بلاتکلیفی؛ آخرین وضعیت طارمی با الغرافه

بلاتکلیفی؛ آخرین وضعیت طارمی با الغرافه

21377
10:23
30 خرداد 1398
مهاجم ایرانی الغرافه هنوز از این تیم جدا نشده است اما در فهرست فصل بعد آن‌ها هم جایی ندارد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از الوطن، مهدی طارمی در فصلی که گذشت نتوانست انتظارات را با الغرافه برآورده کند.

قرارداد طارمی با تیم قطری یک فصل و نیم بود و این قرارداد به پایان رسیده است.

روزنامه الوطن نوشت که هنوز طارمی از الغرافه جدا نشده است اما قطعاً این باشگاه قطری علاقه‌ای به تمدید قرارداد بازیکن ایرانی خود ندارد و به دنبال انتخاب جانشینی شایسته برای او در تابستان است.

2051

نظرات کاربران
پرسپولیسیم
مگه رئال ژرمن مونیخ تو رو نمی خواست؟ درهای بهترین تیمای اروپا به روی این ستاره خیریت خواه بازه بازه. چوب خدا صدا نداره، ببین به چه روزی افتاده، یه روزی صد هزار نفر تو استادیوم اسمشو صدا میکردن، الان از همه جا رونده و مونده شده....... متشکرم
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۸:۳۰
پاسخ
8
6
طوفان سرخ
آقا مهدی طارمی برگرد به پرسپولیس کبیر، قول میدیم اینقدر تشویقت کنیم که دستامون تاول بزنه، داداش حرفهای وکیلت رو خوندم ما اشتباه می کردیم و شرمندتیم، مارو هلالمون کن
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۳:۲۶
پاسخ
12
12
مجید
کشورهای عربی فقط بازیکن خراب کن است وبس وبخصوص برای ایرانیها.دوستان توجه کنیددقیقادرکوران بازیهای مقدماتی جام جهانی هرزمان قطروامارات همگروه مابودن شروع میکنن به گرفتن باریکنان خوب وتاپ تیم ملی تابتونن بازیکنان ایرانی ازفرم مطلوب بندازن ونتونن به تیم ملی کمک کنن تاخودشون نتیجه بگیرن.دقیقاسال دیگه یانهایتا هیجده ماه دیگه درکوران بازیهای مقدماتی این قضیه تکرارمیشه والبته چون قطرمیزبان هستش برای کمک به مابقی کشورهای عربی اینکارراحاضره انجام بده.
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۹:۵۶
پاسخ
0
15
عشق فولاد خوزستان و آژاکس
طارمی باید بره اروپا وگرنه حیف میشه بازیکن خوبیه!! طارمی بره اروپا اون وقت میتونم بهتراز سردار و جهان بخش و ... باشه
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۵:۵۷
پاسخ
1
12
عشقممم نیمار
بازیکنی ک‌سر نخاستنش در تیم معمولی الغرافه دعواست ..میخات بره اروپا :-) برگرد شیش_پولیس ک فقط زیر چتر تیم‌سوگولی میتونین موفق باشید :-P
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۵:۴۷
پاسخ
22
3
لیلا
طارمی بدجوری دنبال اینه که برگرده پرسپولیس. طارمی سالهاست اروپا اروپا میکنه و هیچوقت پیشنهاد از یک تیم درجه 2 اروپایی هم نداشته که اگه داشت تا حالا صد بار رفته بود. اوج پیشنهاد طارمی همون ریزه اسپور تیم درجه دو لیگ درجه سه اروپا و الغرافه تیم درجه 2 قطر بوده. طارمی الانم هیچ پیشنهاد خوبی نداره از اروپا. در نهایت از لیگ یونان یا بلژیک با 200 - 300 هزار دلار. وضعیت رضائیان هم همینطوره. برای همین طارمی با همه وجود دنبال اینه که برگرده پرسپولیس. نامه ای که مدیر برنامه اش دیروز زد همه چی رو نشون میده. بعد از دو سال الان مشخص شده که چقدر برانکو در مورد رد کردن طارمی و رضائیان از پرسپولیس درست عمل کرده. پرسپولیس دو سال اول با طارمی هر روز یک حاشیه داشت و فقط دو تا جام گرفت. محرومیت و بسته شدن پنجره و ... ولی بعد از طارمی 5 تا جام گرفت و به فینال آسیا رفت با یک تیم یکدست و بدون حاشیه. ولی طارمی تو پرسپولیس دوبار آقای گل و بهترین بازیکن لیگ شده بود بعد از جدایی از پرسپولیس هیچ افتخاری نداشت. نه آقای گلی نه هیچ جامی . عاشقتم پروفسور
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۰:۳۰
پاسخ
5
10
Red army
منتظره از یوونتوس واسش پیشنهاد بیاد :)))
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۴:۴۵
پاسخ
8
5
حمیدرضا
انشاالله خیریتی درش هست. در ضمن هر چی میناوند بگه.
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۵:۴۹
پاسخ
154
53
۶
ادما درمورد هرچی ک بیشتر سوزندشون بیشتر حرف میزنن احتمالا شماهاهم مستثنا ازین قاعده نیسین
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۸:۲۶
0
14
RED MRE
ه ههههههه خندیدیم،البته شما ژاپنیای وطنی فعلا یه مهلت کوتاهی برای خوشحالی دارید... خیلی کوتاه...
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۴:۴۸
1
17
AS
گل نمک :) شما فکر آقای چونی باش.
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۳:۵۵
0
16
امیر سلیمانی
تا قبل این شاید ما به مهدی نیاز داشتیم ولی حالا با توجه به سن مهدی اون به پرسپولیس بزرگ نیاز دارع تا دیده بشه #تکلیف_سرمربی
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۹:۳۸
پاسخ
26
141
prspolis
بهترین گزینه پرسپولیسه
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۲:۳۶
پاسخ
26
141
داریم به کجا میریم؟؟
بازیکنی که گفته میشه یکی از بهترین بازیکن های ایران است و آوردنش به لیگ ایران مثل آرزو!!! است، تو لیست مازاد تیم رده نمیدونم چندمی قطر است که به هیچ عنوان نمی خوادش!!! ما کجاییم و اونا کجان!!! واقعاً با این شرایط چجوری امید قهرمانی آسیا داریم؟؟؟ ایکاش به جای دعوا های بی فایده هواداران استقلال و پرسپولیس و سپاهان و تراکتور و... یکم به خودمون بیاییم!!! داریم به کجا میریم؟؟؟ آرزوی ما، مازاد تیم رده چندمی قطر!!!
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۸:۳۶
پاسخ
11
208
jd.dri
نابغه ! ... مهدی طارمی قراردادش تموم شده و بازیکن آزاد حساب میشه و از بابت انتقال طارمی به هر تیم دیگه ای هیچ مبلغی به الغرافه تعلق نمیگیره و کل پول به خود طارمی میرسه ... طارمی دیوونه اس مگه تو الغرافه با اون بازیکنای درب و داغون که یه پاس خوب هم نمیتونن بهش بدن بمونه !!!!!!!!!!!!
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۳:۱۲
1
10
Shadi
طارمی هم بر میگرده پرسپولیس بعید میدونم پیشنهادخارجی خوب داشته باشه!
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۷:۳۳
پاسخ
12
146
محمدصالح
باید بیاد پرسپولیس تا سر و سامون بگیره
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۸:۵۸
پاسخ
21
119
asad
میخواد بره اروپا
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۸:۵۳
پاسخ
85
18
جعفری پرسپولیسی
هرچند هواداران رو دلخور کردی ولی برگرد به خانه ات؛ حداقل با درخششت در بازیهای آسیایی امید بیشتری واسه جذب در لیگ های معتبرتر اروپایی رو پیدا می کنی. حالا استقلالیها از ترس اومدنش دیسلایک می کنند :))
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۶:۰۴