بروان: نتیجه دیدار با استقلال منعکس‌کننده واقعیت‌های بازی نبود

بروان: نتیجه دیدار با استقلال منعکس‌کننده واقعیت‌های بازی نبود

6294
23:04
27 فروردین 1397
سرمربی آرژانتینی تیم الهلال عربستان شکست برابر استقلال را مطابق واقعیت‌های بازی ندانست.

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی آرژانتینی تیم الهلال عربستان شکست برابر استقلال را مطابق واقعیت‌های بازی ندانست.

به گزارش وبسایت نود، خوان بروان در نشست خبری پس از بازی امشب (دوشنبه) هفته پایانی گروه D لیگ قهرمانان آسیا میان تیم‌های الهلال و استقلال که با نتیجه یک بر صفر به سود تیم ایرانی پایان یافت گفت: از زمانی که سرمربی تیم الهلال شدم سختی‌های زیادی از مصدومیت بازیکنان کشیدیم و این مسئله تا پایان دیدارهای ما در لیگ قهرمانان آسیا وجود داشت. دلیل اصلی حذف ما همین مصدومیت‌ها بودند.

سرمربی الهلال سپس با اشاره به نتیجه بازی با استقلال اظهار داشت: نتیجه به‌دست‌آمده هرگز منطبق بر واقعیت‌های درون زمین نبود. بازی خوبی را انجام دادیم و فرصت‌های زیادی داشتیم. به خوبی از فرصت‌ها نتوانستیم بهره ببریم و شکست را پذیرا شدیم.

وی گفت: امروز قراردادم با باشگاه الهلال پایان یافت و درباره آینده کاری‌ام با مدیران جدید باشگاه مذاکره خواهم کرد.

الهلال عربستان با 2 امتیاز قعرنشین گروه D لیگ قهرمانان آسیا شد. از این گروه تیم‌های استقلال و العین امارات به مرحله بعدی صعود کردند.

 

1004

نظرات کاربران
Saeed
در جواب مرجان همین تیم الهلال ک میگی تیم دومش بود اگه با پرسپولیس بازی میکرد رفت وبرگشت می بردش,در ضمن پرسپولیس ب السد هم 3_1 باخت.
۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۲:۵۲
پاسخ
2
15
پسر قشقایی
داداش تو دیگه از مصدومیت حرف نزن دل ما هم خونه اخه پانزده بازیمن سالم داشتیم اونم یکیش مصدوم شد مجبور بود از دفاع حمله دروازه بزار هافبک دیگه اخریا فک کنم میخواست حسین حسینی رو با تیام تعویض کنه
۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۲۴:۲۸
پاسخ
8
59
حامی
استقلال سه تا از بازیکنای اصلیش رو نداشت..امیدابراهی و روزبه و سید مجید..رئال هم یه روز راموس رو فقط نداشت سه تا از یوونتوس خورد..حالا ما سه تا بازیکن اصلیمون نبود..منطقم ارزوست
۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۷:۳۶
1
13
منطقی جان
داداش وقتی یه تیم بازیکنای اصلیش نیست نیست. بله داداش من اون بازکنای رو مقایسه میکنم با نبود ابراهیمی و روزبه چشمی و کریمی و قاعدی و پادوانی و حسینی با مصدوم شدن اول بازی باقری وریا و خسرو و تیام و فرشید هم تازه از بند مصدومیت رها شدن کیفیت شون پایینه داداش با همین بازیکنا الهلال صدر عربستانه دوست عزیز سطح گروه بالا تر از درک بعضیاس شما 4 بار با همین الهلال بازی کردین فقط تو یه بازی نفهمیدیم چی شد به خدا الهلال اون کابوسی که فکر میکنید نیست همینه
۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۱۵:۵۷
1
16
منطقی
داداش یه جوری میگی مصدوم داشتیم انگار مصدومهای استقلال هم سطح مصدومای اونا بود! کارلوس ادواردو و خریبین و سالم الدوسری و نواف العابد رو مقایسه میکنی با...؟ میدونی مثل این میمونه الان نصف بازیکنای بارسا مصدوم شن بعد ببریشون بعد اونا بگن بازیکنای اصلی ما مصدوم بودن شما بگی خب ما هم مصدوم داشتیم!! این کجا و آن کجا!!
۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۲۲:۵۴
55
17
میثم بارسایی
دبل رئیس آسیا رو فقط یه تیم میتونه انجام بده... اونم تیمی نیست جززززز استقلال بزرگ غول آسیا... افتخار میکنم استقلالی ام
۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۳۹:۳۵
پاسخ
27
145
عجب
خوشم میاد که بازی استقلال و الهلال آنقدر زیبا و مهم بود که پرسپولیسی ها هم نشستند بازی را دیدند. فکر کنم باتوجه به گل خودی یک ایرانی در تیم السد در همان اول بازی، خیالشان بابت برد راحت شده و انگیزه دنبال کردن بازی تیم محبوبشان را از دست دادند و پیگیر بازی باکیفیت سرورشون شدند که به دربی آسیا بین دو غول بزرگ آسیا معروف است، دیدند!
۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۳:۱۴
3
25
محسن
تیم دوم الهلال هم نبود بازیکنا سوم شو گذاشته بود.
۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۲۳:۳۰
70
23
پسر ایتالیایی
بیدار شو!!!! این الهلال با این ترکیبی که تو زمین گذاشته بود در حد سیاه جامگان هم نبود. ولی بازم به زور دیرک دروازه بازی رو بردید