بررسی ادعای عجیب کالدرون؛ چرا پرسپولیس جونیور را انتخاب کرد؟

بررسی ادعای عجیب کالدرون؛ چرا پرسپولیس جونیور را انتخاب کرد؟

26804
17:27
30 مهر 1398
توجیه کالدرون برای خرید جونیور، از کیفیت او در پرسپولیس هم عجیب‌تر بود.

به گزارش وبسایت نود، پرسپولیس مدت‌هاست، نیاز به یک مهاجم گلزن در کنار علیپور دارد و این فصل برای حل این مشکل با جونیور قرارداد بست. بازیکنی که نتوانسته توقعات را برآورده کند. جونیور تا اینجای فصل گل نزده، موقعیت‌های خوبی از دست داده و گاهی حتی در کنترل ساده توپ هم ضعیف عمل می‌کند. تا حدی که در بازی این هفته با پیکان، کالدرون بین دو نیمه او را تعویض کرد.

کالدرون که بخاطر انتخاب او تحت فشار قرار دارد، در جواب دلیل خرید چنین مهاجمی، رسما نارضایتی‌اش را از عملکرد او نشان داد اما توجیه عجیبی آورد. او گفت با 550 هزار دلار، نمی‌شد مهاجمی بهتر از جونیور جذب کرد. ادعایی که با بررسی قرارداد مهاجمان خارجی لیگ برتر، کمی عجیب به نظر می‌رسد.

کی‌روش استنلی، آقای گل فصل پیش لیگ برتر و یکی از گرانقیمت‌ترین مهاجمان فوتبال ایران، قراردادی دو ساله به ارزش 860 هزار یورو بسته است. یعنی او میانگین سالی 430 هزار یورو معادل 480 هزار دلار دستمزد می‌گیرد. مبلغ اولیه درخواستی خود کی‌روش هم بر اساس شایعاتی که تابستان در رسانه‌ها منتشر شد، 600 هزار دلار بود. منشا به عنوان یکی از مدعیان آقای گلی لیگ در پیکان، با پرسپولیس قراردادی 350 هزار دلاری بست و حتی تیام که از بهترین لیگ‌های اروپا به ایران آمده بود، قراردادی 600 هزار دلاری با استقلال داشت که آن را زیر پا گذاشت و از ایران رفت. لوسیانو پریرا، دیگر آقای گل فصل گذشته لیگ هم از فولاد، کمتر از جونیور دستمزد می‌گیرد.

با این شرایط، و البته اسامی که با همین رقم در تابستان به پرسپولیس نزدیک شده بودند و بعضی از آن‌ها سابقه آقای گلی در لیگ دیگر کشورها را داشتند، توجیه کالدرون برای عملکرد جونیور از نمایش او هم عجیب‌تر است. بازیکنی که ضعیف‌ترین رزومه را بین همه گزینه‌های پرسپولیس داشت اما جلوتر از همه آن‌ها، پای میز قرارداد با سرخپوشان نشست.

22330

نظرات کاربران
آبی به رنگ آسمان
توی این 20سالی که فوتبال رو دنبال میکنم هیچوقت کسی رو اینقدر هوچیگر ندیده بودم خودش اول فصل میگفت جونیور بازیکن باکیفیتی هستش که خودم تضمینش میکنم بعد از چندتا بازی که ضعیف عمل کرد گفت انتخاب من دیاباته بوده که ما پول خرید اونو نداشتیم الانم که جونیور هربازی بدتر و ضعیفتر از بازی قبل نشون میده میگه بااین پول فقط میشد همچین بازیکنی خرید بابا ما اگه این پول رو داشتیم الان تیام و جباروف رو داشتیم.به مسئولان پرسپولیس پیشنهاد می کنم تا کالدرون بیشترازاین آبروی باشگاهشون رو نبرده ممنوع المصاحبش کنن
۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۶:۰۸
پاسخ
74
183
تراکتور با ۳۵ میلیون طرفدار
چقدر پرسپولیسی ها منتظر جونیور جون بودن.. بفرمایین اینم اقای گل برزیلیتون. خخخ
۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۳:۰۷
پاسخ
110
140
فرهاد
این را با خط درشت در سایت نود به یادگار بنویسید : پرسپولیس را با کالدرون در پایان این فصل فقط در میانه جدول جستجو کنید! .
۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۳:۳۲
پاسخ
80
135
پدرام
وقتی برای تیم بزرگ پرسپولیس مربی ای انتخاب میکنیم که بزرگترین افتخارش بازی کردن کنار مارادونا است و کارنامه چندان موفقی در عرصه مربیگری ندارد نتیجه میشود دروغی که برای توجیه چرائی جذب بازیکن بی کیفیت و بی خاصیتی مثل جونیور ارائه میدهد .
۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۱:۳۱
پاسخ
48
108
علی
هایجکت پرسپولیس به تراکتور خخخخ شما فقط هایجکت بزنید، دوس داریم .
۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۱:۲۸
پاسخ
136
69
سید محمود
داداش شما تا مدتها هایجک رو فحش می‌دونستید حالا که معنیش رو فهمیدید نمک میریزی؟
۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۲:۲۳
26
158
Wien
کاشکی یه روزی بیاد پشت پرده ورود و نحوه قراردادبستن تمامی بازیکنان خارجی و حتی داخلی روشن بشه و بفهمیم چه کسانی از این قراردادها چه سودها و چه پورسانتهایی گرفته اند،مطمئنا اسامی دلالان،مدیربرنامه ها بگیر تا مدیرعاملان و مربیان و پیشکسوتان و ..... بر ملا میشه.
۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۹:۳۲
پاسخ
2
234
پرسپولیسی گرگان
دشمنا سو استفاده نکن از اب گل الود ماهی بگیرن. اشتباه اقای عرب و مربی بود این هم اشتباهات مرگبار مرتکیب شدن به قیمت از دست دادن میلیاردها تومن پول هنوز ایا درس نگرفتین؟تا کی؟ایا اقای عرب نباید پاسخ گو باشه
۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۶:۵۱
پاسخ
28
106
مهدی
ویلموتس و کالدرون چجوری با رزومه ان خدا میدونه!! اون از ویلموتس که ترکیبی ماورایی چیند!! اسمشم گذاشتن بازی هجومی!! کم بود قوچی بجای بیرانوند دروازه وایسته استفاده از عناصر هجومی بازی هجومی نیست! اینم از این کالدرون! چه جونیور چه هرکس دیگه! قبل قراراداد ازاینا تست میگیرن چجوری ادعا دارن کالدرون هم دوره مارادوناست بعد ندیده این بازیکن یک پاس بغل پای سادرو که بچهای زمین خاکی تو ایران چشم بسته بهم میدن یادنداره وداره نجومی میگیره! دفاعم میشه ازش!
۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۴:۳۰
پاسخ
32
118
وریا
کالدرون سرمربی هوچیگران وانصاری فرد مدیر عاملشون خیلی خیلی زیاد بهم میان
۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۵:۱۲
پاسخ
105
150
محسن
متاسفانه همیشه این موارد بوده و هست.قرمز و ابی هم نداره.امروز پرسپولیس.روز دیگه استقلال. این نتیجه مدیریت دولتی هست.چون مدیران میدونن که جوابگوی کارهاشون نیستند.
۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۲:۵۷