بررسی پرونده تبانی در تبریز با حضور نصیرزاده، مهاجری و براتی روی خط برنامه نود

بررسی پرونده تبانی در تبریز با حضور نصیرزاده، مهاجری و براتی روی خط برنامه نود

7286
01:32
21 اسفند 1397
بازی مشکوک به تبانی تراکتورسازی و ماشین‌سازی در برنامه نود بررسی شد.

به گزارش وبسایت نود، هوشنگ نصیرزاده، احمدرضا براتی و رضا مهاجری روی خط برنامه نود آمدند و با عادل فردوسی‌پور به گفت وگو پرداختند.

فردوسی‌پور: طبق قوانین AFC یک شخص یا شرکت نمی‌تواند هم‌زمان مالکیت دو باشگاه را در اختیار داشته باشد. در این زمینه توضیحی دارید. درباره شوخی هایی که با تغییر ورزشگاه کردند و ...
نصیرزاده: آقای فردوسی‌پور کی گفتند ورزشگاه تغییر کند؟ موضوع طنز می‌تواند شبهه ایجاد کند. این موضوع بیشتر بین هواداران رقیب ما مطرح بود. سالیان گذشته تراکتور شانس زیادی نداشت و کاندید سقوط هم بود. اما امسال کهکشانی است و به قول برنامه شما خط حمله اش بالاتر از سطح ایران است، امسال هوادار زیادی برای تماشای بازی تراکتوری به ورزشگاه آمد. ما شهر را اداره نمی‌کنیم و باشگاه را اداره می‌کنیم. اداره کنندگان شهر این تصمیم را گرفتند. ورزشگاه ما بیشتر از 9هزارنفر جا ندارد. بازی قبل که حدود 60هزارنفر آمده بودند باعث شد این تصمیم گرفته شود و بازی به یادگار امام منتقل شود و ما هم با دستور سازمان لیگ به آن‌جا رفتیم و بازی کردیم.
شما ما را با رئال و بارسا اشتباه گرفتید. پارسال پنجره نقل و انتقالات تراکتور بسته بود و ما رفت و برگشت به این تیم باختیم. امسال هم به تراکتوری باختیم که سپاهان و استقلال را برده بود. شما توقع داشتید ما برنده شویم؟ در 90 دقیقه بازی در یک یا دو صحنه که بازیکنان ما تمرکزشان را از دست دادند این صحنه ها در برنامه شما هم بزرگ‌نمایی شد. شما تراکتور را آنالیز کردید و گفتید تیم پرقدرتی است. 

فردوسی‌پور: شما مدیرعامل ماشین‌سازی هستید ولی به شکلی واضح از تراکتورسازی حمایت می کنید.
نصیرزاده: شما ما را به مسائلی متهم می کنید که من مجبور به این سمت گیری هستم.

فردوسی‌پور: من شما و آقای زنوزی را مقصر نمی‌دانم و مقصر اصلی فدراسیون است.

نصیرزاده: خود شما هم مقصرید. 40 سال است استقلال و پرسپولیس به این شکل اداره می‌شوند و شما حرفی نزدید.

فردوسی‌پور: درست است و حرف شما صددرصد درست. ولی استقلال و پرسپولیس اگر نگوییم دشمن، رقیب زخم خورده هم هستند و در این شکی نیست. 

نصیرزاده: این حرف شما جنبه حقوقی داشت. ماهیت چیزی از نظر حقوقی زیر سوال رفته است این حرف ها را نداریم. شما نباید مسائل احساسی و حقوقی را دخیل کنید. یعنی ما باید با تراکتوری ها دعوا می‌کردیم؟

فردوسی‌پور: کار اشتباه نباید با کار اشتباه جبران شود.

نصیرزاده: ما باید جواب اشتباهات دیگران را هم بدهیم؟ چرا تصور می‌کنید چیزی که برای ما غیرقانونی است برای دولت قانونی است؟

فردوسی‌پور: درست است اما فعالیت آقای زنوزی در بخش خصوصی فوق العاده است. اما چرا باید این همه شائبه وجود داشته باشد؟ به نظر شخص بنده در این بازی اتفای خاصی رخ نداده است. اما این مسائل باعث ایجاد این بحث ها شده است. شما به عنوان مدیرعامل ماشین سازی چرا قرارداد بازیکنان تراکتورسازی را بستید؟

نصیرزاده: ما مدیرعامل ها با هم همکاری داریم! 

فردوسی‌پور: مگر مدیران تاتنهام برای آرسنالی ها قرارداد می‌بندند؟!

نصیرزاده: بسیاری از مدیران عامل با هم مشاوره می‌کنیم!

فردوسی‌پور: آیا شدنی است آقای فتحی قرارداد بودیمیر را ببندد؟

نصیرزاده: قرارداد بازیکنان جدید استقلال را من نوشتم!

فردوسی‌پور: مدیرعامل یک باشگاه نباید برای باشگاهی دیگر قرارداد ببندد خیلی واضح است!

نصیرزاده: شما درباره قوانین AFC، می‌گوید اشخاص حقیقی و حقوقی نمی‌توانند مالکیت بیش از یک باشگاه را داشته باشند. بحث اکثریت سهام‌داران هم مطرح شده است. 

فردوسی‌پور: آقای زنوزی بعضی بازی ها با شال سبز و بعضی بازی ها با شال قرمز به ورزشگاه می‌رود!

نصیرزاده: وزیر ورزش هم برای استقلال و پرسپولیس به ورزشگاه می‌رود!

در این لحظه صحنه های مشکوک بازی ماشین‌سازی و تراکتور به نمایش گذاشته شد. از نظر عادل فردوسی پور این اشتباهات فوتبالی بودند. 

فردوسی‌پور: به نظر من دلیل این همه شائبه این است که این اتفاق از ابتدای فصل نباید انجام می‌شد.

نصیرزاده: چه اتفاقی؟

فردوسی‌پور: موافقت

نصیرزاده: این اتفاقات بیشتر در دو تیم بزرگ پایتخت است. فضای مجازی را هم که هواداران این دو تیم پر کرده است و ما متهم می‌شویم. آقای فتح الله زاده هم در یک برنامه گفت در یک مورد تبانی صورت گرفت و این موضوعی است که وجود دارد!

فردوسی‌پور: من درک می‌کنم با توجه به موقعیتی که دارید باید از مواضع هر دو تیم دفاع کنید ولی قرارداد بستن شما برای تراکتور را نمیفهمم!

نصیرزاده: من اگر آن‌جا کارشناس باشم مجبورم همه موارد را بگویم. وقتی شعور زیر سوال می‌رود که گزینشی برخورد کنیم.

در این لحظه مهاجری روی خط آمد.

فردوسی‌پور: تا جایی که می‌شد از شما دفاع کردم ولی چرا قبل از بازی در کنفرانس گفتید دوست دارید تراکتورسازی قهرمان شود؟ 

مهاجری: من گفتم تراکتور قهرمان شود و پدیده سهمیه بگیرد. من نه ابتدای فصل در بستن تیم نقش داشتم نه چیز دیگری ولی شرافت کاری خودم را زیر سوال نمیبرم. ما در دوهفته قبل از این بازی بهترین تمرینات را داشتیم و با تمام وجود تلاش کردیم تا در این بازی با تمام قوا ظاهر شویم. من از باخت تیمم حمایت نمی‌کنم ولی این شائبه ها ما را آزار می‌دهد. من نمی‌توانم در روی بازیکنانم نگاه کنم. به دلیل مصدومیت ها و محرومیت ها من مجبور شدم به بعضی بازیکنان استراحت دهم. 

فردوسی‌پور: مشخص است که بحثی وجود نداشته است. اما سناریو طوری نوشته شده است که این شایعات اجتناب ناپذیر است. 

مهاجری: در بازی با پدیده لحظه آخر دفاع ما اشتباه کرد. بازی پیکان دقیقه 95 پنالتی ما گل نشد . این ها تبانی بود؟ نه این ذات فوتبال است. 

فردوسی‌پور: میگویند روز بازی به بازیکنان ماشین‌سازی 30 درصد از حقوقشان را پرداخت کرده اند این درست است؟

مهاجری: این زاییده ذهن آن دوستانی است که ما را زیر سوال می‌برند. تراکتور انقدر بضاعت دارد و انقدر قوی بسته شده است که نیاز به تبانی امثال من ندارد. 

فردوسی‌پور: تراکتور سپاهان و استقلال را راحت برد و حسابی روی فرم است.

در این لحظه براتی رو خط برنامه آمد. 

فردوسی‌پور: درباره مالکیت مشترک من گفتم با هر متر و معیاری شدنی نیست. شما توضیح می‌دهید.

براتی: آقای نصیرزاده مباحثه خوبی با آقای رفیعی داشتند و وقتی آن را شنیدم متوجه شدم که موضع ایشان انکار وضعیت موجود نیست. ایشان می‌پذیرند کنترل و هدایت مشترکی وجود دارد. حتی منکر مقررات فیفا و اساسنامه فدراسیون هم نیستند. سال گذشته فدراسیون در راستای ارتقای قوانین درباره برند و لوگو و بحث حرفه ای سازی AFC و بحث کنترل و هدایت بیش از یک باشگاه توسط یک شخص حقوقی یا حقیقی نقض شده است. پس قابل انکار نیست و آقای نصیرزاده هم منکر این بحث نیستند. بحث ایشان این است که این موضوع صرفا مرتبط با تیم های تبریزی نیست و در فوتبال ایران مسبوب به سابقه است. مثل تیم های نفتی یا پرسپولیس و استقلال که توسط دولت و وزارت ورزش مدیریت و هدایت می‌شوند. اما من شخصا اعتقاد دارم و از آقای نصیرزاده انتظار دارم، یک کار اشتباه نباید مجوز ادامه و تداوم اشتباهات بعدی باشد. من فکر می‌کنم آقای زنوزی که سرمایه شان را در بخش خصوصی آورده اند، اگر تمام این دانش و سرمایه را در یک تیم متمرکز کنند، هم جلوی اشتباهات گرفته می‌شود، هم موفق تر خواهند بود و این بحث یک بار برای همیشه تمام خواهد شد. 

فردوسی‌پور: تنظیم قرارداد بازیکن تراکتورسازی توسط آقای نصیرزاده اشکال ندارد آقای براتی؟

نصیرزاده: در ایران سه تیم از جمله نفت و نفت نوین، فولاد و فولاد نوین، سپاهان و سپاهان نوین یک هیات مدیره داشتند. حرف ما در آن مقطع آن بود که مدیران عامل این سه، یک نفر بودند. ما در حال حاضر هیات مدیره و مدیرعامل متفاوت داریم. پس موضوعی که درباره سپاهان نوین مطرح کردیم هنوز هم بر آن استوارم. اگر می‌خواهید موضوعی را بررسی کنید درست بررسی کنید. هرکس قضاوت می‌کند در جایگاه پروردگار می‌نشیند. شما چرا فقط بخش خصوصی را روی خط آورده و می‌گویید دو تیم دارید؟ چرا وزیر صنعت معدن و تجارت را برای باشگاه های خودروسازی روی خط نمی‌آورید؟ 

فردوسی‌پور: شما در رادیو صحبت می‌کردید و من هم آن را گوش کردم. شما گفتید نفت مسجدسلیمان...

نصیرزاده: بگذار خودم بگویم! آن‌جا در تهران به ما گفتند وحید امیری که سال های دور بازیکن نفت مسجدسلیمان بوده بدون یک ریال به نفت تهران آمد. همین فولاد خوزستان مگر به دسته پایین‌تر سقوط نکرد؟ امتیاز فولادنوین را وزیر مربوطه به فولاد بخشید! 

فردوسی‌پور: ما برای این مثال هایی که زدید بارها آیتم پخش کردیم. چرا آقای ناظمی روی خط نمی‌آید تا پاسخگو باشد؟ ایراد وجود دارد و تردیدی در آن نیست. ما هم بارها بررسی کردیم و این مساله را نقد کردیم و گفتیم باید خصوصی شوند.

نصیرزاده: ما که جلوتریم و خصوصی هستیم. من از شما خواهش می‌کنم پرونده این دو باشگاه تبریزی را بدون بررسی آن باشگاه های دولتی بررسی نکنید. 

فردوسی‌پور: آقای براتی آیا آقای نصیرزاده به عنوان مدیرعامل باشگاه ماشین سازی حرفه ای گری را رعایت کردند که قرار داد بازیکنان تراکتور را بستند؟

براتی: مطالب آقای نصیرزاده در سه بخش است. بخشی قابل تقدیر که خلاف مقررات بودن ماجرا را می‌پذیرند. بخشی قابل قبول است که می‌گویند این مساله تنها اختصاص به این دو باشگاه ندارد. اما بخشی برای من و اهل منطق غیرقابل پذیرش است. مثل این است بگویند چون بقیه اشتباه می‌کنند ما هم می‌کنیم. انگار بگوییم چون فلانی جعل و تبانی می‌کنند ما هم بکنیم. اگر در خانه ما خراب است نباید پنجره آن را هم خراب کنیم. برای احترام به بخش خصوصی، این دوستان سرمایه شان را در یک تیم متمرکز کنند و بقیه تیم ها هم همینطور! چه اشکالی دارد. صنایع، نفت، وزارت فلان، به جای چند تیم یک تیم خوب تشکیل بدهید. اگر لیگ ما 12 تیمی بشود و در عوض بدهکار ترین فوتبال دنیا نباشیم به نظر من بهتر است. 

فردوسی‌پور: آقای براتی فوتبال ما بیمار است و من هم با شما موافقم. 

نصیرزاده: قبل از این که قطع کنم یک سوال دارم. قبل از بازی اگر می‌پرسیدند چه تیمی برنده می‌شود: تراکتور-ماشین‌سازی چه می‌زدید؟

فردوسی‌پور: من برد 1 بر صفر تراکتور را پیش بینی کرده بودم. (پیش بینی اش در اپلیکیشن لیگ هجدهم را نشان می‌دهد.)

نصیرزاده: شما به عنوان یک برنامه پربیننده هرچه در فضای مجازی مطرح می‌شود را نباید توجه رسانه ای کنید. ما بازیکنمان را از تیم امید بازگرداندیم تا برایمان بازی کند. 

براتی: من فقط یک نکته عرض کنم. وقتی مساله ای در مقررات فیفا و AFC و فدراسیون مطرح شده رعایت نمی‌شود اظهر من الشمس است که تخلف است. ولو اینکه اکثر تیم ها آن را انجام دهند.

نصیرزاده: پس استقلال و پرسپولیس چطور؟

فردوسی‌پور: نه آقای نصیرزاده نه ناظمی نه زنوزی و نه سلطانی‌فر نباید سیبل شوند. سیبل باید فدراسیون فوتبال شود که به عنوان متولی فوتبال اجازه این مسائل را داده است. 

1004

نظرات کاربران
محمدعلی
سلام در همه جای جهان چنین موردی امکان ندارد . ابراموویچ وقتی چلسی را خرید .زسکا مسکو را به کس دیگری واگذار کرد. اما لیگ ما چنین نیست و در این لیگ همه چیز امکان دارد . پیشنهاد من « جناب زنوزی برای اینکه قهرمانی تراکتور از همان اول لیگ ممکن باشد تیمهای بیشتری را خریداری کن یعنی (80درصد) تیمهای لیگ برتر را خریداری کن و تمام بازیهایشان را در زمین یادگار امام برگزار کن.
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۵:۱۰
پاسخ
18
1
hadi
تازمانی که استقلال وپرسپولیس هس ن فوتبال ماپیشرفت میکنه ن قانونی داردتماشگرای احساسی که وقتی بچه بودن چش بازکردن این تیمارودیدن چون بقیه تیماپول نداشتن که هربازیکنی یه فصل براتیمش خوب بازی میکردسال بعدمیومدتویکی ازاین تیما یعنی صدسال دیگه فوتبال ماازاینم بدترمیشه دوتاتیم دولتی لیگ دولتی قانونودورمیزنن ونمیشه بری به بقیه بگی که اینجوریه
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۴:۳۸
پاسخ
20
96
Alireza
همه جای دنیا همینه تو لیگ اسپانیا یا بازیکنا میخوان برن رئار یا بارسا.تو ایرانم همینه همه میخوان برن پرسپولیس و استقلال.اخه چرا باید یه بازیکن تلاش کنه که در اینده توی سپاهان یا تراکتور بازی کنه؟تو هرلیگی این دو قطبی هس فقط لیگ انگلیس یخورده متفاوته
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۳:۱۹
18
0
pinar از آذربایجان
ول کنید بااااااااااااو.هرزمان استقلال وپیروزی تفکیک شدن ماهم میشیم.خوشمون میاد حالشم میبریم
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۵:۰۰
پاسخ
48
95
من سرخ دلم.اونم تا وقتی زنده ام.
هر وقت شما اسم تیم های لیگ برتر رو یاد گرفتی بعد بیت نظر بده.هنوز الفبای طرفداری و کل کل رو بلد نیستن بعضی ها ولی ده تا ده تا نظر میدن.
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۱:۰۶
17
3
ابراهیم
به خدا نصیرزاده راست میگه من از خدام هستش که مالک و اسپانسر پرسپولیس از استقلال جدا باشه
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۳:۴۰
پاسخ
6
103
PersePolis
منطق تراکتوری ها و ماشین سازی ها اینه که چون اشکال وجود دارد، بیشتر اشکال ایجاد کنیم!!! ما باید به سمت این بریم ک تیمای سرخابی و غیره کاملاً جدا بشند، من خودم خیلی ازینکه اسپانسر دو تیم سرخابی یکیه شاکی هستم، نه اینکه چون این اشکالات هست، بیایم بیشتر به عقب بریم!! خب فردا یکی بیاد یک سرمربی واسه دو تیم بزاره و بگه دو تیم تبریزی فلان بودن، بعد دو تیم بیان یک بازیکن استفاده کنن، یه نیمه واسه این تیم بازی کنه، یه نیمه واسه تیم دیگه!! مسئله اینه که میخوایم به جلو بریم یا به عقب؟؟ البته اینم باید ذکر کنیم که مقصر اصلی کسایی هستند که این اجازه رو دادند!!! زنوزی قصدش کمک به ماشین سازی است، منتها به حال فوتبال ما باید تاسف خورد که قحط الرجال است و کسی نمیاد ماشین سازی رو بگیره!!! جز تاسف خوردن کاری دیگه نمیشه کرد!!!
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۱:۲۳
پاسخ
48
56
امیر
نه داداش تنها به قاضی نرو..منطق اینه که شما که دوست داری یک نفر مالک یه تیم باشه خب اول از خودتون شروع کنین ببینیم چقدر تو حرفتون صادقین وگرنه حرفی رو که خودتون قبول ندارین برا بقیه نسخه نپیچ
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۳:۵۹
1
17
Tt
در کل حرف مسئولان دو باشگاه اینه که قانونی اگر وجود دارد برای همه اجرا بشه نمیشه فقط برای این دو باشگاه اجرا بشه .تهمت تبانی هم فقط برای به حاشیه بردن تیم قدرتمند تراکتوره البته به نظر میرسه موفق هم بوده. تراکتور اگر بخواد قدرتمندتر ظاهر بشه شاید مجبور بشه ماشین رو فدا کنه با توجه به اینکه شاید خریدار قدری برای ماشین پیدا نشه .تمرکز روی یک تیم علی الخصوص تمرکز مالی شاید بهتر جواب بده اینجوری دهن بدخواهان هم بسته خواهد شد
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۰:۱۷
پاسخ
21
65
حسین
بذار هر جوری دوست دارن فکر کنن اینا اگه راست میگن بیان اول از خودشون شروع کنن و دو تیم سوگولی پایتخت شروع کنن بعد بیان به تیمای دیگه شهرستانی گیر بدن ادمین لطفا
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۶:۰۱
0
13
شاهین
جناب نصیرزاده پیش از اینکه کار اجرایی انجام دهی و آن زمان که به عنوان یک کارشناس همیشه باریک بین در رسانه ها بودی از شخصیتهای مورد علاقه من هم البته. متاسفانه در مقام اجرایی به مغلطه هایی می آویزی که خودت سالها و بارها دیگران را به خاطر آنها نقد کرده بودی. متاسفم
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۲۹:۲۳
پاسخ
46
17
علی
مغلطه اینه که خودت کاری رو که خودت دوست نداری و انجام نمیدی ولی میخوای به هر قیمتی که شده بقیه انجام بدن چرا؟!!
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۷:۲۵
0
11
عشقم و جونم پرسپولیس
قشنگ ترین لحظه مصاحبه عادل اونجا بود که گفت شما مگه مدیرعامل ماشین نیستی چرا اینهمه از تراکتور تعریف میکنی این آقای نصیرزاده همون آدم بود که سر سپاهان نوین داشت خودش رو میکشت خداییش از بحث امشبش خجالت نمیکشید فک نکنم
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۴۶:۳۹
پاسخ
67
20
فوتبال پاک
خجالت رو کسایی باید بکشن که نمیتونن حرف حق رو قبول کنن
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۸:۰۳
0
13
کیومرث
قطعا مالکیت مشترک دو باشگاه توسط یه نفر خلاف قانونه ولی حرفای آقای نصیر زاده هم کاملا منطقی بود . اون چند سالی که استقلال پرسپولیس مساوی می کردن بدون شک به دلیل مالکیت مشترک دو باشگاه و راضی نگه داشتن هواداران دو تیم بود . ضمنا من بازی تراکتور و ماشین سازی رو دیدم یه سر سوزن احساس نکردم تبانی باشه .
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۱۸:۰۸
پاسخ
53
163
شهربابک
۶۶تقلال پاتوسی جهل کرد صیاد منش جعله
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۴:۲۵
0
6
PersePolis
اینکه دو تیم بخاطر ترس از باخت، به مساوی راضی باشن، چ ربطی به مالک مشرک داره؟؟ بعدم یک چیز غلط رو با یک چیز غلط تر نمیشه توجیح کرد!!! فردا هم یک بازیکن بزارن واسه دو تیم، یه نیمه تو این تیم بازی کنه، یه نیمه تو تیم مقابل، بعد بگن تیمای تبریزی یک مالک دارن؟؟ تبانی ندیدی؟ میخاستی مثلا بازیکن شوت کنه تو گل خودش ک شما تبانی تشخیص بدی؟ مسئله این نیست ک ماشین سازی تبانی کرده یا نه، مسئله اینه که این کار از اساس اشکال داره، مثلاً بجای اینکه تو ورزشگاه خودش بازی کنه، تشریف میاره خدمت تراکتور، این یعنی چی؟؟ یعنی طرفدارای تراکتور رو خیلی دوست داره، وقتی میاد تو زمین تراکتور که تراکتوری ها کیف کنن، چطور انتظار داری با زدن گل و امتیاز گرفتن از تراکتور دلشونو بشکنن؟ یجوری میگید تبانی ندیدم، انگار انتظار دارید هر بازیکنی سه تا گل به خودی میزد!! دقیقا منظورتون از تبانی ندیدم رو من متوجه نمیشم، اگه توضیح بدید که منم متوجه بشم ممنون میشم!!!!!
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰:۳۱
50
10
✔✰✰سجاد✰✰✔✔✰S47✰✔
نصیرزاده: انگار بگوییم چون فلانی جعل و تبانی می‌کنند ما هم بکنیم. یعنی جعلپولیس:))؟؟
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۱۰:۳۷
66
5
فرشاد تراختور
اگه مالکیت تراکتور رو بدن به کیروش مالکیت ماشین رو هم بدن به برانکو.بازم چون هواداران این دو تیم خیلی باهم صمیمی اند و مثل سرخابی های پایتخت دشمن نیستن.پس بازم احتمال تبانی وجود داره خخخ.پس به جای کش دادن موضوع.پماد مورد نیاز را تهیه فرمایید
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۱۳:۰۰
پاسخ
89
154
تراختوری زنجان
مااگه قرارباشه سقوط کنیم همه اونایی که مورد دارن ازجمله سرخابیا روباخودمون میبریم، تنهایی هیچجانمیریم، قانون باید برای همه یکی باشه، بعنوان یه تراکتوری کاملا قبول دارم که مالکیت تراکتوروماشین توسط زنوزی اشتباهه ولی به هیچ وجه دوست ندارم تا تکلیف مالکیت مشترک بقیه تیما مخصوصا سرخابیا مشخص نشده تکلیف مامشخص بشه، تکلیف ماوقتی مشخص خواهدشد که تکلیف بقیه هم مشخص بشه، من احساس میکنم آقای زنوزی عمدااینکاروانجام دادن وعمدا داره یه کاری میکنه که همه بفهمن زنوزی مالک دوباشگاهه تاازین راه به مالکیت مشترک بقیه تیما ازجمله سرخابیاومافیاشون پایان بده، شک ندارم اگه تکلیف سرخابیا وبقیه مشخص بشه زنوزی درآن لحظه ماشین رو واگذارمیکنه، البته این احساس منه ومطمئن نیستم شایدم اشتباه حس کردم، درهرصورت آقای زنوزی نباید تامشخص شدن تکلیف سرخابیا، تکلیف ماشین رو مشخص کنه
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۵۵:۲۶
پاسخ
65
92
ج عشقم استقلال
اینجاش رو هم بخون که قانون برای همه یکی باید باشه
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۲:۳۷
0
6
عشقم استقلال
یعنی من هرچی بگم از طنز قضیه کم میکنم خصوصا اونجا که میگه اقای زنوزی عمدا یکاری کرده همه بفهمن مالک دو باشگاهه عزیزم خودت بخون ببین چیا نوشتی خدا نکشتت چقد خندیدم خخخخخخخخخخ
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۲۶:۵۴
133
38
Vahik
نصیرزاده با عصبانیت:فقط من آداب مباحثه روبلدم.همه تیم ها خلاف میکنن.استقلال و پرسپولیس تبانی میکنن.هیچ کس تو ایران قوانین رو نمیدونه.وزیر ورزش و فدراسیون و تمام تیم ها دارن تخلف میکنن. تنها ماشین سازی و تراکتور سازی دارن قانونی عمل میکنن .و......جالبه برام فقط نمیدونم چرا امسال یکدفعه مسئولین شهر تبریز تصمیم گرفتن بازی ماشین که میزبان هم بوده ببرن تو یادگار امام اما سالهای قبل این جوری نبود؟؟واقعا تازه الان فهمیدم چرا فوتبال این مملکت پیشرفتی نداره وقتی حقوق دانهاش این اقای نصیرزاده باشه ///خدایا شکرت
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۵۴:۵۴
پاسخ
127
82
ج Vahik
چرا باید دو تیم دردانه از همه قوانین مستثنی بشن .. اصلا چه معنی داره کسی به تیمای دردانه پایتخت بگه بالای چشتون ابروئه جناب نصیر زاده شما خجالت نمیکشی؟!! بابا بذار اینا هر کاری دوست دارن بکنن چرا مزاحم دردانه ها و گند کاریاشون میشی اصلا چه معنی داره کسی به مالکیت دو تیم سوگولی اشاره ای بکنه نمیدونی قانون برا اینا صدق نمیکنه ؟!! اینا ماورای قانون و حق و حقیقت هستن ؟!! واقعا به حال این کامنت و طرز فکر تاسف باید خورد که دو تیم سوگولی خودشون رو جدا و سوای قانون میدونن بعد میگن همه باید طبق قانون عمل کنن نه داداش قانون برای همه است ادمین بچاپ
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۱:۲۷
0
10
تراکتور و یوونتوس
اتفاقا شما فوتبال نمیبینی،سالهای قبل هم گسترش فولاد وقتی میزبان بود بازی هاش با تراکتور تو یادگار امام بود،در ضمن خوبه همین دو سال پیش تیم هایی مثل نفت تهران،راه اهن،پیکان،سایپا ووووو باید بازی رفت و برگشت رو تو همین ازادی برگزار میکردند، ادمین بچاپ بیطرفی
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۲:۳۸
13
52
محمد مهدی
تا مالکیت سوگلی های پایتخت نشین درست نشه فوتبال مملکت درست نمیشه. مرگ فوتبال ایران همون روزی بود که فائقی معاون تربیت بدنی رفت تو رختکن استقلال و گفت چون چند تا اخراجی دادند باهاشون مدارا کنید !!! بله دوست عزیز هنوز اونقدر فراموشکار نشدیم که این سیاه بازی امثال شما یادمون بره !!!
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۳:۴۰
12
46
پدرام
واقعاً جای تاسف برای فوتبالی که حقوق دانش آقای نصیرزاده باشد
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۹:۴۰
46
12
هادی
داداشم بازی تراکتور با تیمهای همشهری همیشه تو یادگار بوده به جز 1 سال و نیمی که یادگار امام دست تعمیر بوده برو یه تحقیق بکن بعد نظر بده
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۰:۴۹
8
46
بندرشرفخانه
اکثرا بازی هردو تو یادگار بوده یه سرج کنی میفهمی
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۸:۳۷
6
49