برد الاتحاد سودی نداشت/النصر امارات دوم شد، نماینده عربستان حذف

برد الاتحاد سودی نداشت/النصر امارات دوم شد، نماینده عربستان حذف

4201
21:35
15 اردیبهشت 1395
وبسایت رسمی برنامه نود - پیروزی الاتحاد مقابل سپاهان برای این تیم سعودی سودی نداشت و النصر امارات با تساوی مقابل لوکوموتیو به عنوان تیم دوم صعود کرد.

وبسایت رسمی برنامه نود - پیروزی الاتحاد مقابل سپاهان برای این تیم سعودی سودی نداشت و النصر امارات با تساوی مقابل لوکوموتیو به عنوان تیم دوم صعود کرد.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از فارس، در ادامه هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، الاتحاد عربستان موفق شد سپاهان را شکست دهد و در انتظار نتیجه دیدار النصر امارات مقابل لوکوموتیو ازبکستان بود که با تساوی صفر بر صفر این دیدار سعودی‌ها از گردونه رقابت‌ها حذف شدند.

النصر امارات و الاتحاد عربستان در امتیاز 9 مشترک شدند اما در بازی رودررو تیم اماراتی عملکرد بهتری داشت و این تیم صعود کرد.

در این گروه لوکوموتیو ازبکستان به عنوان تیم اول صعود کرد.

 

2020

نظرات کاربران
ابی آبیییییییی
سپاهان واقعا ضعیف بود دم ذوب آهن با تراکتور گرم آبرو داری کردن.سپاهان چوب بازیکن سالاری شو خورد نویدکیا سپاهانو ب حاشیه برد
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۳:۲۱:۳۳
پاسخ
0
12
میلاد
ماشالا سپاهان یک تنه آبرومونو برد تو آسیا،در عوض تراکتور و علل خصوص ذوب آهن ترکوندن ایوووول
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۴۹:۲۶
پاسخ
0
14
هوادران مایلی کهن
گرچه سپاهان نتوانست با برد مقابل الاتحاد ابروی ایران را بخرد حداقل سپاهان باید میبرد ولی خدا را شکر که تیم عربستانی حذف شد این از کسب جام قهرمانی اسیا برای ما بیشتر ارزش دارد
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۴۲:۲۳
پاسخ
1
8
عصرپرسپولیس
خدا شکر که حذف شدند! انشاءالله که تیم ملی عربستانم حذف بشه! نتونه بره جام جهانی! اصلاً آل سعودو چه به فوتبال
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۳۲:۱۲
پاسخ
0
19
ss
الهی شکرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر ر که عربستانیو نیمد بالا
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۲۴:۵۷
پاسخ
0
13
حمیدرضا
انشاءالله سومیشونم ذوب آهن حذف میکنه میمونه یه نماینده با این همه ادعا که دارن بسشونه دیگه
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۲۲:۳۱
پاسخ
0
14
میلاد
خدا رو شکر حداقل تراکتور میتونه تو ایران بازی کنه.
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۲۰:۴۵
پاسخ
1
13
محمد
اینا سپاهانن و حالا حالا قهرمانن!!!!!! آبرو حیثیتمونم بردن جلو عربا از ذوب آهن یاد بگیرید اگه پروفسور نوید کیا باعص رفتن آقای فرکی نمی شد الان سپاهانم تیم اول صعود می کرد و اینجوری دبل نمی خورد!!!
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۱۳:۱۹
پاسخ
5
27
سام
جا داره یک خسته نباشید بگم به تیمی که حالا حالاها کیسه ی گل تیم های عربی هست! خسته نباشی دلاور،خدا قوت پهلوان!
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۰۹:۵۳
پاسخ
1
19
ضاضا تراختوری
خدارو شکر که الاتحاد بالا نیومد. کاش الهلال هم حذف میشد که یه خلاص چهار گانه میگفتیم به سعودی ها
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۰۹:۳۴
پاسخ
0
23
کاظم
واقعا جای ناراحتی داره.عربستانی ها آخر به هدفشون رسیدن.
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۰۹:۲۷
پاسخ
1
16
مسعود گل باشی
ماشالا سپاهان که ابروی مارو برد و همچنین تراکتور سازی که از ترس استقلال کاری کرد جلو دشمن خونیمون ببازه متاسفم
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۰۹:۰۵
پاسخ
18
17
تیراختورچی
خدا رو شکر یادگار واسه النصری ها جهنم می کنیم.
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۰۷:۴۸