبه) خبری منتشر شد مبنی بر اینکه هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی برای دیدار روز جمعه تراکتورسازی - استقلال از باشگاه استقلال در مورد حضور هواداران این تیم در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز استعلام گرفته، اما آن‌ها اعلام کردند که برای این بازی هواداری در ورزشگاه نخواهند داشت.

پس از انتشار این خبر، سایت باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که چنین خبری کاملاً نادرست است.

جواد ششگلانی، رئیس هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی در این مورد گفت: ما برای این موضوع از باشگاه استقلال استعلام گرفتیم، اما گفتند که هواداری در تبریز نخواهیم داشت. پیگیری‌های ما به همین‌جا ختم نشد و حتی ما از سازمان لیگ هم برای حضور هواداران تراکتورسازی در تبریز استعلام گرفتیم، اما آن‌ها هم نبود هواداران استقلال در تبریز را اعلام کردند. به همین خاطر ما هم تصمیم گرفتیم که همه سکوهای ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز را در اختیار هواداران تراکتورسازی بگذاریم و جایگاهی برای استقلالی‌ها در نظر نگیریم.

تیم‌های تراکتورسازی و استقلال از ساعت 14:30 جمعه در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

 

1004

نظرات کاربران
مسعود
برادر من اول خوب متن رو بخون بعد.برای ما تراکتوریها اصلا مهم نیست شما استقلالیها چند نفر طرفدار دارید امدید قدمتون به روی چشم.تو متن نوشته باشگاه استقلال و سازمان لیگ برای این بازی استقلال تماشاگر ندارد نه اینکه تیم استقلال تماشاگر ندارد
۱۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۸:۵۵
پاسخ
9
6
علی
اون دسته از عزیزانی که از اصل موضوع خبر‌ندارن و بی جا نظر میدن که چرا جایگاهی برای هوادارای استقلال در نظر گرفت نشده توجه کنن که من به عنوان کسی که الان تبریزم و از وضع تبریز خبر‌ دارم باید بگم بعد بازی تراکتور و پرسپولیس تو آزادی وضع تو تبریز به قدری متشنج شده که فرق نمیکنه اسقتلای یا پرسپولیسی بیاد فکر‌نکنم بتونه سالم بگرده خونه باشگاه تراکتور هم با توجه به این شرایط صلاح دید که این بازی برای حفظ امنیت هوادارای تیم میهمان جایگاهی به اونا اختصاص ندن و همه ی این کشش ها و درگیری ها بعد بازی پرسپولیس و تراکتور که با توهین به آذربایجانی ها شد شروع شده و به نظر خودم این جریان با این بازی تموم نمیشه
۱۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۳:۱۴
پاسخ
11
6
مجید آبان
مهدی کرمی دمت گرم :)))
۱۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۷:۱۵
پاسخ
1
5
مجتبی
اول با تشکر از سایت نود و خسته نباشید برای کارکنان سایت نود .دوم نه استقلال نه پرسپولیس که ما بهشون احترام میزاریم در تبریز هوادار ندارن این تو بازی های گذشته دیدید کری خوانی بین تماشگران مزه فوتبال ترکتور اضافه شده ممنون از ادمین محترم
۱۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۱۳:۳۶
پاسخ
10
2
محمدپارسا
ما در حسرت جامیم یا شما ک ده سال واس گرفتن جام دستوپا زدین ما هروقت رفتیم فینال حذفی و قهرمان نشدیم خیلی راحت باهاش کنار اومدیم چون جام های بزرگ تری گرفتیم و عادی بود بودو نبود اون جام ولی شما اونقد کیف کرده بودین ازاینکه بعد ده سال دارین جام میارین بعد باخت دربی و 3 تا خوردن تشویق ایسلندی میرفتین خخخخخخخ اونم واسه جایگاهتون تو جدول بود ک تماشاگراتون موندن تشویق کردن حق دارن بعد ده سال جام دیدن خخخخخخ درضمن موج سواری نکنیم رو نظرات تراختوری ها تازه سه چهار روز گذشته از به جون هم افتادنتون:))))) ادمین بچاپ لطفا
۱۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۱۰:۴۵
پاسخ
31
18
افت پرسپولیس، حسرت شیش تاییها
محمد پارسا جون؛ درک می کنمت؛ از اون روزی که ایمون زاید اون کار رو کرد، نه عقابتون، دیگه عقاب شد، نه تیم تون دیگه تیم؛ وضعیت خودتون هم که معلومه، توهم در توهم.
۱۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۹:۱۷
6
10
امییییییییررررررررر
وای وای وای دوست داشتم قیافه استقلالیا رو الان میدیدم.انقدر سنگ تراکتور رو به سینه میزدن که ما خیلی با هم خوبیم و این هفته تو تبریز میبینید تماشاگرامون چقدر خوبن با هم.اصلا راشون ندادن استادیوم این اولیش دوستان استقلالی اخ اخ چقدر بده ادم این جوری ضایع بشه این همه طرفداری کنی از یه تیم بد بر خلاف قوانین تماشاگرات رو راه ندن استادیوم..تازه فهمیدم چرا میگفتن تماشاگرای ما با استقلالیا خوبن چون کلا راشون نمیدن که بخوان بد بشن خخخخخخخخ
۱۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۴۲:۰۳
پاسخ
25
33
آرین
من طرفدار پرسپولیسم و متاسفم برا این فوتبال کثیف، طرفدار داره یا ندازه تیم میزبان موظفه ۱۰ درصد از ورزشگاه رو بهشون اختصاص بده، جالبه همین تراکتور وقتی میاد آزادی بیشتر از ۱۰ درصد طلب میکنه همیشه، بسه اینهمه تبعیض برا راضی نگه داشتن یه گروه
۱۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۲۴:۲۵
پاسخ
7
56
فقط خدا
اولا طبق قانون باید10درصد ازظرفیت استادیوم دراختیار تیم میهمان قراربگیره دوما اگرندادن بازی های استقلال وتراکتوربه همین یه بازی ختم نمیشه ما هم هروقت تو آزادی با تراکتور بازی داشتیم بهشون جایگاه نمیدیم
۱۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۰۸:۰۴
پاسخ
11
48
ali
بهتره مجدداً مطلب را بخوانید بحث ندادن جایگاه نیست وقتی باشگاه استقلال وسازمان لیگ رسماً اعلام می کنند استقلال تماشاگری نداره خوب هیت فوتبال که نماینده فدراسیونه ونه نماینده باشگاه تراکتورسازی چیکار کنه؟ انتظار نداری که برای تماشاگران استقلالی تدارک وسائط ایاب وذهاب از تهران به تبریز ببینه؟ مشکل شما والبته پرسپولیسیها اینه که آذربایجانیهارو با مثلاً اصفهانیها مقایسه می کنی در حالیکه پرافتخارترین تیم لیگ سپاهانه اما یک دهم پرسپولیس واستقلال تو اصفهان طرفدار نداره والبته اوضاع در شیراز واهواز بدتر هم هست ضمن احترام به باشگاههای بزرگ استقلال وپیروزی تهران بهتره در قضاوت ودرمقام مقایسه این مورد را لحاظ کنند وگرنه قضاوت ونظر آنها فاقد شرایط اولیه برای طرح وبحث خواهد بود
۱۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۴:۲۶
10
6
علی
عه اقا خودشون اعلام کردن طرفداری تو ورزشگاه نخواهند داشت دیگ دعوا نداره که چرا کاسه داغتر از اش میشید خب!؟؟؟
۱۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۰۳:۰۷
پاسخ
36
18
farimah
تو فوتبال ایران انگار زور و بازو به قوانین فیفا و فدراسیون میچربه!خب همه جای دنیا ده درصد واسه مهمانه دیگه....
۱۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۵۹:۲۸
پاسخ
6
67
سرخ نهاد
یعنی چی؟ چرا؟ طرفدارای پرسپولیس و استقلال داره بهشون توهین میشه. تو تبریز هر اتفاقی میفته اشکال نداره ولی استقلال و پرسپولیس همیشه مظلومن. واقعا این سالها تو خوزستان و تبریز اتفاقای خوبی رو شاهد نبودیم.
۱۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۵۸:۱۱
پاسخ
18
92
تراکتور
مقصرهمه این اتفاقات هم تیمی نیست بجزپرسپولیس
۱۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۳:۴۶
14
12
amir tr
خداییش تصویر بیبن و ابهت را دریاب یاشاسین تراختور یاشاسین اذربایجان
۱۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۴۱:۳۱
پاسخ
113
28
در پاسخ به زاهد
سرخ ابی ها به غیر دربی از کی ورزشگاه رو پر کردند در ضمن میدونی چی سوزش داره اینکه ۱۵ هزار نفر تراکتور و تو ازادی تشویق کنه و ۲۰ نفر بیشتر نتونن تو یادگار امام بیان اگه این پرطرفدار:)
۱۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۶:۰۴
18
7
زاهد
تراکتور فقط اوایل که اومدن لیگ برتر ورزشگاه رو پر کردن بعدا سیری زد به دلشون دیگه به زور چند هزار میومدن مگه بازیای استقلال پرسپولیس واقعیت تلخ
۱۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۳۱:۰۵
8
53
حسین ص بهشهر
ببینین به گیا دارن میگن تصویر رو ببین ابهت رو دریاب ،داداش سرخ ابی ها چند برابر این ظرفیت رو هم چندین ساله دارن پر میکنن وبصو رت وحشتناک برای حریفان جهنم میسازند ،اینها رو برین به تیمهایی چون سایپا و نفت و غیره،تیکه بندازین
۱۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۵۲:۲۷
20
87
قرمز کبیر
مگه قانون نیست ک ده درصد از ورزشگاه جایگاه تیم مهمانه؟ اگه هم هواداری نباشه اون جایگاه ده درصد باید خالی باشه ... این تراکتوریا هم خوب هر کاری دلشون خواست انجام میدن ، کسی هم حرف بزن نیست
۱۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۳۸:۴۲
پاسخ
14
93
حامد تراختور
آقا این که دیگه بحث کردن نداره . یعنی سر ابتدایی ترین مسایل مشکل داریم . همه جا 10 درصد متعلق به میهمان هستش . دیگه این بحث های خنده دار واسه چیه ؟؟؟؟؟؟؟
۱۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۲۰:۲۱
پاسخ
5
94
قرمز بی افتخار
چرا تو لیگ ما قانون فیفا اجرا نمیشه آخه دیگه 10% حق میهمان هست و ای کاش این قانون به طور کامل اجرا بشه که جذابیت لیگ بیشتر بشه.اینکه یه تیم تماشاچی داره یا نداره به کسی ارتباط نداره باید قانون اجرا بشه نه اینکه با ماده و تبصره پیش بريم .
۱۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۱۸:۱۱
پاسخ