بررسی عملکرد مهاجم برزیلی تراکتور؛ آمار متناقض گلزنی!

بررسی عملکرد مهاجم برزیلی تراکتور؛ آمار متناقض گلزنی!

15395
12:05
31 تیر 1398
این چپ پای برزیلی، توانایی بازی در پست مهاجم هدف و گاهی هم وینگر را دارد.

به گزارش وبسایت نود، تراکتور مهاجمی را خرید که به‌جز یک مرتبه، در پایان هر 11 فصل اخیر تیمش را عوض کرد. مازولا مهاجم 30 ساله برزیلی که روز قبل با تراکتور به توافق رسید، در این یازده سال در برزیل، پرتغال، ژاپن و چین بازی کرده است. هر چند که در دو فصل از سه فصل اخیر، خانه‌نشین بود و بازی نکرد. مجموعا در سه فصل اخیر او فقط یک گل زده و یک پاس‌گل داده است. البته پیش از آن کیفیت بالایش را با 14 گلی که در سوپرلیگ چین زده بود، اثبات کرد. البته به جز آن یک‌فصل، هیچ گاه گل‌های زده مازولا از عدد 6 عبور نکرده بود. 

فصل به فصل با مازولا

2008-09: مازولا در سائوپائولو حضور داشت ولی حتی یک دقیقه هم نتوانست در سطح اول لیگ برزیل بازی کند و در همه مسابقات یا روی سکو می‌نشست و یا روی نیمکت.

2009-10: نیمکت‌نشینی در سائوپولو منجر به جابجایی او شد. مازولا به گوارانی رفت و شروع طوفانی داشت. او در اولین بازی‌اش در لیگ سری آ برزیل، گل زد و در دو مسابقه بعدی هم پاس گل داد. مازولا از هفته یازدهم تا چهاردهم موتور گلزنی‌اش راه افتاده بود و در چهار هفته متوالی گل زد. این بازیکن در آن فصل 29 بازی کرد و 6 گل زد، 5 پاس‌گل داد.

2010-11: نمایش نسبتا خوب مازولا در لیگ سری آ برزیل، چند مشتری را هم برای او به همراه داشت. مازولا در نهایت به جی‌لیگ ژاپن رفت و برای اوراواردز بازی کرد. جونیو لوپز نتوانست در ژاپن انتظارات را برآورده کند و فقط 3 گل زد و 1 پاس‌گل داد.

2011-12: چین، مقصد بعدی لوپز بود. مازولا در اچ‌زد گرینتون بیشتر از اینکه گل‌زن باشد، گل می‌ساخت. او در 20 مسابقه 3 گل زد، 5 گل ساخت.

2012-13: برای اولین بار در دوران حرفه‌ای مازولا، او در پایان فصل تیمش را تغییر نداد. مازولا در فصل دوم حضور در گرینتون هیچ گلی نزد و 9 گل ساخت.

2013-14 (نیم‌فصل اول): مازولا از چین به پرتغال رفت و برای پورتیموننزه بازی کرد. او در هفت مسابقه، 2 گل زد و این تیم را ترک کرد.

2013-14 (نیم‌فصل دوم): مازولا زمانی که فیگورنزه هنوز به لیگ پایین‌تر سقوط نکرده بود، پیراهن این تیم را نیز پوشیده بود. او در ده مسابقه‌ای که برای این تیم در لیگ برزیل بازی کرد، 3 گل هم زد.

2014-15(نیم‌فصل اول): در این فصل لوپز در برزیل ماند و حتی تصمیم گرفت که در لیگ B هم بماند، ولی باز تیمش را تغییر داد. او به سی‌آرا اسپورتینگ رفت و در 15 مسابقه، یک گل زد و یک پاس‌گل داد.

2014-15(نیم‌فصل دوم): در نیم‌فصل مازولا به سطح اول فوتبال برزیل برگشت، ولی در 4 مسابقه‌ فیگورنزه که بازی کرد، نه گلی زد و نه پاس‌گلی داد.

2015-16 (نیم‌فصل اول): مازولا برای نیم‌فصل به پورتیموننزه برگشت ولی در هیچ مسابقه این تیم حضور نداشت.

2015-16 (نیم‌فصل دوم): در نیم‌فصل دوم به لیگ چین رفت و پیراهن هنگ‌فنگ را به تن کرد. او در این باشگاه 14 گل زد و 4 پاس‌گل داد. 

2016-17: لوپز یک فصل کامل خانه نشست و اصلا بازی نکرد.

2017-18: تیم لیگ دویی کلاب دی‌ ریگیتس برزیل مقصد بعدی این بازیکن بود. مازولا در این باشگاه عملکرد خوبی نداشت و در 19 مسابقه فقط 1 گل زد و 1 پاس‌گل داد.

2018-19: مازولا یک فصل دیگر را هم خانه نشست.

14001

نظرات کاربران
محمد
رقیب های سختی تو تراکتور داره
۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۷:۰۶
پاسخ
2
17
کوهمره.جروق
خخخخخخ آمار را ببینید حیف این پول ها که معلوم نیست از کجا میارن
۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۱:۳۹
پاسخ
32
13
اسطوره ی دوپینگی
اینا اگه پوگبا رو هم بگیرن بازم قهرمان نمیشن D: علتشم طرفدارای بی ظرفیت و بی جنبه ایه که تحمل باخت ندارن P: حتی سابقه داشتن وسط زمین زدن زیر گوش کاپیتان خودشون =))
۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۹:۰۶
پاسخ
37
24
سپاهان اصفهان
به امید موفقیت باغیرتهای تراکتور و سپاهان
۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۷:۱۵
پاسخ
74
70
کابوسی بنام تراختور
همچنین.به امید بردهای تیم های باشرف و بافرهنگ وفوتبال بلد ایران....تراختور...سپاهان
۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۱:۳۹
21
32
مسعود گل باشی
چه بازیکن خوبی خخخخ
۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۲:۳۵
پاسخ
36
57
رائول
اینو از لپ لپ پیدا کردن...
۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۵:۳۰
پاسخ
52
95
تراختورچی
ایشون وینگر تشریف دارن نه مهاجم ولی تو پست مهاجمن هم میتونه بازی کنه ، مگه سوگیتا که وینگره چقدر گل زده ؟
۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۴:۴۹
پاسخ
44
75
فقط ترکتور اذربایجان مهم هستش
بازیکن فصل کذشته ی خارجی ترکتور هم کارنامه خوبی نداشتن . استوکس . اروین . یا همین سوکیتا . ولی تیم های پایتخت برای به خدمت گرفتن استوکس سر دست می شکندن . با خودمون تعارف نکنیم هیچ بازیکنی سطح بالایی در دنیا به ایران نمی یاد . حالا ترکتور باشه چه دو تیم پایتخت چه باشکاه دیگه ایران . اگه باشگاه ایرانی بتوند بازیکن های معمولی خارجی رو جذب کنند اون ها در فوتبال ایران به فوق ستاره تبدیل می شن . کارنامه این بازیکن شبیه استوکس هستش دیدید که استوکس در لیگ ایران ستاره بود ولی یک تیم دسته یک ناشناس ترکیه پیوست . ایشون همین طور هستن ایشون تبدیل به یک ستاره لیگ برتر خواهد شد مثل استوکس .
۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۲:۴۰
پاسخ
36
72
محمد قاسمی
عجب تحفه ای..گرچه نمیشه کیفیت یکی رو اینجوری دقیق تشخیص داد اما آمار تا حدودی میرسونه طرف چکاره ست...زنوزی اینهمه وضع مالی خوبی داره خوب بره یک بازیکن بزرگ رو بخره...استوکس که آمار خوبی داشت نتونست کمک شون کنه برای قهرمانی...این که هیچی..
۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۲:۱۶
پاسخ
41
39
اریا
الان ایشون تو تیم ملی برزیل بازی کرده یا دوسال اخیر تو سطح 1 توپ زده؟ اهان یادم نبود قوانین من دراوردی فقط برای استقلال هست
۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۲:۵۸
پاسخ
64
11
مافیای سرخ
با چه منطقی تراکتور این بازیکن رو جذب کرده؟!!!! به هرحال امیدوارم موثر باشه برای تراکتور
۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۹:۱۶
پاسخ
87
81
فرگی
زنوزی و دنیزلی فوق تخصص خرید بازیکنان از رده خارج .
۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۸:۰۶
پاسخ
69
89
امیر تراختورچی
مثل گولچ و اکراینیهاونیومایرو الحاجی گرو و ...
۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۰:۲۰
34
42
کرال
بازیکن خوبیه هستش که با نظر دنیزلی به تیم اومده بعدشم بازیکنای خارجی عین هندونن تا بازی نکنن عیارشون معلوم نمیشه ولی بیشک خیلی بهتر از بودمیرو گرو و خیلیای دیگس بازیشو دیدم بیشتر شبیه پاتوسی هستش تراکتور قهرمان
۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۲:۱۸
پاسخ
71
77
مهدی
به هـر حـال قهـرمانی , قهـرمانیه دیـگه حتـی اگـه بـرا دو دقیـقه باشـه.
۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۴:۳۹
31
27
قرمز من
تراکتور قهرمانو خیلی خوب اومدی :))
۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۴:۲۸
31
31
ارتش‌سرخ‌آسیا
بااین آمار ضعیف چطور راضی شدن باهاش قرارداد ببندن.شما که دارین خرج میکنین.حداقل یکم بیشتر خرج کنین.بازیکن با کیفیت تری رو استخدام کنین.حداقل میدونین که پول تون هدر نرفته..چندتا بازیکن جوون هم از بازیکن باکیفیت یه چیزایی یادمیگیرن. الان این اومده تازه میخواد از بازیکنای تراکتور یه چیزایی هم یاد بگیره. یا بازیکن خارجی نخرید..اگر هم میخرید یه بازیکن خوب بیارید.
۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۳:۰۲